Knoukka
Well-known member
Noista saa parhaat tehot kun kytkee sarjaan.Taloon kolmas ilmalämpöpumppu, alakerran toiseen vierashuoneeseen. Asennus vasta syys-lokakuussa tosin.
Noista saa parhaat tehot kun kytkee sarjaan.Taloon kolmas ilmalämpöpumppu, alakerran toiseen vierashuoneeseen. Asennus vasta syys-lokakuussa tosin.
:ahem:Noista saa parhaat tehot kun kytkee sarjaan.
Jos olet hätäinen ja lähistöltä löytyy Claes Ohlson, niin sieltä saapi kynpillä micro-SIM-korttileikkureita.Sain nyt viimenään vaihdettua tuon vanhan kalikan uuteen älyttömään puhelimeen. Lumia 820. Tosin sen verran töpeksin etten muistanut sen vaativan micro-SIMin.. sitä odotellessa ei pääse vielä kaikkea testaamaan ja pitää tuota vanhaa kalikkaa vielä rontata mukana, mutta esmes pubin avoimeen verkkoon pääsee kivasti. Kuten juuri nyt.. :alppu:
Onhan tää vähän simmoin "tervetuloa 2010-luvulle"
Ja jos on vähänkin näppärä, niin sen sim-kortin leikkelee micro-simiksi ihan ilman leikkureitakin. Netistä löytyy shabluuna (esim. http://www.chip.de/downloads/micro-SIM-Schablone_43312167.html), jonka avulla toi on aika helppoa. Kynsiviilalla sitten ne viimeiset rippeet veke. Tuolla leikkelin aikoinaan ittekkin yhden kortin (juu, toimi!).Jos olet hätäinen ja lähistöltä löytyy Claes Ohlson, niin sieltä saapi kynpillä SIM-korttileikkureita.
Samanmoisella leikkelin oman korttini sopivaksi. Mukana tulee myös adapteri, jolla saa tarpeen vaatiessa leikellyn kortin takaisin vanhaan luuriin sopivaksi.
Jep, leikelty vaan muovia ympäriltä pienemmäksi. Sitten on vielä olemassa tuollainen nano-sim, jossa on vähän sirustakin veistelty tavaraa pois.Jaa että se itse siruko ei sitten ole millään muodoin erilainen, vai..? Vainko se muovikehys erimittainen..?
Onpas taas tehty mitättömästä asiasta pikkuharmin aiheuttaja
Sirukoko on täsmälleen sama. Ero on vain se muovi siinä ympärillä.Jaa että se itse siruko ei sitten ole millään muodoin erilainen, vai..? Vainko se muovikehys erimittainen..?
Onpas taas tehty mitättömästä asiasta pikkuharmin aiheuttaja
Siinä mielessä pirun huono esimerkki toi kuva, että tossahan nimenomaan näyttäis siltä, ainakin äkkiä katsottuna, että sirut olis hiukan erilaisetJep, leikelty vaan muovia ympäriltä pienemmäksi. Sitten on vielä olemassa tuollainen nano-sim, jossa on vähän sirustakin veistelty tavaraa pois.
TottaSiinä mielessä pirun huono esimerkki toi kuva, että tossahan nimenomaan näyttäis siltä, ainakin äkkiä katsottuna, että sirut olis hiukan erilaiset
Kostoks?Minkähän takia toi normi-SIM kortti on pitänyt alun perinkään tehdä noin isoksi, kun itte siru vie paljon vähemmän tilaa...
Juujuu.. olen mie sen verran metalliakin työstänyt tajutakseni että liian paljosta on helpompi ottaa pois kuin liian vähään lisätäSirukoko on täsmälleen sama. Ero on vain se muovi siinä ympärillä.
Eli toi shabloona päälle ja katot että kontaktit peittyy ja ei voi pahasti mennä pieleen. Mutta siis kuten sanottua, loput viilalla, saksilla on aika vaikeeta leikata niin tarkasti.
:thumbup::thumbup::thumbup:Juujuu.. olen mie sen verran metalliakln työstänyt tajutakseni että liian paljosta on helpompi ottaa pois kuin liian vähään lisätä