kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Niin no, eihän sitä tiedä!Ei sitä tiedä vaikka salaa kävisivät terapiassa kun olet itse maituajossa.
Niin no, eihän sitä tiedä!Ei sitä tiedä vaikka salaa kävisivät terapiassa kun olet itse maituajossa.
ihan fiksun oloinen vehje, mikä merkki & malli? ostopaikka & hinta?Tuossapa tuo uusi pesukone nyt olisi
Hotpoint Ariston WMG 642 SKmikä merkki & malli?
Gigantti ja alle 400€ostopaikka & hinta?
ei paha, voisikin poiketa vilasemassa tarkemmin, pesukoneen uusinta läheneeHotpoint Ariston WMG 642 SK
Gigantti ja alle 400€
Tallissa ja tarkastettu. Kaikki osat mukana.
Missä hinnoissa? Tarvitsisin noin 6-7 metrisen piipun, joka tulee takan päältä. Näin ollen painolle iskee rajat, enkä voi laittaa mieleistäni. On siis tyydyttävä köykäisempään ratkaisuun ja hoidettava läpivientien eristykset varman päälle.Tallissa ja tarkastettu. Kaikki osat mukana.
Ehkä meidänkin pitäisi hankkia uusi pesukone. Joka pesun jälkeen saa etsiä että mihin se kone on TÄLLÄ kertaa vaeltanut pesuhuoneessa.Entinen kone oli samanlevyinen ja laatat eivät kärsineet.
Liimaa epoksilla lattiaan.Ehkä meidänkin pitäisi hankkia uusi pesukone. Joka pesun jälkeen saa etsiä että mihin se kone on TÄLLÄ kertaa vaeltanut pesuhuoneessa.
Ja on vaateroitu, laitettu vaimentimia ja kaikki kikat mitä mieleen tulee, kokeiltua. Mutta on hyvin liikkuvaista sorttia tuo meidän pesukone.
Se on +10 v vanha ja olen siitä jo kerran vaihtanut hihnan sekä poistopumpun hiilet.
Itse suosittelisin saneerauslaastia, etenkin jos pesukone seikkailee laatta-alustalla. Muutaman pultin poraa tartunnaksi.Liimaa epoksilla lattiaan.
Okei, mut jos se leipoo joskus kiinni, niin en suosittele korjauttamaan, saat samalla hinnalla uuden koneen.Se on +10 v vanha ja olen siitä jo kerran vaihtanut hihnan sekä poistopumpun hiilet.
Hattuineen ja läpivientipaketteineen tiilikatteelle (sisällä harmaan ja ulkona tiilenpunaisena) meni just sun hintahaarukkaan. Normihinta. No, uuni oli etuisa kun on kahdessa kivessä trukkipiikin naarmu (jäävät taakse näkymättömiin) ja myytiin siksi "sekundana". Kokonaiskustannus n. 4200-4400 euroa.Missä hinnoissa? Tarvitsisin noin 6-7 metrisen piipun, joka tulee takan päältä. Näin ollen painolle iskee rajat, enkä voi laittaa mieleistäni. On siis tyydyttävä köykäisempään ratkaisuun ja hoidettava läpivientien eristykset varman päälle.
Kotimaista hyväksi kehuttua valmispiippua saisin noin 1600-1800 hintaan. Maksaa siis melkein saman verran kuin takka itse muurattuna.
Jäbällä on manboobsit!Tänään rintaliivit. Rintaliiveihin sopivat kalsarit. Kylmäsavulohta hallista. Poroa. Muutama muu juttu.