OoPee
Nuori ikäisekseen
Räkänokka joka kivittää ikkunoita paskaksi on lapsellinen eikä suinkaan se, joka hänelle tästä huomauttaa. Tiedoksi.markoj sanoi:Voi ristuksen vittu, että voi olla aikuset ihmiset lapsellisia. :frank:
Räkänokka joka kivittää ikkunoita paskaksi on lapsellinen eikä suinkaan se, joka hänelle tästä huomauttaa. Tiedoksi.markoj sanoi:Voi ristuksen vittu, että voi olla aikuset ihmiset lapsellisia. :frank:
Nimenomaan siihen mahtimiespelleilyyn viittasin.RK-62 sanoi:Kovasti koitin tässä miettiä mistä riitelystä ja päähänpotkinnasta OoPee oikein puhuu chattia koskien. Tuolla tulee kuitenkin päivittäin pyörittyä, eikä tässä nyt tule muuta mieleen kuin tapaus "mahtimiehet" viime elokuussa. Nimimerkki Bernien forumilta aloittama provosointi jatkui tuolla chatin puolella ja seurauksena pari nimimerkkiä bannattiin myös sieltä.
Minun tietääkseni OoPee ei ole kertaakaan chatin puolella edes käynyt, joten ihmetyttääkin mistä nämä selvästi virheelliset tiedot ovat peräisin ?
Jälleen aivan loistava ja tyhjentävän perusteellisesti asian edistämistä lisäävä kommentti. Näitä vastaavia on markoj:ltä tullut lukuisia. Mikä on sinun lapsellisuutesi laita täällä forumilla?markoj sanoi:Voi ristuksen vittu, että voi olla aikuset ihmiset lapsellisia. :frank:
Modetiimi tai kehitystiimi väliäkö sillä. :nope: Minä ainakin arvasin millainen älämölö tuosta avattaresta nousee vaikka sillä ei mitään tekemistä natsien hakaristin kanssa olekaan. :thumbdown Kyllä täällä saa toivottavasti vielä sanoa mielipiteensä asioista vaikka se ei kehitys-/modetiimiä miellyttäisikään.Formulanomi sanoi:Oopee:
Sinullahan oli virheitä tuossa tekstissäsi. Dominick ei modetiimissä ja mahtimiehillä ei ole mitään tekemistä tämän "Noppis sotkun" kanssa.
Moon periaatteessa samaa mieltä kuin MarkoJ....
Minusta on mukavaa, että olet ottanut forumin kehittämisen asiaksesi :thumbup:Dominic sanoi:Mä en näköjään ainakaan saa tehdä enää yhtään mitään.
Kehitystiimiläisillä ei ole mitään tekemistä moderoinnin kanssa - käsittääkseni. Jos oikein olen ymmärtänyt he tekevät esim. f1-statistiikkaohjelmistoa ja saattavat ylläpitää osaltaan keskustelusivuja.Zetor sanoi:Modetiimi tai kehitystiimi väliäkö sillä. :nope: Minä ainakin arvasin millainen älämölö tuosta avattaresta nousee vaikka sillä ei mitään tekemistä natsien hakaristin kanssa olekaan. :thumbdown Kyllä täällä saa toivottavasti vielä sanoa mielipiteensä asioista vaikka se ei kehitys-/modetiimiä miellyttäisikään.![]()
Formulanomi se on jälleen kerran pihalla kuin lumiukko ja on taas täyttä vauhtia lakaisemassa pääasiat sivuun keskittyessään kaivamaan esille yksittäisiä tekstin kohtiaFormulanomi sanoi:Oopee:
Sinullahan oli virheitä tuossa tekstissäsi. Dominick ei modetiimissä ja mahtimiehillä ei ole mitään tekemistä tämän "Noppis sotkun" kanssa.
Siinä tapauksessa olemme ainakin yhdestä asiasta täysin samaa mieltä. Tästä on hyvä jatkaa :thumbup:Moon periaatteessa samaa mieltä kuin MarkoJ....
Ei se minuakaan haittaa, päinvastoin! L. kuten sanoit, ei kyse ollut siitä!OoPee sanoi:Stigu:
Vakavaa ja vakavaa. Kyse ei ole nyt siitä mitä tekee vaan miksi tekee.
Ei mua sinällään mikään sinivalkoinen hakaristi haittaa tippaakaan, mutta kun siitä ei nyt ole edes kyse.
Voi, voi. Minäkin haluaisin tietää mistä mun avatarissa oli kyse.OoPee sanoi:Stigu:
Vakavaa ja vakavaa. Kyse ei ole nyt siitä mitä tekee vaan miksi tekee.
Ei mua sinällään mikään sinivalkoinen hakaristi haittaa tippaakaan, mutta kun siitä ei nyt ole edes kyse.
Minusta tuossa sanotaan selvästi, että modetiimin jäsen käyttää modeoikeuksiaan väärin. Väitteessäsi ei siis ole mitään perää eli se on silkkaa skeidaa....Oopee:
Kun kyseessä kuitenkin on modetiimin jäsen, niin ei kai tässä voi olla tahallisen riidankylvämisen lisäksi muusta kuin modeoikeuksien kanssa ratsastamisesta ja tahallisesta vittuilusta voimattomille normaalikäyttäjille ("kattokaa mitä kaikkee minä voin tehdä, mitä te ette uskalla"). Ja ylläpito seisoo ja katsellee vieressä kädet taskussa tekemättä yhtään mitään
OoPee varmaan tarkoittaa, että halusit "sohaista kepillä muurahaispesään", sen todella teit, halusit tai et.Dominic sanoi:Voi, voi. Minäkin haluaisin tietää mistä mun avatarissa oli kyse.
Minkälainen avatar miellyttäis sua? Laita joku esimerkki mistä et varmasti vedä hernettä nenään, niin vaihdan sen.
Edelleenkin mennään asian ohitse niin että paukkuuDominic sanoi:Voi, voi. Minäkin haluaisin tietää mistä mun avatarissa oli kyse.
Minkälainen avatar miellyttäis sua? Laita joku esimerkki mistä et varmasti vedä hernettä nenään, niin vaihdan sen.
Eipä ollu tarkoitus sohaista millään yhtään mitään. Vainoharhaista sakkia täällä näyttää olevan.Stig Helmer sanoi:OoPee varmaan tarkoittaa, että halusit "sohaista kepillä muurahaispesään", sen todella teit, halusit tai et.En kuitenkaan näe tätä keskustelua huonona asiana, päin vastoin korjaantuupahan joidenkin henkilöiden aivoissa olleet väärät luulot faktoiksi. Es. historianopettajan kohdalla tuo on suorastaan huolestuttavaa.
Voi kiesus.:thumbup:312T4 sanoi:Minusta meidän kaikkien pitää estää kaiken natsismiin liittyvän esittäminen julkisesti: valitettavasti tuo Suomenkin hakaristi viittaa osaltaan natseihin; Suomihan taisteli Natsi-Saksan aseveljenä jatkosodassa 1941-1944. Lisäksi Pariisin rauhansopimus kieltää fasistiset järjestöt Suomessa. Tuon ajan poliittiset päättäjät kai ne sitten poistivat sen Suomenkin hakaristin käytön julkisista jutuista! Valitettavasti nykyisin kaikki hakaristit mielletään natsisimiin kuuluvaksi!
En ole koskaan nähnyt natsismissa mitään hyvää!
Neuvostoliiton symboleista eivät mitkään artiklat sano yhtään mitään!: