Voit laittaa ton kolme kertaa, kun viikon sisällä oli tuo kolari, Belmiksen mummo kuoli ja mun oma äiti kuoli.Ei tälläisille asioille saisi nauraa, mutta:
Voit laittaa ton kolme kertaa, kun viikon sisällä oli tuo kolari, Belmiksen mummo kuoli ja mun oma äiti kuoli.Ei tälläisille asioille saisi nauraa, mutta:
Juu sori, mauton läppä...Voit laittaa ton kolme kertaa, kun viikon sisällä oli tuo kolari, Belmiksen mummo kuoli ja mun oma äiti kuoli.
TOSI mauton.Juu sori, mauton läppä...
Ei ne tarvi Gee voimia laukeamiseen. Muistaakseni siä on jonkunlaiset sensorit tietyissä paikoissa.Varmaan. Luulen että 20-30 km? Miten monta geetä noi turvatyynyt vaatii laukeakseen?:doubtful:
Muistanko oikein, että olet jo tehnyt kaupat uudesta autosta? Jos näin, eivät nämä kolarivauriot niin kauheasti oma murheesi olisikaan.Kävin autoliikkeessä. Nopea arvio, noin kymppitonni. Jos on palkit vinossa, niin lunastukseen varmasti.
Kaipa se autokin sieltä järjestyy.
Taitaa vaan olla näiden pyhäruuhkien juttu, että sinne teille eksyy myös niitä, jotka eivät yleensä aja juuri koskaan maantiellä ja ovat sitten aivan hukassa ja paniikissa siellä..Kylla. Ajoin aamulla satamasta himaan, ja ihme aalioita liikenteessa kylla.
2 kaistaisella mennaan kaistojen valissa, ja Lahden motarilla kolmas, oikeanpuoleinen kaista taysin tyhja. Mika vidu siina on etta pitaa ajaa kuuttakymppia siina keskikaistalla satasen alueella.... :nope::nope::nope:
Ja vaikka itse satasta ajoinkin, niin siirryin aina ajoissa omalle kaistalle enka kenenkaan eteen. Useampi oli ken just ennen liittymaa heitti suoraan toisen nenan eteen ja siita hidastuskaistalle. Vaikka ne hitaat otti muakin paahan, en perhana mene jotain 10m varomatkalla toisen eteen....
Näitä riittää oikeastaan ihan arkiruuhkissakin.. Mitä nyt pari kertaa olen sellaiseen eksynyt niin aina tuollaisia mersuja sieltä jostain tulee.:thumbdownKotimatkalla oli taas muutama perässä roikkuja. Mitäpä sillä turvavälillä tekiskään? Yhdelle roikkujista vilauttelin jarruvaloja vauhtia kuitenkaan hidastamatta, pisti sitten samantien ohittaen ja meni muutaman muunkin ohi nopeasti. Tiukkoja ohituksiahan ne oli, kun vastaan tuli tasasesti liikennettä, ei nyt kuitenkaan pahempia vaaratilanteita tullut.
Pari muutakin roikkujaa oli, mutta niistä ei sen kummempia tarinoita irtoa. Joka tapauksessa liikennettä oli sen verran, ettei ohittelu ollut järkevää. Vauhtia jonolla oli kuitenkin lähes koko matkan 80-95km/h, että ei siinä ihan hitailtukkaan.
Moottoritiellä sitten normaalisti vasemmalta ohittaessani mersu iski aivan perään kiinni. Pistin vilkun oikealle, kun näytti kova kiire olevan. Vaan hän halusi mennä silti oikealta ohi, enkä alkanut sen kummemmin estelemään vaan pysyin vasemmalla. Mersu palasi heti vasemmalle kaistalle eteeni, koska oikealle kaistalle oli jälleen hitaampi edessä. Siinä sitten peräkkäin köröteltiin ehkä kaks kilsaa kunnes mersu jäi oikealle kaistalle saatuamme rekan kiinni. Kääntyi ilmeisesti Pirkkalan lentokentälle päin tai sitten kiire loppui syystä tai toisesta.
Tyyppi saa palkinnon tröpöilystä.Olikin ihan hyvä vakuutus mulla. Keskeytysturva 40e/vrk ja superlunastusturva. Eli saan auton käypän arvon +30%.
Olosuhteet huomioiden, ihan oikein!Tyyppi saa palkinnon tröpöilystä.
Kannnatti maksaa ylimääräistäkin vakuutusta. :ahem: :thumbup:Olikin ihan hyvä vakuutus mulla. Keskeytysturva 40e/vrk ja superlunastusturva. Eli saan auton käypän arvon +30%.
Peräänajajan vikahan se on, mutta tuommoista ei kyllä oikein välttäisi kuin mummon sunnuntai-ajelulla.Olosuhteet huomioiden, ihan oikein!
Sam viittasi tuossa varmaankin laajempaan kuvaan jossa liikennepolitiikka vain osakokonaisuus.Peräänajajan vikahan se on, mutta tuommoista ei kyllä oikein välttäisi kuin mummon sunnuntai-ajelulla.
Oho, tuohan on melkein kolmasosa yljmiärästä!saan auton käypän arvon +30%.
Onko se käypä arvo nykykunnossa vai ennen kolaria?Olikin ihan hyvä vakuutus mulla. Keskeytysturva 40e/vrk ja superlunastusturva. Eli saan auton käypän arvon +30%.
Nykykunnossa eli arvon ja korjauskunnastuksen erotus, joka tekee -2000 euroa lisättynä 30% eli Moe joutuu maksamaan 2600 euroa, että pääsee romusta eroon.Onko se käypä arvo nykykunnossa vai ennen kolaria?
Mainio homma.Nykykunnossa eli arvon ja korjauskunnastuksen erotus, joka tekee -2000 euroa lisättynä 30% eli Moe joutuu maksamaan 2600 euroa, että pääsee romusta eroon.