Kuka menee, kuka ei.OoPee sanoi:Edelleenkin mennään asian ohitse niin että paukkuu
Mutta noi kukat on ihan jees![]()
Kuka menee, kuka ei.OoPee sanoi:Edelleenkin mennään asian ohitse niin että paukkuu
Mutta noi kukat on ihan jees![]()
jps sanoi:312T4
Natsismilla ja hakaristillä jota Suomi käytti ei ole mitään tekemistä keskenään muualla kuin omassa päässäsi.
Dominic sanoi:Voi, voi. Minäkin haluaisin tietää mistä mun avatarissa oli kyse.
Minkälainen avatar miellyttäis sua? Laita joku esimerkki mistä et varmasti vedä hernettä nenään, niin vaihdan sen.
Uskon sinua, kun kerran sanot näin. :thumbupDominic sanoi:Eipä ollu tarkoitus sohaista millään yhtään mitään. Vainoharhaista sakkia täällä näyttää olevan.
Niinkuin eräs nimeltämainitsematon kerkes jossain ihan muualla mainita: sun kanssa tämmöisestä aiheesta keskusteleminen on kuin maalais teflonpintaa lateksilla (tää oli mun suosikki).Formulanomi sanoi:Minusta tuossa sanotaan selvästi, että modetiimin jäsen käyttää modeoikeuksiaan väärin. Väitteessäsi ei siis ole mitään perää eli se on silkkaa skeidaa....
Suhtkoht samaa mieltähän ne kaikki bannatutkin/varoitetutkin on ollu tähän mennessä, niitä vaan on ymmärretty väärinDominic sanoi:Eipä ollu tarkoitus sohaista millään yhtään mitään. Vainoharhaista sakkia täällä näyttää olevan.
Vertaat mun tekemisiä varoitettuihin ja bannattuihin? Se että tuon avataren laitoin?OoPee sanoi:Suhtkoht samaa mieltähän ne kaikki bannatutkin/varoitetutkin on ollu tähän mennessä, niitä vaan on ymmärretty väärin![]()
Eikä ylläpito tee mitään.jps sanoi:Eiks ole upeeta, että keskustelun painopiste on siirtynyt tälle osastolle.
Ja tämä pahasti sivurailteille joutunut keskustelu loppuu nyt.jps sanoi:Eiks ole upeeta, että keskustelun painopiste on siirtynyt tälle osastolle.