Eilen kaupungissa kolme kaistaa suuntaansa, minä keskimmäisellä. Oikealla puolella Audi, ratissa amisviiksi, kiihdytti valoista tuntuvasti sutien. Itse kiihdytin pito koko ajan päällä ihan normaalisti. Audipoika ei osoittanut missään vaiheessa haluavansa vaihtaa kaistaa, vaan jatkoi samaa kaistaa, samaa rallia, seuraaviin valoihin, joihin joutui jarruttamaan, kun itse ymmärsin sopeuttaa vauhtini valojen vaihtumiseen. Tätä jatkui parit valot, minä tasaista nopeutta nätisti valojen vaihtumiseen osuen ja Audi tempoillen rinnalla ja ohi ja taas jälkeen ja taas rinnalle jne. Lopulta Audi hiljensi ja vaihtoi kaistaa perääni, vaihtoi kaistaa vasemmalle, kiihdytti rinnalle ja ohi ja VAIHTOI KAISTAA ETEENI! Seuraaviin valoihin tullessa tajusin, että se tulee jäämään taas jalkoihin ja vaihdoin kaistan oikealle ja ajelin tasaista nopeutta ohi valoista sutivan Audipellen. Ajattelin, että taidan olla nähnyt tarpeeksi sitä turoilua ja kiihdytin kiertoliittymästä vähän ripeämmin ja jätin nilkin sutimaan sinne. Erikoinen kaveri.