Ainoastaan Sam? :nope:Dominic sanoi:Lopettaisit Sam jo tuon.![]()
Palaute on tottakai huomioitu, oikeastaan yllättävänkin tarkkaan. Miksi ei olisi? Mutta hätiköityihin päätöksiin ei tässä nyt lähdetä suuntaan eikä toiseen, katsotaan pitemmällä aikavälillä miten osastojako lähtee kulkemaan.Sam sanoi:
Kysyn vielä yhden kerran: onko arvon modetiimi pohtinut F1-puolilla ilmennyttä kritiikkiä nykytilanteesta? Yksi vastaus tuli, että vielä ei tehdä mitään muutoksia, mutta onko palautetta edes huomioitu, muualta kuin täältä ylläpidon alla tehdyistä valituksista.
No, vastasiko tuo myös siihen luottamuskysymykseen ?Sam sanoi:Kiitos jälleen asiallisesta ja nopeasta palautteesta Henkalle.
Entä, jos vaihtoehto olisikin se, että F1-vapaa säilytettäisiin ja se F1-tönkkö poistuisi?Henkka sanoi:F1-vapaan tilanne tullaan kyllä muutaman viikon sisällä vielä punnitsemaan ja tarvittaessa se poistetaan turhana käytöstä. Jos taas sille löytyy todellinen tarve niin tilanne pysyy entisellään.
Ei, luottamusta ei todellakaan ole tiimin osalta. Henkan osalta on ollut koko ajan - joskin itse olen jonkin verran eri mieltä edelleen päätösten ja kohteluiden tasapuolisuudesta ja oikeellisuudesta. En tosin ihmettelisi, vaikka itse saisin kohta varoituksen/bannin kun menen julkisesti arvostelemaan tiimiä. Itseltäni varmaan puuttuu tietyn tason huumorin ymmärtäminen, joten modena toimiminen voisi olla tekemätön paikka. Saattaisin näet nähdä häiriönä täällä ns. normaaleita juttuja.Formulanomi sanoi:No, vastasiko tuo myös siihen luottamuskysymykseen ?
Onko homma nyt selvitetty ja paketissa ?!
*kiinnostaa vaan tietää, kun tästä on jarnattu niin pitkään....*
Niin ja Henkkahan oli yksi päämodeista.Sam sanoi:Ei, luottamusta ei todellakaan ole tiimin osalta. Henkan osalta on ollut koko ajan.
Ei varmaankaan vaihtuisi ja nytkin uskon, että varmaan puolet on sellaisia, joille mielelläni ääneni antaisin. Ehkä lopuillekin, jos he olisivat julkisesti hommassa mukana. Tosin muutama tyyppi on, joille en missään nimessä antaisi puoltoa, mutta harvassa ne tyypit ovat, jotka täyttä kannatusta nauttivat...Formulanomi sanoi:Niin ja Henkkahan oli yksi päämodeista.
Entäs Arnold tai RK - luotatko heihin...?
Jos nyt ajatellaan, että äänestettäisiin modet. Miten monta sellaista henkilö luulisit pystyväsi äänestämään moderaattoreiden joukkoon joihin voit luottaa. (eli oikeastaan moniko sinulle epämieluinen mode vaihtuisi...)
En itse oikein usko, että tilanne muuttuisi kannaltasi juurikaan vaikka se pyytämäsi mode-äänestys käytäisiin...
Jos modet kerran tekevät kollektiivisia päätöksia, niin ne puolet varmaan olisivat sitten sellaisia joiden arvostelukykyyn voit luottaa.Sam sanoi:Ei varmaankaan vaihtuisi ja nytkin uskon, että varmaan puolet on sellaisia, joille mielelläni ääneni antaisin. Ehkä lopuillekin, jos he olisivat julkisesti hommassa mukana. Tosin muutama tyyppi on, joille en missään nimessä antaisi puoltoa, mutta harvassa ne tyypit ovat, jotka täyttä kannatusta nauttivat...
Minä vain satun uskomaan, että julkisesti toimimalla tulee reilumpia päätöksiä ja parempia perusteluita.Formulanomi sanoi:Jos modet kerran tekevät kollektiivisia päätöksia, niin ne puolet varmaan olisivat sitten sellaisia joiden arvostelukykyyn voit luottaa.
Minä en siis oikein käsitä miksi peräät niin katkeran tuntuisesti modeäänestyksiä ja arvostelet heitä...
Toinen asia (tai onhan noita varmaan enemmänkin) on se onko moden linjauksissa ollut parantamisen varaa. Ja niinkuin itse kirjoitit ehkä ajankanssa tulee parannusta - ei moderaattoreita vaihtamalla.
No joo. Ehkei siitä olisi mitään haittaa, että moderointitiimin nimet olisivat näkyvillä. (tai ehkä rangaistustilanteissa voisi ilmoittaa privana ketkä olivat päätöksessä mukana...ja millä äänin jne.)Sam sanoi:Minä vain satun uskomaan, että julkisesti toimimalla tulee reilumpia päätöksiä ja parempia perusteluita.
Koska tama toikki nakojaan pysyy yha hengissa, niin tuen lyhyesti ("kaveriani" johon "tutustuin" vasta muutama paiva sitten) Samia.Sam sanoi:Miksi avoimuutta pelätään![]()
Viimeisen parin kuukauden ajanjakso on huono vertailukohta, koska sääntöjä on sillä välillä uudistettu. Eikä niitä päätöksiä huvikseen ole tehty. Kaikelle on aina syynsä. Niin oli Normanin, Maranelloredin kuin Nopeahuolen jäähyillekin.Sam sanoi:Kysyn nyt vielä koko modetiimilta, että onko heidän mielestään viimeisen parin kuukauden aikana varoitukset ja bannit menneet täysin oikein vai voiko olla, että jonkinlaista inhimillistä huomaamattomuutta on sattunut.