Örfil
Guest
Siis niissähän oli vaan kahdet voimakkuudet?Joo ja taikaloitsunta ynnä teleportaatio!
Valkosilla sangoilla olis tullu vielä homomagneettisuus samaan rahaan, mutta en laittanu kaikkia herkkuja samaan koriin!
Siis niissähän oli vaan kahdet voimakkuudet?Joo ja taikaloitsunta ynnä teleportaatio!
Valkosilla sangoilla olis tullu vielä homomagneettisuus samaan rahaan, mutta en laittanu kaikkia herkkuja samaan koriin!
Luuriin silikonisuojan, kosketusnnäytönsuojan, headsetin ja langattoman hiiren läppäriin. Kaikki duunikamoihin.
Joskus wnhaan hwään aigaan nuo sai maksutta firmasta, nyt pitää ostaa itse.
Wanhaan hyvään aikaan noi neljä oli: Talvisota, välirauha, Jatkosota ja LapinsotaSe on vaan niin, notta wanhaan hyvään aikaan nuita neljää juttua ei ollut vielä olemassakaan.
Eikäpäs vaan Apple mini iPad!Ihan sw versio näyttäs olevan.
Mä hommasin keikkaliput jo huhtikuussa samana päivänä kun tulivat myyntiin. Ehtivät jo olla joku parikyt minsaa myynnissä ennen kuin ehdin koneelle ja paras tarjolla ollut paikka oli sivualakatsomossa lähellä takakaarretta. Ozzyn keikan olen joskus katellut noilla paikkeilla, ihan ok paikat vaikka lava nyt onkin jo aika kaukana tuosta.Black Sabbathin liput. Liian myöhään - sain paskat paikat meille, mutta parempi sekin kuin ei mitään.
Uusin levy on kuulemma aiva yliveto => hankintaan.
Meitillä on aivan vika katsomo, liki lavan takana (katsomo 117).Mä hommasin keikkaliput jo huhtikuussa samana päivänä kun tulivat myyntiin. Ehtivät jo olla joku parikyt minsaa myynnissä ennen kuin ehdin koneelle ja paras tarjolla ollut paikka oli sivualakatsomossa lähellä takakaarretta. Ozzyn keikan olen joskus katellut noilla paikkeilla, ihan ok paikat vaikka lava nyt onkin jo aika kaukana tuosta.
Kyllähän tuo uus sapatti-levy on taattua laatua ja oiva lopetus, jos ja todennäköisesti kun se heidän viimeiseksi levykseen jää.
Lavan takana? Vai meinaatko 107:aa? (heh).Meitillä on aivan vika katsomo, liki lavan takana (katsomo 117).
Mutta pakko bongata!
Heh, eilen oli taas Rush:in keikalla "Missä päin olet - heiluta kättä - bongataan toisemme" txt-kisailua kavereitten kanssa. Me oltiin permannolla ja kamut oli katsomon puolella. Kaikki "nähtiin"
Oli minun mielestä paras Rush:in Suomen keikka eilen niistä kaikista kolmesta jotka ollaan nähty.
Jees, ei mielestäni mikään umpisurkea paikka tuo takakaarteen lähistö. Toki lavalle on sen verran matkaa että enempi lavan tapahtumia tulee katsottua scriineiltä.Sorry, meni numerot sekaisin. Aluksi oli katsomoon 317, mutta laskin viivottimella ja kulmaviivaimella että 117 onkin parempi ja deletoin ostoskorin. Se on siis tuolla taaempana tuo 117.
Edit: aika samanlaiset paikat meillä