Lisää Banneja

• Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
markoj sanoi:
Voi ristuksen vittu, että voi olla aikuset ihmiset lapsellisia. :frank:
Räkänokka joka kivittää ikkunoita paskaksi on lapsellinen eikä suinkaan se, joka hänelle tästä huomauttaa. Tiedoksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
RK-62 sanoi:
Kovasti koitin tässä miettiä mistä riitelystä ja päähänpotkinnasta OoPee oikein puhuu chattia koskien. Tuolla tulee kuitenkin päivittäin pyörittyä, eikä tässä nyt tule muuta mieleen kuin tapaus "mahtimiehet" viime elokuussa. Nimimerkki Bernien forumilta aloittama provosointi jatkui tuolla chatin puolella ja seurauksena pari nimimerkkiä bannattiin myös sieltä.

Minun tietääkseni OoPee ei ole kertaakaan chatin puolella edes käynyt, joten ihmetyttääkin mistä nämä selvästi virheelliset tiedot ovat peräisin ?
Nimenomaan siihen mahtimiespelleilyyn viittasin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
markoj sanoi:
Voi ristuksen vittu, että voi olla aikuset ihmiset lapsellisia. :frank:
Jälleen aivan loistava ja tyhjentävän perusteellisesti asian edistämistä lisäävä kommentti. Näitä vastaavia on markoj:ltä tullut lukuisia. Mikä on sinun lapsellisuutesi laita täällä forumilla?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Oopee:
Sinullahan oli virheitä tuossa tekstissäsi. Dominick ei modetiimissä ja mahtimiehillä ei ole mitään tekemistä tämän "Noppis sotkun" kanssa.

Moon periaatteessa samaa mieltä kuin MarkoJ....

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Formulanomi sanoi:
Oopee:
Sinullahan oli virheitä tuossa tekstissäsi. Dominick ei modetiimissä ja mahtimiehillä ei ole mitään tekemistä tämän "Noppis sotkun" kanssa.

Modetiimi tai kehitystiimi väliäkö sillä. :nope: Minä ainakin arvasin millainen älämölö tuosta avattaresta nousee vaikka sillä ei mitään tekemistä natsien hakaristin kanssa olekaan. :thumbdown Kyllä täällä saa toivottavasti vielä sanoa mielipiteensä asioista vaikka se ei kehitys-/modetiimiä miellyttäisikään. ;)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä en näköjään ainakaan saa tehdä enää yhtään mitään.

elle

-------
Dominic sanoi:
Mä en näköjään ainakaan saa tehdä enää yhtään mitään.
Minusta on mukavaa, että olet ottanut forumin kehittämisen asiaksesi :thumbup:

Stig Helmer

Banned
Minua käy nyt Dominicia vähän sääliksi tuon avatar-jutun kanssa - vaikka asia ei periaatteessa minulle edes kuulu.

Siis onko tämä asia oikeasti noin vakavaa?

Moderaattorit käyttävät tunnuksinaan mm. sirppiä ja vasaraa :yuck: :yuck: :yuck:

ja Dominic, oli tuo tempaus sitten provosointia, kunnanosoitus, viatonta ja taka-ajatuksetonta huumoria waht ever, kuitenkin Suomen armeijan symbooli - kielletään ja hirveä kohu nousee! :frank: :eek!: Mikä tätä porukkaa vaivaa!!!

Antaa olla!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Zetor sanoi:
Modetiimi tai kehitystiimi väliäkö sillä. :nope: Minä ainakin arvasin millainen älämölö tuosta avattaresta nousee vaikka sillä ei mitään tekemistä natsien hakaristin kanssa olekaan. :thumbdown Kyllä täällä saa toivottavasti vielä sanoa mielipiteensä asioista vaikka se ei kehitys-/modetiimiä miellyttäisikään. ;)
Kehitystiimiläisillä ei ole mitään tekemistä moderoinnin kanssa - käsittääkseni. Jos oikein olen ymmärtänyt he tekevät esim. f1-statistiikkaohjelmistoa ja saattavat ylläpitää osaltaan keskustelusivuja.

