Captain Howdy
Well-known member
x 2, koska 1000 kpl painoksesta puolet on mustalla ja puolet läpinäkyvällä vinyylillä. Eli, koska *keräilijä*.
Nyt ne laittaa ihan vittuilakseen kaks samanväristä.
x 2, koska 1000 kpl painoksesta puolet on mustalla ja puolet läpinäkyvällä vinyylillä. Eli, koska *keräilijä*.
Kovin on samannäköinen kuin Fatboyn sisällä oleva laturi.:thumbup:Langaton laturi puhelimeen.
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelintarvikkeet/kaapelit-ja-laturit/DT900WHITE/nokia-langaton-latausalusta-dt-900-valkoinen
Puoleen hintaan alennuskoodilla LUMIADT900
Samanhan se... Kovin on kallis tyyny. Tosin ihan pirusti hienomman näköinen.Kovin on samannäköinen kuin Fatboyn sisällä oleva laturi.:thumbup:
Sama. Onneks sitä ei tarvii käyttää ku viikon-kahden viikon välein, eikä sitä tarvii kuskata mukana.Voi vitsi ku epistä, mä en ala! Mun puhelimen laturi on ihan sikaruma.
Onhan tossa ihan reilusti tilaa...Onko varmasti vaaterissa, tuossa ei ole paljoa tilaa koneen pomppia sivusuunnassa. Alkaa muuten laatat ryskyä seinistä.
Entinen kone oli samanlevyinen ja laatat eivät kärsineet.Alkaa muuten laatat ryskyä seinistä.
Ei sitä tiedä vaikka salaa kävisivät terapiassa kun olet itse maituajossa.Entinen kone oli samanlevyinen ja laatat eivät kärsineet.