Mur.elle sanoi:Hyvähän meidän on nyrpistellä ennenvanhaisten ihmisten tuoksunsietokykyä. Mitäpä jos ne voimakkaat perustuoksut onkin koettu kiihottavina. Hajuaisti lienee aisteistamme kuitenkin eläimellisin.
Kuka muuten vielä laittaa käytetyt sukat pesemättä jalkaansa ja alusvetimet yllensä, käsi ylös! Jokunen tältäkin forumilta, veikkaan.
Heippa Jouni!AJ sanoi:HEI! Toi on MUN hylly! :jaska:
Observer sanoi:Heippa Jouni!![]()
Vaikka täällä melkosia takojia onkin seassa, niin ei me kaikki olla siellä käyty. Tiedoksi.NeitiP sanoi:Ammattikoulussa luokallani oli tyttö, joka oli niin paskanen, ettei niinku mitään rajaa! Sen kotona oli pelkkä sauna, ei suihkua laisinkaan. Naistenvaivojen aikana se tunki vaan vessapaperia housuihin. Tukka likainen ja hiki haisi kauas.
Nyt aika vasta näin sitä tyttöä kaupungissa ja kappas, sehän oli saanut lapsen. Eli kyllä näköjään pahemmassa puutteessa teille miehille käy nainen kuin nainen.. :wink:
Ahaa. No kiitos tiedosta :tongue:Mehe Rienarsuo sanoi:Vaikka täällä melkosia takojia onkin seassa, niin ei me kaikki olla siellä käyty. Tiedoksi.
Joo, me pistetään Mehe asialle "vaikeimmissa" tapauksissa...NeitiP sanoi:Ahaa. No kiitos tiedosta :tongue:
Kiitti eri paljon. Nyt kaikki "luonnonkauniit" say-no-to-dödö-ja-sheivaus -hahmottaret täyttää mun privalaatikon. Mut mä en niiden. Tuliko selväksi nyt? Turha lähetellä niitä kuvia. Kuka ikinä keksikään, että "foto ois kiva yllätys" ei takuulla oo saanu vastaavaa materiaalia. Pelottaa ihan availla näitä. Ui jumalauta!Mutku sanoi:Joo, me pistetään Mehe asialle "vaikeimmissa" tapauksissa...
Mehe Rienarsuo sanoi:Kiitti eri paljon. Nyt kaikki "luonnonkauniit" say-no-to-dödö-ja-sheivaus -hahmottaret täyttää mun privalaatikon. Mut mä en niiden. Tuliko selväksi nyt? Turha lähetellä niitä kuvia. Kuka ikinä keksikään, että "foto ois kiva yllätys" ei takuulla oo saanu vastaavaa materiaalia. Pelottaa ihan availla näitä. Ui jumalauta!
Idea on kokeilemisen arvoinen. Bärskräkin hyvää alkua kun lähtee kiilapalalla isontamaan ja siitä sitten etiäpäin.burb sanoi:Itse päätin eilen aamulla suihkussa herätessäni, että koska mun tarvitsis myös kantaa korteni kekoon yhteiskunnan puolesta ja hommata jälkeläisiä, mutta kun vaimoehdokkaita ei ole ihan tyrkylle asti viime aikoina ollut, niin aion opetella lisääntymään jakautumalla.
Mehe Rienarsuo sanoi:Bärskräkin hyvää alkua kun lähtee kiilapalalla isontamaan ja siitä sitten etiäpäin.
Siinä on hyvä syy harrastaa seksileikkejä vain selvin päin, niin välttää tuollaiset tapaturmat.Ammattikoulussa luokallani oli tyttö, joka oli niin paskanen, ettei niinku mitään rajaa! Sen kotona oli pelkkä sauna, ei suihkua laisinkaan. Naistenvaivojen aikana se tunki vaan vessapaperia housuihin. Tukka likainen ja hiki haisi kauas.
Nyt aika vasta näin sitä tyttöä kaupungissa ja kappas, sehän oli saanut lapsen. Eli kyllä näköjään pahemmassa puutteessa teille miehille käy nainen kuin nainen.. :wink:
ja yksin,Siinä on hyvä syy harrastaa seksileikkejä vain selvin päin,
niin välttää tuollaiset tapaturmat.
win-win-situationja yksin,