1955 näyttää eräs sivu, että osassa malleja on ollut Rolls-Royce.
Toisaalta ei se mikään hyvä moottori ollut suomen olosuhteisiin, epäsuosittu.
Netistä löysin:
Käynnistyvyys ei ole kuulunut koskaan RR Eagle moottoreiden parhaimpiin puoliin, sen sijaan suuri öljynkulutus ja muut murheet, joita esiintyi MKI ja MKII - sarjan moottoreissa oli saatu korjattu versioon MKIII, joka oli ihan hyvä moottori. Nämä viimeiset Rollssit vaan jäivät Cumminsin varjoon, joka jylisi -80-luvun alussa yhä useammin Jyry-Sisun nokalla. Kun Jyry-Sisun R- ja M- sarjat korvattiin uusilla S-sarjan malleilla 1982 (SR-sarja) ja 1983 (SM-sarja), jäi Rolls-Royce moottorit, kuten myös Jyry-nimi historiaan. Viimeiset Rollssi koneiset lienevät vuosimallia 1983. Joidenkin huhujen mukaan olisi joitain SR-sarjan autoja ollut Rolls-Royce moottorilla, mutta ainakin ovat hyvin harvinaisia, jos sellaisia on tehty.
Vielä tänäpäivänä on Sisuissa vahvin markkinoilla oleva runko, ja on aina ollut.