Lisääntymisen ihme+muuta pohdintaa

Knoukka

Well-known member
Mikään ei ärsyttävämpää kuin se kun naisen hajuvesi alkaa panohommissa tuoksua naisen hikoillessa. Naturellia sen olla pitää, mikään ei tuoksu niin kiihottavalle kuin kauniin naisen puhdas hiki.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
elle sanoi:
Hyvähän meidän on nyrpistellä ennenvanhaisten ihmisten tuoksunsietokykyä. Mitäpä jos ne voimakkaat perustuoksut onkin koettu kiihottavina. Hajuaisti lienee aisteistamme kuitenkin eläimellisin.

Kuka muuten vielä laittaa käytetyt sukat pesemättä jalkaansa ja alusvetimet yllensä, käsi ylös! Jokunen tältäkin forumilta, veikkaan.
Mur.

En laita käytettyjä pesemättömiä alusvetimiä ylleni. Jasu vois ehkä laittaa. Lähetä sille.

NeitiP

Well-known member
Sijainti
Oulu-city
Ammattikoulussa luokallani oli tyttö, joka oli niin paskanen, ettei niinku mitään rajaa! Sen kotona oli pelkkä sauna, ei suihkua laisinkaan. Naistenvaivojen aikana se tunki vaan vessapaperia housuihin. Tukka likainen ja hiki haisi kauas.

Nyt aika vasta näin sitä tyttöä kaupungissa ja kappas, sehän oli saanut lapsen. Eli kyllä näköjään pahemmassa puutteessa teille miehille käy nainen kuin nainen.. :wink:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
NeitiP sanoi:
Ammattikoulussa luokallani oli tyttö, joka oli niin paskanen, ettei niinku mitään rajaa! Sen kotona oli pelkkä sauna, ei suihkua laisinkaan. Naistenvaivojen aikana se tunki vaan vessapaperia housuihin. Tukka likainen ja hiki haisi kauas.

Nyt aika vasta näin sitä tyttöä kaupungissa ja kappas, sehän oli saanut lapsen. Eli kyllä näköjään pahemmassa puutteessa teille miehille käy nainen kuin nainen.. :wink:
Vaikka täällä melkosia takojia onkin seassa, niin ei me kaikki olla siellä käyty. Tiedoksi.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Vuosisadan vaihteen valistustyön tavoitteena oli yksilö, josta on karsittu velttous, epäsiisteys, tuhlaavaisuus ja siveettömyys. Suomalaisista on tullut monia muita kansoja hygieenisempia, koska me nuorena (itsenäisenä) kansana sitouduimme uskollisemmin modernismin ideaan. Siinä missä kansainvälinen modernismi liitettiin sosialismiin ja tasapäistämiseen, Suomessa se kytkeytyi positiivisemmin tasa-arvoon ja kansakunnan rakentamiseen ennen sotia ja niiden jälkeen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mutku sanoi:
Joo, me pistetään Mehe asialle "vaikeimmissa" tapauksissa...
Kiitti eri paljon. Nyt kaikki "luonnonkauniit" say-no-to-dödö-ja-sheivaus -hahmottaret täyttää mun privalaatikon. Mut mä en niiden. Tuliko selväksi nyt? Turha lähetellä niitä kuvia. Kuka ikinä keksikään, että "foto ois kiva yllätys" ei takuulla oo saanu vastaavaa materiaalia. Pelottaa ihan availla näitä. Ui jumalauta!

Sijainti
Lapinlahti
Mehe Rienarsuo sanoi:
Kiitti eri paljon. Nyt kaikki "luonnonkauniit" say-no-to-dödö-ja-sheivaus -hahmottaret täyttää mun privalaatikon. Mut mä en niiden. Tuliko selväksi nyt? Turha lähetellä niitä kuvia. Kuka ikinä keksikään, että "foto ois kiva yllätys" ei takuulla oo saanu vastaavaa materiaalia. Pelottaa ihan availla näitä. Ui jumalauta!

Kyntömies ei vakoaan valitse :ahem: :ahem: :ahem:

burb

.
Itse päätin eilen aamulla suihkussa herätessäni, että koska mun tarvitsis myös kantaa korteni kekoon yhteiskunnan puolesta ja hommata jälkeläisiä, mutta kun vaimoehdokkaita ei ole ihan tyrkylle asti viime aikoina ollut, niin aion opetella lisääntymään jakautumalla.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
burb sanoi:
Itse päätin eilen aamulla suihkussa herätessäni, että koska mun tarvitsis myös kantaa korteni kekoon yhteiskunnan puolesta ja hommata jälkeläisiä, mutta kun vaimoehdokkaita ei ole ihan tyrkylle asti viime aikoina ollut, niin aion opetella lisääntymään jakautumalla.
Idea on kokeilemisen arvoinen. Bärskräkin hyvää alkua kun lähtee kiilapalalla isontamaan ja siitä sitten etiäpäin.

Mangelo

Well-known member

Siinä on hyvä syy harrastaa seksileikkejä vain selvin päin, niin välttää tuollaiset tapaturmat.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Lisääntymisen ihme on, kun illalla hyppäämme vaimon kanssa sänkyyn, niin aamulla meitä on sängyssä viisi. (Saunassa/suihkussa käymme usean kerran viikossa.)

Minulla on 56v kaveri, joka peseytyy kerran parissa viikossa. Ei siivoa kotona. On luontokuvaaja ja haluaa pitää luonnolliset aromit. Ryyppää ja rällää aika tavalla, nuorena haeutui tappeluihin hanakasti. Naissuhteet eivät ole pitkäikäisiä.

Pointti on, että hän on käynyt elämänsä aikana kerran lääkärissä lapsena. Sairaalassa toki ollut mm. sienimyrkytyksestä. Fyysisesti siis hyvin terve. Melkoinen boheemi, hyvä tyyppi.