Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä oisin voinu tuoda meidän duunista Pöhkikselle poisheitettäviä tuoleja vitosella. Ei oo samaa paria eikä hienoja mutta täyttävät funktionsa -> istumistarpeen.
Saatana kun tuo vaimo ei tee kalustehankintoja tarveperusteisesti.Mä oisin voinu tuoda meidän duunista Pöhkikselle poisheitettäviä tuoleja vitosella. Ei oo samaa paria eikä hienoja mutta täyttävät funktionsa -> istumistarpeen.
Tollaset sais halvemmalla jo ovh:naNo sehän on halpa. n 417€ kappaleelta mun mielestäni varsin huikea hinta.
HANSsi vielä päähän, niin voi kattoa vaikka formuloita. Tai forumia.Jumantsuikkellsöni! Sparcon kupeissa kun vetäs keittiössä soppaa ni sivuttaistuki pitäs tukevasti jakkarassa vielä puolitajuttoman moderaattorin kolmen sikspäkin jälkeenkin.
Kaikki huonekaluni ovat maksaneet allekirjoittaneelle yhteensä alle tuon 417e.Must tuntuu että burb toki tiesi että se 417e oli kappalehinta, kunhan huumorimaisesti provoili ja ehkä hieman "piilo"vittuilikin.
No nii varmaa. Homo!Tokihan mä tiesin että se 417e oli kappalehinta, kunhan huumorimaisesti provoilin ja ehkä hieman "piilo"vittuilinkin.
Joten Fyryp jää ilman palkintoa.
:thumbup::thumbup:Runari perkele... :mad_old:
Tosin kostoks tilasin ton uudemman version:
Logitech G19s
Ja lisäksi hiiri:
Logitech G700s
IHAN TURHA SITTEN KUVITELLA, ETTÄ RUPEEN TUHRIMAAN TOTA MILLÄÄN KAKSOISKOMPONENTTILAKALLA!!! :thumbdown:thumbup::thumbup:
Itseasiassa sekä että :eek!:Onko langaton, vai tartteeko tamppoonimaisesti se ulos lupsauttaa?
Oikein hyvä!Itseasiassa sekä että :eek!: