Lisää Hankintoja! vaan

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Japanilaista kauhu-sarjakuvaa by Junji Ito. Tomie 1 & 2 ovat samaa tarinaa ja The Long Hair in the Attic sisältää useampia lyhyempiä kauhustooreja

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ittelle: Nexus 7 32GB Wi-Fi + 3G
Tyttärelle: Samsung Galaxy Tab 2 7.0 16GB Wi-Fi

Tytär saa ton laitteen vasta koulujen loputtua eli kuun lopussa eli ei ole vielä tietoinen lahjastaan lain.

Mobiilissa käytössä aika näppäriä noi seittemäntuumaiset. Jos taas käyttö tapahtuu pääosin himasta käsin, on kymmentuumainen ehkä sittenkin parempi vaihtoehto.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pronssinen Pokaali - Omilla lomilla, haku päällä -dvd ja Ulver: Shadows of the Sun

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Aiemmista ininöistäin huolimatta tuo uus Sabbathin levy onkin aika jees. Kuten hyvät levyt monesti, tämänkin kanssa kesti pari kuuntelukertaa ennenku lähti aukeamaan. Ja nyt täytyy jopa suositella muillekin. Niin että siitä sitten: God is dead? Ozzykin vetää aina vaan samalla tavalla ku joskus silloin ennen. Käsittämätöntä on se.

Tilaukseen lähti siis tämä:

Tilasin 2:ahden cd:eek:mpact disc:iskin version. Hieman kalliit kolme biisiä kyllä ne, mitä siinä toisella levyllä on, mutta ei viitti mitään vajaata settiäkään tilata. Sitä paitsi tää parhaimmillaan soiva waretettukin versio on tuplalevy.

Tuossa taannoin tuli mainittua, että Appendixin tuoreempi tuotanto on jäänyt paitsioon lain, enkä ole oikeastaan mitenkään tietoinen siitä, millasta se on. Siksipä toiseksi levyksi (koska leimat) valikoitui tää:

Örfil

Guest
Black Sabbathin liput. Liian myöhään - sain paskat paikat meille, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Uusin levy on kuulemma aiva yliveto => hankintaan.

SamiJ

Well-known member
Black Sabbathin liput. Liian myöhään - sain paskat paikat meille, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Uusin levy on kuulemma aiva yliveto => hankintaan.
Mä hommasin keikkaliput jo huhtikuussa samana päivänä kun tulivat myyntiin. Ehtivät jo olla joku parikyt minsaa myynnissä ennen kuin ehdin koneelle ja paras tarjolla ollut paikka oli sivualakatsomossa lähellä takakaarretta. Ozzyn keikan olen joskus katellut noilla paikkeilla, ihan ok paikat vaikka lava nyt onkin jo aika kaukana tuosta.

Kyllähän tuo uus sapatti-levy on taattua laatua ja oiva lopetus, jos ja todennäköisesti kun se heidän viimeiseksi levykseen jää.

Örfil

Guest
Mä hommasin keikkaliput jo huhtikuussa samana päivänä kun tulivat myyntiin. Ehtivät jo olla joku parikyt minsaa myynnissä ennen kuin ehdin koneelle ja paras tarjolla ollut paikka oli sivualakatsomossa lähellä takakaarretta. Ozzyn keikan olen joskus katellut noilla paikkeilla, ihan ok paikat vaikka lava nyt onkin jo aika kaukana tuosta.

Kyllähän tuo uus sapatti-levy on taattua laatua ja oiva lopetus, jos ja todennäköisesti kun se heidän viimeiseksi levykseen jää.
Meitillä on aivan vika katsomo, liki lavan takana :( (katsomo 117).
Mutta pakko bongata!

Heh, eilen oli taas Rush:in keikalla "Missä päin olet - heiluta kättä - bongataan toisemme" txt-kisailua kavereitten kanssa. Me oltiin permannolla ja kamut oli katsomon puolella. Kaikki "nähtiin" ;)

Oli minun mielestä paras Rush:in Suomen keikka eilen niistä kaikista kolmesta jotka ollaan nähty.

SamiJ

Well-known member
Meitillä on aivan vika katsomo, liki lavan takana :( (katsomo 117).
Mutta pakko bongata!

Heh, eilen oli taas Rush:in keikalla "Missä päin olet - heiluta kättä - bongataan toisemme" txt-kisailua kavereitten kanssa. Me oltiin permannolla ja kamut oli katsomon puolella. Kaikki "nähtiin" ;)

Oli minun mielestä paras Rush:in Suomen keikka eilen niistä kaikista kolmesta jotka ollaan nähty.
Lavan takana? Vai meinaatko 107:aa? (heh).

Ainaskin toi katsomo 107 on yllättävän hyvä paikka kattella. Slashin keikalla olin siinä, näkee kivasti lavalle ja myös lavan sivun tapahtumia (mm. Michael Monroe morsmaikkunsa kanssa katteli keikkaa siellä.) Sounditkaan ei pahasti häirinneet.

Niin ja ittellähän on paikka tuossa 111:n lavanpuoleisessa reunassa

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Sorry, meni numerot sekaisin. Aluksi oli katsomoon 317, mutta laskin viivottimella ja kulmaviivaimella ;) että 117 onkin parempi ja deletoin ostoskorin. Se on siis tuolla taaempana tuo 117.

Edit: aika samanlaiset paikat meillä

SamiJ

Well-known member
Sorry, meni numerot sekaisin. Aluksi oli katsomoon 317, mutta laskin viivottimella ja kulmaviivaimella ;) että 117 onkin parempi ja deletoin ostoskorin. Se on siis tuolla taaempana tuo 117.

Edit: aika samanlaiset paikat meillä
Jees, ei mielestäni mikään umpisurkea paikka tuo takakaarteen lähistö. Toki lavalle on sen verran matkaa että enempi lavan tapahtumia tulee katsottua scriineiltä.

Toi 317 piippuhylly vois tosiaan olla aika erikoinen katsomo, mahtaako sieltä edes nähdä lavan toista reunaa kunnolla, jos ei ihan eturivissä istu? :D Ei varmaan oikein äänetkään tuonne kovin kummoisesti kantaudu.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Taloon kolmas ilmalämpöpumppu, alakerran toiseen vierashuoneeseen. :) Asennus vasta syys-lokakuussa tosin.