Makkonen
Guest
MediaMarktista Berliinistä toin tuollaisen rikkomani Olympuksen tilalle.
Paljo makso ja mikä ton mallimerkintä on? Tsuumipokkari vakaajalla ja manuskamahdollisuuksilla vois kiinnostaa itteeki.
Uutta tv-tuolia tarttis lähteä hankkimaan. Ihan just kohta. Entinen palvellut uskollisesti noin 20 vuotta.
edit: Ai niin ja pappa betalar eli nyt ei mihinkään IKEAan mennäkkään! ...eiku...mennäänhän me.
Uteliaita ovat juu jos tuntematon haluaa ostaa velaksi.
Lähipizzeria kuskaa ilmaiseksi jos ostos ylittää 16e. Kuskaiskohan ne tuolejakin?
Syyskledjuja tuli hankittua. Sandin vaaleansininen pienesti särmätty kauluspaita, Sandin hiekanvärinen farkkurotsi (sellanen punkahtava camelmies -tyylinen) ja Donna Karan New York -pikkutakki. Sekä sukkia ja alusvaatteita.
Ironman-kamaa uskalsi nyt ostaa kun pääsi maaliin. Ostin sellaisen syystakin että pääsen kruunuista eroon. Lisäksi pyöräpaitaa, lippistä, lippaa ja tarraa autoon.
Ironman-kamaa uskalsi nyt ostaa kun pääsi maaliin. Ostin sellaisen syystakin että pääsen kruunuista eroon. Lisäksi pyöräpaitaa, lippistä, lippaa ja tarraa autoon.
Ennakkoon tilasin:
![]()
![]()
Vihdoinkin näitäkin saa (edes nämät kaksi). Vielä kun varsinaista sarjaakin sais suomitekstein. No, ehkä parinkymmenen vuoden kuluttua sitten jollain VHS:llä julkaistaan täälläkin.
Juu juu, ei näitä kannata tuoda tänne, ku ostajia on n. viis, kyllä mä sen tiedän.
Mikä malli? Minulla on omassa käytössä X60 ja vaimolle hommasin joku aika sitten T400:n vanhan R52:n tilalle.Tilasin uuden Thinkpadin..
Mikä malli? Minulla on omassa käytössä X60 ja vaimolle hommasin joku aika sitten T400:n vanhan R52:n tilalle.