Lisää Banneja

• Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Dominic sanoi:
Voi, voi. Minäkin haluaisin tietää mistä mun avatarissa oli kyse.

Minkälainen avatar miellyttäis sua? Laita joku esimerkki mistä et varmasti vedä hernettä nenään, niin vaihdan sen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Stig Helmer

Banned
Dominic sanoi:
Eipä ollu tarkoitus sohaista millään yhtään mitään. Vainoharhaista sakkia täällä näyttää olevan.
Uskon sinua, kun kerran sanot näin. :thumbup

Ja ehkäpä tätä keskustelua voisi jatkaa tuolla vapaan puolella, jossa on jo valmiiksi 'keskustelu' käynnissä - ylläpito ei liene oikea alue.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Minusta tuossa sanotaan selvästi, että modetiimin jäsen käyttää modeoikeuksiaan väärin. Väitteessäsi ei siis ole mitään perää eli se on silkkaa skeidaa....
Niinkuin eräs nimeltämainitsematon kerkes jossain ihan muualla mainita: sun kanssa tämmöisestä aiheesta keskusteleminen on kuin maalais teflonpintaa lateksilla (tää oli mun suosikki).

Tai niinkuin eräs toinen taas jossain muualla mainitsi: on kun yrittäis kiivetä jääseinää omilla kynsillään.

Ja oli siellä vielä joku ihan toinenkin, joka puhu pulkkailusta ylämäkeen.

Annetaan olla. Kun ei ymmärrä (tai ei ainakaan halua) niin ei ymmärrä. Mitä tästä sen enempää jauhamaan, kun tässäkin oli jo paljon enemmän kuin koskaan halusin sanoakaan :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Eipä ollu tarkoitus sohaista millään yhtään mitään. Vainoharhaista sakkia täällä näyttää olevan.
Suhtkoht samaa mieltähän ne kaikki bannatutkin/varoitetutkin on ollu tähän mennessä, niitä vaan on ymmärretty väärin :rolleyes:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eiks ole upeeta, että keskustelun painopiste on siirtynyt tälle osastolle.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
OoPee sanoi:
Suhtkoht samaa mieltähän ne kaikki bannatutkin/varoitetutkin on ollu tähän mennessä, niitä vaan on ymmärretty väärin :rolleyes:
Vertaat mun tekemisiä varoitettuihin ja bannattuihin? Se että tuon avataren laitoin? :)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.