Saat esittää. Ei siinä mitään, jotenkin tuo rupesi huvittamaan kun tuo ehdottomuus noista mopoista iski silmään. Muistelin sun muitakin kommentteja, tässä toikissa (ja mahdollisesti muisa vastaavissa) kun tulet ehdottomalla faktalla esittämään "näin pitäis olla" ja mietit puhtaasti omalta kannaltasi.
Tällanen mielikuva mulle on ainakin jäänyt.
... ja näin varmaan muutkin tekee, mutta sun jutut rupes tuossa kohdassa hyvittamaan ja totesin sen.
Esitän asioita ehkä kärkkäästi, ja välillä vastailen provoihin vastaprovoilla (sehän on täällä se keskustelutyyli), jolloin kirjoitan tahallaan kärjistetysti. Ne kuitenkin pitäisi aika selvästi ymmärtää milloin näin teen.
Laitapa nyt kuitenkin konkreettinen esimerkki, missä oon sanonut tollaisella "ehdottomalla faktalla" ja mietin puhtaasti omalta kannaltani? (Vaikea kommentoida mahdollista väärinkäsitystäsi tai harhaanjohtavasti kirjoittamaani kommenttia, jos en edes tiedä mitä tarkoitat).
Väitän edelleen, että olet lukenut vain 1/3 jutuistani (ilmeisesti vain ne kärkkäät huomiota ehkä enemmän herättävät lauseet?), jos tuota mieltä olet..
Ja mitä tulee mopoihin, niin oletko sä sitten sitä mieltä, että 80km/h ajelu mopolla on ihan ok?
Enkä edes muista miksi hiljenin ja missä keskustelussa. Saattaa kuules ihan olla että olin pari päivää poissa foorumilta ja keskustelu unohtu.
Tai sitten huomasit, että "vittu, oikeassahan tuo Jacques on", et kehdannut myöntää, pidit taukoa, ja palasit vanhalla linjallasi. :ahem: Olen aika varma, että näin siinä kävi, koska tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tällä tavalla tapahtuu sun kanssa.