FW08
Registered User of Talent
Revittely ei kuulu tapoihin, mutta öljynsä hylkäsi tämäkin.Todistin viikko sitten, että kun joku ooppelikuski revitti lumimyräkässä, alkoi kuulua pahaenteistä kolinaa, sitten veto loppui ja öljyt valui tielle
Revittely ei kuulu tapoihin, mutta öljynsä hylkäsi tämäkin.Todistin viikko sitten, että kun joku ooppelikuski revitti lumimyräkässä, alkoi kuulua pahaenteistä kolinaa, sitten veto loppui ja öljyt valui tielle
Liukkailla ja lumisilla keleillähän se juuri on paras tilaisuus kyykyttää huonolla kalustolla tai heikoilla taidoilla liikkuvia. Kesällä nyt pärjää kuka vaan kenellä koneessa on potkua.korpee kun stadissa ajetaan liian kovaa. Pakko tunkea ne takavalot kontista läpi kun ajaa suurinta sallittua.. Erityisesti näiden 4x4 -kuskien (erityisesti niistä Audi ja Volvo-merkkisten-) kanssa meinaa palaa käämi: Joo sulla on nyt hieno neliveto joka kiihtyy kovempaa kuin takaveto jäällä, mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa!! Kesällä ette sitten enää uskallakaan provosoida kun näpeille tulisi, molokit.
Toivottavasti ei samoilla turvaväleillä.Eilenkin vaikka oli paljaat mutta niin liukkaat tiet että viitosellakin sutii, niin hyvin pystyy ajamaan niitä samoja nopeuksia kuin kesälläkin.
No just noin...kyykytetään ja ajetaan samoja nopeuksia, kuin kesällä? Hyvä asenne ja entäs talven nopeutusrajoitukset...Liukkailla ja lumisilla keleillähän se juuri on paras tilaisuus kyykyttää huonolla kalustolla tai heikoilla taidoilla liikkuvia. Kesällä nyt pärjää kuka vaan kenellä koneessa on potkua.
,,,,
Joillain tuntuu säännöt unohtuvan heti, kun pari lumihiutaletta leijailee taivaalta tai on vähän liukasta. Eilenkin vaikka oli paljaat mutta niin liukkaat tiet että viitosellakin sutii, niin hyvin pystyy ajamaan niitä samoja nopeuksia kuin kesälläkin.
Ei näin. Ei näin. Ei näin.Eilenkin vaikka oli paljaat mutta niin liukkaat tiet että viitosellakin sutii, niin hyvin pystyy ajamaan niitä samoja nopeuksia kuin kesälläkin.
Niin talvirajoitusten mukaanhan siellä ajetaan. Mutta niiden mukaan pystyy kyllä ajamaan, kunhan pitää turvavälin kunnossa.Ei näin. Ei näin. Ei näin.
:jaska::thumbdown:nope::thumbdown:jaska:
Jep, ihan totta kyllä.Niin talvirajoitusten mukaanhan siellä ajetaan. Mutta niiden mukaan pystyy kyllä ajamaan, kunhan pitää turvavälin kunnossa.
Jep jep. Oliko se 250 peltikolaria ja ulosajoa eilen.Niin talvirajoitusten mukaanhan siellä ajetaan. Mutta niiden mukaan pystyy kyllä ajamaan, kunhan pitää turvavälin kunnossa.
No mutta sehän on vaan vähän yli 10 tunnissa. :jaska:Jep jep. Oliko se 250 peltikolaria ja ulosajoa eilen.
Kolmion takaa tulevalla on tietääkseni väistämisvelvollisuus. On hieman eri asia ajaa tilanteeseen, jossa voi tai ainakin pitäisi voida luottaa toisen väistävän, kuin tilanteeseen jossa tietää sen velvollisuuden kuuluvan itselleen, jolloin voi hyvissä ajoin sovittaa nopeuden tilanteen ja kelin mukaan. Mutta päin p.....tähän sinä olet juttujesi perusteella ennenkin ajellut.Ei se vauhti vaan äkkipysäys Voihan sitä ajaa vaikka kesäkelejä kovempaa niin kauan kuin tulee yllättävä tilanne tai poliisin tutka, mutta avaruusajattelullahan moiset välttäisi. Samalla voi ajaa joustavasti vähän päin punaisia ja kiroilla, kun autot meinaa tulla kylkeen kolmion takaa.
On muuten ihmeellistä, miten silloin kun niille oikeasti olisi tarvetta, ne eivät ole päällä ja kun mitään tarvetta ei ole ne kyllä loistavat kirkkaana. :doubtful:Miten ihmeessä ihmiset ei osaa laittaa sumuvaloja päälle - edes sitä takasumuvaloa tommosessa myräkässä ?
Itse ainakin ajan niin harvoin autolla, etten ehkä edes tietäisi mistä sumuvalot saa päälle. Pitkienkin kanssa saattaa välillä olla vähän hakemista, kuten PeePee ehkä muistaakin.Miten ihmeessä ihmiset ei osaa laittaa sumuvaloja päälle - edes sitä takasumuvaloa tommosessa myräkässä ?
"Laita nyt ees jotkut valot päälle!"Itse ainakin ajan niin harvoin autolla, etten ehkä edes tietäisi mistä sumuvalot saa päälle. Pitkienkin kanssa saattaa välillä olla vähän hakemista, kuten PeePee ehkä muistaakin.