Lisää Hankintoja! vaan

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tallissa ja tarkastettu. Kaikki osat mukana.
Missä hinnoissa? Tarvitsisin noin 6-7 metrisen piipun, joka tulee takan päältä. Näin ollen painolle iskee rajat, enkä voi laittaa mieleistäni. On siis tyydyttävä köykäisempään ratkaisuun ja hoidettava läpivientien eristykset varman päälle.

Kotimaista hyväksi kehuttua valmispiippua saisin noin 1600-1800 hintaan. Maksaa siis melkein saman verran kuin takka itse muurattuna.

Örfil

Guest
Entinen kone oli samanlevyinen ja laatat eivät kärsineet.
Ehkä meidänkin pitäisi hankkia uusi pesukone. Joka pesun jälkeen saa etsiä että mihin se kone on TÄLLÄ kertaa vaeltanut pesuhuoneessa.

Ja on vaateroitu, laitettu vaimentimia ja kaikki kikat mitä mieleen tulee, kokeiltua. Mutta on hyvin liikkuvaista sorttia tuo meidän pesukone.

Se on +10 v vanha ja olen siitä jo kerran vaihtanut hihnan sekä poistopumpun hiilet.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ehkä meidänkin pitäisi hankkia uusi pesukone. Joka pesun jälkeen saa etsiä että mihin se kone on TÄLLÄ kertaa vaeltanut pesuhuoneessa.

Ja on vaateroitu, laitettu vaimentimia ja kaikki kikat mitä mieleen tulee, kokeiltua. Mutta on hyvin liikkuvaista sorttia tuo meidän pesukone.

Se on +10 v vanha ja olen siitä jo kerran vaihtanut hihnan sekä poistopumpun hiilet.
Liimaa epoksilla lattiaan.

Örfil

Guest
Joo, kyllä se nyt menee kaatikselle seuraavan rikon yhteydessä. Multa loppui näpräilyn halu jo viime kertaan. Ne saatanan hiilet maksoi 40 e :wall: :mad_old: ja swiddu päivän volttimittarin kanssa etsin vikaa masiinasta, kunnes löytyi.

Ihan turhaa hommaa...

Knoukka

Well-known member
Missä hinnoissa? Tarvitsisin noin 6-7 metrisen piipun, joka tulee takan päältä. Näin ollen painolle iskee rajat, enkä voi laittaa mieleistäni. On siis tyydyttävä köykäisempään ratkaisuun ja hoidettava läpivientien eristykset varman päälle.

Kotimaista hyväksi kehuttua valmispiippua saisin noin 1600-1800 hintaan. Maksaa siis melkein saman verran kuin takka itse muurattuna.
Hattuineen ja läpivientipaketteineen tiilikatteelle (sisällä harmaan ja ulkona tiilenpunaisena) meni just sun hintahaarukkaan. Normihinta. No, uuni oli etuisa kun on kahdessa kivessä trukkipiikin naarmu (jäävät taakse näkymättömiin) ja myytiin siksi "sekundana". Kokonaiskustannus n. 4200-4400 euroa.

jjv

Arschloch
Menopaluubussilippu Stanstedista Stratfordin asemalle. Ikinä ollut nettiostaminen noin vaikeaa. Neljä kertaa jouduin aloittamaan koko homman alusta. Ongelmia tuotti mm. luottokorttimaksun verkkopankkivarmistus ja huono nettiyhteys. Säästöä tuli junalippuun verrattuna ~40€ niin viittiny luovuttaakkaan.