Jos Domppari ei kerran kuulu modetiimiin, niin hänellä ei ole mitään tekemistä sen Henkan + moderaattoritiimin päätöksen kanssa. (edellyttäen, että löytyy tosiaankin 6 modetiimiläistä)

Minusta UP:t ja muutamat muut valittelevat nyt silkasta valittamisen ilosta. Minusta se on helvetin lapsellista kitinää.

Mitä noihin avattareen tulee, niin suurempi ongelma on mielestäni tekijäoikeuksien rikkominen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Oopee:
Formulanomi se on jälleen kerran pihalla kuin lumiukko ja on taas täyttä vauhtia lakaisemassa pääasiat sivuun keskittyessään kaivamaan esille yksittäisiä tekstin kohtia :rolleyes:

Niinkuin Zetor tuossa jo ehti mainita, niin ei kai sillä asian suhteen ole kovin suurta merkitystä onko Domppa titteliltään mode vaiko kehittäjä? Sitäpaitsi en ole edelleenkään vakuuttunut siitä, etteikö kehitysteamin jäsen toimi ihan yhtälailla Ylläpidon tukena moderointitehtävissä kuin modeteamikin, mutta se ei nyt todellakaan ollut jutun pointti. Ja edelleenkin, siellä luki: "mikä ei mielestäni voi olla pidemmän päälle hyväksyttävää käytöstä keltään". Valaistakseni sanomani ydintä: provosoinnilla ei saavuteta muuta kuin lisää tappelua riippumatta siitä, tapahtuuko se provosointi juuri ja juuri sääntöjen puitteissa vaiko ei. Tästä tuskin olet sinäkään eri mieltä?

En myöskään väittänyt, että "mahtimiehillä" olisi suoranaisesti mitään tekemistä "Noppis sotkun" kanssa vaan kyse oli lähinnä siitä, että ehkä Forumia kuitenkin pitäisi moderoida hieman eri pohjalta kuin interaktiivista chattia. Kuten myös sanoin, ehkä tämä on vain sattumaa ehkä ei, mutta väistämättä tämäkin vaihtoehto käy mielessä etenkin, kun homma alkoi pikkuhiljaa riistäytyä puolin ja toisin (huom! tää oli tärkeä kohta) vähän sen jälkeen, kun modeteamia ryhdyttiin laajentamaan (ja koska kuitenkin olisit takertenut tähän, niin en ole nyt väittämässä etteikö modeteamin laajentaminen olisi ollut aiheellista. Mitä ja miten, ovat kuitenkin kaksi eri asiaa).

Siinä tapauksessa olemme ainakin yhdestä asiasta täysin samaa mieltä. Tästä on hyvä jatkaa :thumbup:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Minusta meidän kaikkien pitää estää kaiken natsismiin liittyvän esittäminen julkisesti: valitettavasti tuo Suomenkin hakaristi viittaa osaltaan natseihin; Suomihan taisteli Natsi-Saksan aseveljenä jatkosodassa 1941-1944. Lisäksi Pariisin rauhansopimus kieltää fasistiset järjestöt Suomessa. Tuon ajan poliittiset päättäjät kai ne sitten poistivat sen Suomenkin hakaristin käytön julkisista jutuista! Valitettavasti nykyisin kaikki hakaristit mielletään natsisimiin kuuluvaksi!

En ole koskaan nähnyt natsismissa mitään hyvää!

Neuvostoliiton symboleista eivät mitkään artiklat sano yhtään mitään!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Stigu:

Vakavaa ja vakavaa. Kyse ei ole nyt siitä mitä tekee vaan miksi tekee.

Ei mua sinällään mikään sinivalkoinen hakaristi haittaa tippaakaan, mutta kun siitä ei nyt ole edes kyse.

