Lisää Hankintoja! vaan

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Thoby Loth: Live from the Wooden Realms -dvd, Bathory: The Return......, Negative Reaction: The Orion Chronicles ja Tool: Opiate

jjv

Arschloch
Mars-patukka Forssan linja-autoasemalta asevelihintaan 1,40€.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Moon menossa pois päin Valkeakoskelta. Täs oli nyt jotain mitä en älynny :doubtful:
Luin tuolta, että olet menossa Hämeenlinnasta Turkuun. Valkeakoski-Hämeenlinna-Turku oli kuitenkin kertomasi mukaan halvempi matka.
Niin, että millä pääsit Hämeenlinnasta sinne Valkeakoskeen?

Hämeenlinna-Turku maksais 29€, Valkeakoski-Hämeenlinna-Turku maksaakin vaa 24,80€. Kuinkahan kaukaa tarttis Turkuun saapua että rahavirta kääntyis mulle päin :doubtful:

jjv

Arschloch
Luin tuolta, että olet menossa Hämeenlinnasta Turkuun. Valkeakoski-Hämeenlinna-Turku oli kuitenkin kertomasi mukaan halvempi matka.
Niin, että millä pääsit Hämeenlinnasta sinne Valkeakoskeen?
Niiiiin. Eiku Valkeakoskelta Turkuun oon menos mut huomasin vaa et jos en ois hoksannu ostaa suoraa lippua niin olisin joutunut maksamaan ehkä 16 euroa ylimääräistä. Siinä vähän apinaa koijataan kun kaikki ei varmasti tiedä että Tampere-Helsinki bussista voi ostaa lipun Turkuun. Itsekin meinasin moisen unohtaa.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Teki mieleni Lahden Sinistä, joten kävin Konalan S-marketista sitä ostamassa. Kesätuote, joten ei ollut montaa latikkoa jäljellä.

Tota ryypiskelen sitte landella.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ylärivi - Brian Eno: Ambient 2 – The Plateaux of Mirror ja Brian Eno: Ambient 4 – On Land
Alarivi - Sigur Rós: Takk..., Sigur Rós: Með suð í eyrum við spilum endalaust ja Sigur Rós: Hvarf / Heim

Örfil

Guest
Sofi Oksasen uusimman kirjan hommasin kaverille tuliaisiksi. En aio lukea itse.
Oikein hyvä päätös, sillä Sofi Oksasen mielestä kaikki suomalaiset miehet hakkaa vaimojaan ja on thymiä, joten pysytään lestissä :ahem:
Kirja - lukeminen - hui kamala!