JPP
as Quo as possible
Tuli vielä käytyä kirjaston poistomyyntiä tsekkamassa ja tuollaista löytyi (maksoivat yhteensä kokonaista kaksi euroa!):
Kuuluu samaan sarjaan Vodka Limen ja Golden Vodkan kanssa. Myöhäisteini-iän juomia. Nykyään en välttämättä joisi lain'. Jos edes tarjolla olisi. Ei taida olla?Entäpä Gin Lemon?
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/002439Kuuluu samaan sarjaan Vodka Limen ja Golden Vodkan kanssa. Myöhäisteini-iän juomia. Nykyään en välttämättä joisi lain'. Jos edes tarjolla olisi. Ei taida olla?
Tälläinen + jokunen SAP kirja Amazonista. A Timmons saundit haussa...
Laitetaan oma lista näkyville, kun muutkin.Tässäpä lista omista pedaaleista:
En oo vielä keksinyt, mihin tarviisin muita.
Sepä! Yritin muistella mikä se kolmas varpaanpesuvesi oli, mutta alitajunta pisti jarrut päälle. Gin Lemonhan se oli. Huikeeta. Tuli vähän oksennusta suuhun.Entäpä Gin Lemon?
Omana kulutusaikana oli ainakin kolme tuon sarjan vaihtoehtoa, Gin Lemon, Orange Baltic, tai sitten sellainen omenainen, jonka nimi ei tule mieleen. Omenainen meni kivasti Ginger Schweppesin kanssa.Sepä! Yritin muistella mikä se kolmas varpaanpesuvesi oli, mutta alitajunta pisti jarrut päälle. Gin Lemonhan se oli. Huikeeta. Tuli vähän oksennusta suuhun.
Maksaa varmaan 160e täällä.Noista Mossen popoista tuli mieleen, että ostinpa jokunen aika sitten (no on kai siitä jo pari kuukautta) zalandosta tarjouksesta Eccon kengät mallia "Helsinki"
Eli just tommoset:
Maksoin alle 60 euroa, mikä on palttiarallaa pilkkahinta noista.
Ihan hyvänsävyiset tossut. Mulla oli 90-luvulla noiden värinen nahkasoffa. Joksikin antiikkinahkaksi sitä meinasivat.Noista Mossen popoista tuli mieleen, että ostinpa jokunen aika sitten (no on kai siitä jo pari kuukautta) zalandosta tarjouksesta Eccon kengät mallia "Helsinki"
Eli just tommoset:
Maksoin alle 60 euroa, mikä on palttiarallaa pilkkahinta noista.
Minkä värinen se on nytten?Ihan hyvänsävyiset tossut. Mulla oli 90-luvulla noiden värinen nahkasoffa. Joksikin antiikkinahkaksi sitä meinasivat.
Eli ns. sinisenpunaisenkukertava, kuten äiti-vainaa pruukas sanoa.Ei mitään tietoa.
Ei ne Eccot Suomessa välttämättä sen kalliimpia ole, oon meinaan sieltäkin jotkut Eccot ostanu.Maksaa varmaan 160e täällä.
Hyvä hankinta!
Tykkäsin kans! Jonikin kun lyö tommoset sinisten farkkujen jatkoks jalkaan, niin käyp jopa hällä flaksi :frank:Ihan hyvänsävyiset tossut.
Mä luulin että näillä irtoo torttua :tongue:Tykkäsin kans! Jonikin kun lyö tommoset sinisten farkkujen jatkos jalkaan, niin käyp jopa hällä flaksi :frank:
Pelkäänpä, että niissä tortuissa on viimeinen myyntipäivä menny jo vuosia sitten, mutta toisaalta ovat takuuvarmasti luomua.Mä luulin että näillä irtoo torttua :tongue:
kampaamotuotetason sniikkerit