Kiitos taas vastauksista =)
Sam sanoi:
Muistikortin voi ostaa myöhemminkin, eikä ne enää paljoa maksa. Minulla on tällä hetkellä kameran mukana (3v vanha) tullut 8 Mb:n kortti sekä erikseen ostettu 32 Mb:n kortti. Kyllä noillakin pärjää, varsinkin jos on matkalla mahdollista siirtää kuvia tietokoneeseen. Toki isompi kortti on hankintalistalla, mutta voi olla että ensin täytyy hommata uusi akku.
Jes, mutta onko noissa sama kuin tietokoneissa eli jos kaupassa sanoo haluavansa vempaimen isommalla muistikortilla niin silloin sitä alkuperäistä pientä ei tule mukaan eikä siitä silloin tarvi maksaa?
Suomeksi sanottuna halvempi ostaa kameran mukana kuin myöhemmin erikseen?
Toisaalta ei sillä isommalla kortilla tietty kiire ole...
Niin.. onko noissa n. 300€ kameroissa oletuksena vain patterit, ja näin ollen akut ja laturi pitäisi ostaa erikseen?
Kotoa tosin löytyisi nikko ajoilta laturi johon kävisi nuo ladattava AA paristot, mutta silloin aikanaan ei tulos ollut kummoinen, oliko vika laturissa vai akuissa...
Paljonko on suunnilleen akkujen/laturin hinta mikäli eivät tulisi kameran mukana?
Edelleen wilpurin kommenttia tuosta canonista odottelen, sillä mitä olen lueskellut niin nuo A60/A70 eivät ainakaan olisi huonoja.
Muista malleista tuntuu olevan niin monta mielipidettä kuin käyttäjääkin...
Muutkin saavat tietty mainita kommentoida merkkejään... mutta uskon kyllä että kaikkien valmistajien kalliit kamerat ovat hyviä, mutta entä nuo suht halvat n.300€ mallit.
Itse olen joskus käyttänyt Olympuksen kameraa joka ainaki silloin tuntui hyvältä, mutta se oli koulun kamera joten varmasti oli vähintään sen 500 € jollei enemmäkin, joten siitä on huono päätellä suoraan olympyksen halpisten tasosta..