Ilo oli loppupeleissä minun puolellani
Tänään Salo-Turku moottoritiellä. Ajelin jakorasiaani kohti terminaalia tässä alkuillasta. Normimeininkiä tiellä kun itse pitää nopeuden välillä 80-83, niin 70%raskaankaluston vatipäistä tulee ohi. Näin myös tänään. Oli venäläisissä rekkareissa oleva puoliperä (Ihme kun ne ei yleensä kovaa edes kulje), joka ajoi minut kiinni Halikon kohdalla. Yritti ensimmäisessä nousussa ohi.....hyytyi. Seuraavalla alamäki ja tasaosuudella ajoi taas kiinni. Koitti melkein vauhtia antaa ja torvikin toimi Seuraavaan mäkeen paineli rinnalle ja ohi, sitten suoraan käänsi eteen ja painoi jarrua. Täyskusipää ei voi muuta sanoa. Ohi en päässyt enää itse, kun liuta pikkuautoja tuli sieltä. Siinä köröteltiin 60km/h mäki ylös. Sitten kuuluisa Paimion alamäki...pitkä kuin mikä. Nyt Igor "löi lämän lattiaan" ja vauhdit rupesi kasvamaan. Itsekin annan vauhdin nousta niissä johonkin 90:een asti ja rupean silloin vasta pakokaasujarrua tarjoamaan. Ylämäki maksaa velkojaan. Sattui nyt käymään vähän huono tuuri Moskovan pojalle. Alamäessä sattui olemaan Transporter poliisin väreissä ja ilmeisesti tutka päällä. Menimme molemmat partion ohitse. Ja alkuun hätkähdin kun nyt lähtikin perään. No se ohitti mut, meni toisen sen auton perään ja roikkui siinä aikansa. Sormet ristissä toivoin: sinipunat päälle ennen Piikkiön levähdyspaikkaa. Toiveeni toteutui :thumbup:. Ei kovinkaan soveliasta ajella puolikkaalla 110km/h edes moottoritiellä.....vai mitä muut on mieltä?
Jos oli satamaan menossa, niin toivottavasti myöhästyi laivasta:tongue: