Ole hyvä.Ei kait?
No omalta osaltani tämä keskustelun sivuraide on nyt käyty. Kiitos.
Ole hyvä.Ei kait?
No omalta osaltani tämä keskustelun sivuraide on nyt käyty. Kiitos.
Soon se, kun JA (ja poika) mälläsi aura-autoon. Auto meni romuiksi, mutta selvittiin ilman henkilövahinkoja.Mikäs tapaus tää aura-autojuttu on?
.
Vapaassahan keskustelu johtaa muutamia poikkeustapauksia lukuunottamatta sivuraiteille jo parin vastauksen jälkeen.MUTTA NYT LOPPU TÄMÄ KESKUSTELU, KUN SE EI JOHDA MIHINKÄÄN JA PUOLET FORUMISTEISTA NUOLEE JO MODEJEN PERSETTÄ, EIKÄ SUHTAUDU TÄHÄN MUUTEN KRIITTISESTI KUIN MIELIPITEEN ILMAISIJOITA KOHTAAN JA VAAN KIITELÄÄN MODETIIMIÄ VAIKKA TOIMII AIKA PUOLUELLISESTI. TODISTETUSTI.
HEIPPA.![]()
Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.Kylläpä teki mieli tehdä "Turpaanvetotoikki", mutta rikosoikeudellisenvastuun pelossa, jätin tekemättä.
:frown:Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
:frown:Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
no soriMun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
Kenties?Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
Sillä laillaMun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
FW08:lla on näemmä ihan oma hymiökin:doubtful:
![]()