Stig Helmer

Banned
OoPee sanoi:
Stigu:

Ei mua sinällään mikään sinivalkoinen hakaristi haittaa tippaakaan, mutta kun siitä ei nyt ole edes kyse.
Ei se minuakaan haittaa, päinvastoin! L. kuten sanoit, ei kyse ollut siitä!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
OoPee sanoi:
Stigu:

Voi, voi. Minäkin haluaisin tietää mistä mun avatarissa oli kyse.

Minkälainen avatar miellyttäis sua? Laita joku esimerkki mistä et varmasti vedä hernettä nenään, niin vaihdan sen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
312T4

Natsismilla ja hakaristillä jota Suomi käytti ei ole mitään tekemistä keskenään muualla kuin omassa päässäsi. En itsekään näe natsismissa tai ex-Neuvostollitossa mitään hyvää täysin riippumatta rauhansopimuksista tai mistään muustakaan, tämä nyt ei kuitenkaan liity tähän keskusteluun yhtään mitään, ellet halua sääntöihin määräystä, että kaikki mahdolliset kuvat ja tekstit lähetetään etukäteen sunulle sensuroitaviksi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Oopee:
Kun kyseessä kuitenkin on modetiimin jäsen, niin ei kai tässä voi olla tahallisen riidankylvämisen lisäksi muusta kuin modeoikeuksien kanssa ratsastamisesta ja tahallisesta vittuilusta voimattomille normaalikäyttäjille ("kattokaa mitä kaikkee minä voin tehdä, mitä te ette uskalla"). Ja ylläpito seisoo ja katsellee vieressä kädet taskussa tekemättä yhtään mitään
Minusta tuossa sanotaan selvästi, että modetiimin jäsen käyttää modeoikeuksiaan väärin. Väitteessäsi ei siis ole mitään perää eli se on silkkaa skeidaa....

Stig Helmer

Banned
Dominic sanoi:

Minkälainen avatar miellyttäis sua? Laita joku esimerkki mistä et varmasti vedä hernettä nenään, niin vaihdan sen.
OoPee varmaan tarkoittaa, että halusit "sohaista kepillä muurahaispesään", sen todella teit, halusit tai et. :) En kuitenkaan näe tätä keskustelua huonona asiana, päin vastoin korjaantuupahan joidenkin henkilöiden aivoissa olleet väärät luulot faktoiksi. Es. historianopettajan kohdalla tuo on suorastaan huolestuttavaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:

Edelleenkin mennään asian ohitse niin että paukkuu :D

Mutta noi kukat on ihan jees ;)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Stig Helmer sanoi:
OoPee varmaan tarkoittaa, että halusit "sohaista kepillä muurahaispesään", sen todella teit, halusit tai et. :) En kuitenkaan näe tätä keskustelua huonona asiana, päin vastoin korjaantuupahan joidenkin henkilöiden aivoissa olleet väärät luulot faktoiksi. Es. historianopettajan kohdalla tuo on suorastaan huolestuttavaa.
Eipä ollu tarkoitus sohaista millään yhtään mitään. Vainoharhaista sakkia täällä näyttää olevan.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
312T4 sanoi:
Minusta meidän kaikkien pitää estää kaiken natsismiin liittyvän esittäminen julkisesti: valitettavasti tuo Suomenkin hakaristi viittaa osaltaan natseihin; Suomihan taisteli Natsi-Saksan aseveljenä jatkosodassa 1941-1944. Lisäksi Pariisin rauhansopimus kieltää fasistiset järjestöt Suomessa. Tuon ajan poliittiset päättäjät kai ne sitten poistivat sen Suomenkin hakaristin käytön julkisista jutuista! Valitettavasti nykyisin kaikki hakaristit mielletään natsisimiin kuuluvaksi!

En ole koskaan nähnyt natsismissa mitään hyvää!

Neuvostoliiton symboleista eivät mitkään artiklat sano yhtään mitään!:
Voi kiesus.:thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.