Lisää Hankintoja! vaan

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Heh, niinpä tietysti. Jos oikein tarkkoja ollaan niin teknisesti ottaen (tai jotain semmosta) ne tissit ei ihan silleen paljaita edes ole.
Ari Up oli syntynyt tammikuussa 1962 ja Slitsin Cut julkaistiin 1979. Eli tissien iäksi haarukoituu 16-17v.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Jalluputelia oon vähä suunnitellu. Ehkä kaksikin.

edit: kolmen tähden, koska omaan hienostuneet makunystyrät ja ymmärrän laadun päälle toisin kuin esimerkiksi Howdy.
Ykkösjallu on janojuoma. Jos pitäisi kolmosta nauttia, otan mielummin sitten konjakkia tai brandya. Ja se on kakkosjallu, jota ei ole ollut saatavilla aikoihin, ettäs tiedät JPS. Paitsi siis tietty nyt.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Eikös tuota kakkosjallua myyty joku pieni erä Alkoissa? Näin minä lueskelin TUOLTA noin. Tietty luin niin myöhään, etten jaksanut edes lähteä kysymään moista.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Eikös tuota kakkosjallua myyty joku pieni erä Alkoissa? Näin minä lueskelin TUOLTA noin. Tietty luin niin myöhään, etten jaksanut edes lähteä kysymään moista.
Kyllä kai tuota vieläkin saa, muistaakseni vielä jonkun aikaa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Sukkia hankin. Kovasti tekisi mieli hankkia jotain muutakin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kirjoja (kovakantisena):

Travis Elborough - The Long Player Goodbye
Nick Hornby - Slam
Nick Hornby - Juliet Naked
David Tremayne - Lost Generation
Francis Wheen - How Mumbo Jumbo Conquered the World



 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Kirjoja (kovakantisena):

Nick Hornby - Juliet Naked
Ainakin pokkarina oli ihan mukava luettava. Ihan ei samalla tavalla itseen iskenyt kuin esim. High Fidelity tai nyt luennassa oleva A Long Way Down. Vahvaa Hornby-tasoa kuitenkin. :thumbup:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ainakin pokkarina oli ihan mukava luettava. Ihan ei samalla tavalla itseen iskenyt kuin esim. High Fidelity tai nyt luennassa oleva A Long Way Down. Vahvaa Hornby-tasoa kuitenkin. :thumbup:
Saas kattoa koska tota johkaantuu lukemaan, mutta omat Hornby-kokemukset ovat olleet kautta linjan hyviä. Fever Pitch ja High Fidelity jopa loistavia. Tuo Wheenin kirja on muuten ideana napattu juurikin Hornbyn kirjallisuuskolumneja sisältävästä Polysyllabic Spree -kirjasta.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Saas kattoa koska tota johkaantuu lukemaan, mutta omat Hornby-kokemukset ovat olleet kautta linjan hyviä. Fever Pitch ja High Fidelity jopa loistavia. Tuo Wheenin kirja on muuten ideana napattu juurikin Hornbyn kirjallisuuskolumneja sisältävästä Polysyllabic Spree -kirjasta.
Fever Pitch on toki luettu myös. Se oikeastaan loi tuon Hornby-kiinnostuksen itelle.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Fever Pitch on toki luettu myös. Se oikeastaan loi tuon Hornby-kiinnostuksen itelle.
Mulla se oli High Fidelity, mutta pidän yhä Fever Pitchiä yhtenä historian parhaista urheilukirjoista. Ja varmaan parhaana fanin näkökulmasta kirjoitetuista, jonka olen itse lukenut.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Saas kattoa koska tota johkaantuu lukemaan, mutta omat Hornby-kokemukset ovat olleet kautta linjan hyviä. Fever Pitch ja High Fidelity jopa loistavia. Tuo Wheenin kirja on muuten ideana napattu juurikin Hornbyn kirjallisuuskolumneja sisältävästä Polysyllabic Spree -kirjasta.
High Fidelity kolisi hyvinkin, mutta muu tuotanto on jättänyt vaisummat jäljet. Jäikö tämä viimeinen jopa kesken... juu en ehtinyt edes aloittaa. Tulee maalla rohmuttua maakuntakirjaston kirjoja kotiin aina valkata asti jos aika sallii.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
High Fidelity kolisi hyvinkin, mutta muu tuotanto on jättänyt vaisummat jäljet. Jäikö tämä viimeinen jopa kesken... juu en ehtinyt edes aloittaa. Tulee maalla rohmuttua maakuntakirjaston kirjoja kotiin aina valkata asti jos aika sallii.
Mulla jäi The Long Way Down aikanaan kesken. Vuoden-puoltoista kerkesi hyllyssä pölyttyä, ennen kuin tartuin uudelleen, jolloin se sitten tulikin luettua pariin päivään läpi.

Mulle itselle varmaan suurimmat Horby-suosikit noiden FP:n ja HF:n jälkeen onkin non-fiction osastoa olevat Polysyllabic Spree ja 31 Songs. Mutta ylipäänsä tykkään Hornbyn tavasta kirjoittaa, jolloin lukeminen on ihan mukavaa, vaikka tarina hiukan tökkisikin (How to be Good).
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Nick Cave & The Bad Seeds: No More Shall We Part, Grinderman: Grinderman ja Grinderman: Grinderman 2
 
Ylös