Tai sitten huomasit, että "vittu, oikeassahan tuo Jacques on", et kehdannut myöntää, pidit taukoa, ja palasit vanhalla linjallasi. :ahem: Olen aika varma, että näin siinä kävi, koska tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tällä tavalla tapahtuu sun kanssa.
No nyt meni jo paksuksi väitteet. Missäs noin on käynyt? Kertaakaan ? Milloin olen lopettanut tuosta syystä? Tämä voi olla vain ja ainoastaan sun mielipide, koska jos en sitä kehtaa myöntää, niin silloinhan sinä et sitä voi tietää :jaska: Sinä vain päättelet "Minun mielipide oli täydellienen, muut häipy sen takia". Se ei varmasti johdu siitä, että joskus vain tekee jotain muuta paripäivää ja unohtaa jarnan. Ei siitä että toteaa toisen kommentit niin idioottimaisiksi, että lopettaa siihen (kun ei jaksa jarnata - juu mullekin tulee tämmösiä tilanteita) tai jotain muuta. Aivan varmasti on siitä, että huomaa toisen olevan oikeassa - aivan varmasti.
Ja mitä nyt tulee tähän tapaukseen, ilmeisesti viittaat
tähän kommenttiisi, johon en vastannut...
Mielestäni tuo ei vaadi vastaamista. Sinä et ehdota mitään konkreettista "Hyvää suunnittelua, jos on tahtoa" joka on ehdotuksena no nyt ... Kerro nyt sinä mitä on se hyvä suunnittelu Töölössä jossa katujen välissä on:
Jalkakäytävä ja tie, jossa on varattu tilat autojen parkkipaikoille, pitäisikö:
- Jalkakäytäviä kaventaa
- Autoilta poistaa toinen kaista
- Autoilta pois parkkitila (Töölössähän sitä on jo muutenkin liikaa, parkkipaikkoja on vähemmän kuin asukaspysäköintilupia)
- Talot purkaa
...ainakin pikaisesti keksittynä tuossa on ne vaihtoehdot. Jos haluat että jatkan keskustelua, niin ehdota jotain järjellistä, eikä mitään "jos tahtoa löytyy" -ratkaisuja. Ne lienee se syy tuohon kuvaan...