Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi '11

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
YK puolustaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia

YK:n ihmisoikeusneuvosto on tuominnut ensimmäistä kertaa seksuaalivähemmistöjen syrjinnän.

Neuvosto päätyi perjantain äänestyksessä puolustamaan seksuaalivähemmistöjen oikeuksia niukalla enemmistöllä. Neuvoston maista 23 äänesti lauselman puolesta ja 19 vastaan. Kolme maata äänesti tyhjää, ja yksi edustajisto ei ollut paikalla.

Päätöslauselmassa todetaan ensimmäistä kertaa, että seksuaalivähemmistöille tulee taata yhtäläiset oikeudet. Länsimaat kehuivat äänestystä historialliseksi.

- Tämä tärkeä päätös vahvistaa sen, että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille, Yhdysvaltain ulkoministeri Hillary Clinton sanoi.

Sen sijaan islamilaiset maat torjuivat päätöslauselman jyrkästi.

- Tällä asialla ei ole mitään tekemistä ihmisoikeuksien kanssa, totesi Mauritanian edustaja Ahmed Ould Zahaf.

Islamilaisten ja afrikkalaisten maiden ohella Venäjä äänesti päätöslauselmaa vastaan. Kiina äänesti tyhjää.
Kyllä Suomessa homoilla on asiat kurjasti verrattuna esim. Afrikkaan, Venäjään tai islamilaisiin maihin.

markoj

Custom User
Tampere jälleen edelläkävijänä Suomessa. Ei taida kelvata verovähennyksiin tuo kuitenkaan vaikka kuitin saakin.
Saisko tuon ujutettua kotitalousvähennyksiin?

Edit: Tavanomainen hoiva- ja hoitotyö kuulus ton piiriin. Eli jos ei mitään kovin pervoa harrasta niin vois mennä.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Tampereella joku pistäny firman pystyyn.

Ensimmäisenä Suomessa: Seksiä myyvä Milla antaa asiakkaalle kuitin

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194683835501/artikkeli/ensimmaisena+suomessa+seksia+myyva+milla+antaa+asiakkaalle+
Suomalaiselle yrittäjyydelle :thumbup: Tampere on ihmisrakastajien kaupunki. Helsingissä ne ratsaavat hotellihuoneita ja kämppiä, kun ihmiset tuottavat laillisia palveluita. Ei ihme, että Suomessa ei ole palvelukulttuuria, kun ihan se alkeellisinkin muoto siitä torpataan tasa-arvovaltuutettujen feministien lokakampanjoilla.

Jälleen huomenna saamme herätä Suomeen, jossa väljähtänyt kahvi on itse kaadettava pannusta kuppiin, vietävä likaiset astiat telineeseen, tankattava polttoaine itse autoon ja maksettava se huoltsikan kassalla sekä vongattava seksiä maailman tappiin asti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jälleen huomenna saamme herätä Suomeen, jossa väljähtänyt kahvi on itse kaadettava pannusta kuppiin, vietävä likaiset astiat telineeseen, tankattava polttoaine itse autoon ja maksettava se huoltsikan kassalla sekä vongattava seksiä maailman tappiin asti.
:D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Hei ihan oikeesti. Mun mielestä lapsiin kohdistuvan väkivallan raja on nyt kyllä hieman hämärtynyt. Kohta sakotetaan varmaan sanomisesta tyyliin, "aiheutti mielipahaa" :nope::nope:

Äidille sakot tytärtensä tukistamisesta
Maanantai 20.6.2011 klo 01.44

Espoolaisnainen tukisti kolmea tytärtään, kun nämä eivät suostuneet hoitamaan kotitöitä halutulla tavalla.

Äiti tukisti tyttäriään, kun nämä eivät suostuneet viemään koiraa ulos tarpeeksi nopeasti, imuroimaan tarpeeksi perusteellisesti tai pukemaan ylleen yöpukua.

Käräjäoikeus katsoi teot lieviksi ja osin ymmärrettävissä olosuhteissa tehdyiksi, mutta silti rikoksiksi. Käräjäoikeuden mukaan pienten lasten ruumiillinen koskemattomuus vaatii rangaistukseen tuomitsemista.

42-vuotias nainen sai 15 päiväsakon rangaistuksen kolmesta lievästä pahoinpitelystä. Naisen pitää maksaa tyttärilleen 70-100 euron korvaus kullekin.

Tapaukset sattuivat syksyllä 2009 tilanteessa, jossa 6-11-vuotiaiden tyttöjen äiti oli mennyt naimisiin uuden miehen kanssa. Tytöt muuttivat äitinsä kanssa uuteen kotiin, mutta eivät hyväksyneet uutta perhettä.

Tilanne kärjistyi arkisissa tilanteissa. Vanhimman tyttären tukistaminen sattui tilanteessa, jossa tämä ei halunnut viedä koiraa "heti" ulos.

Toisen tytön osalta tukistaminen sattui, kun tyttö ei halunnut imuroida kunnolla huonettaan. Tyttö imuroi lattiaa ilman suulaketta.

Pienimmän lapsen osalta tukistaminen tapahtui pukeutumistilanteessa. Tyttö ei ollut halunnut pukea yöpukuaan ylleen.

Isäpuolellekin tuomio

Äiti myönsi teot, mutta katsoi ottaneensa tyttöjä vain poninhännästä kiinni - ei vetäneensä tukasta. Nuorimman tytön osalta nainen kertoi ainoastaan nostaneensa tyttöä kainaloista.

Oikeus katsoi kuitenkin rikokset toteennäytetyiksi lasten pääosin yhdenmukaisten kertomusten johdosta.

Myös tyttöjen isäpuoli tuomittiin. 45-vuotias mies sai kymmenen päiväsakkoa lievästä pahoinpitelystä. Mies oli kantanut puolisonsa tyttären yläkertaan "tarpeettoman kovakouraisesti" aiheuttaen lapselle kipua ja mielipahaa.

Mies kiisti rikoksen. Hän ei ollut mielestään käyttänyt tarpeetonta voimaa kantaessaan lasta.

PETRI ELONHEIMO
petri.elonheimo@iltalehti.fi

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hei ihan oikeesti. Mun mielestä lapsiin kohdistuvan väkivallan raja on nyt kyllä hieman hämärtynyt. Kohta sakotetaan varmaan sanomisesta tyyliin, "aiheutti mielipahaa" :nope::nope:
Kukahan noissa tapauksissa on tehnyt syytteet? Lapset itse? Haiskahtaa siltä, että lapset tuossa tilanteessa kapinoivat uusioperhettä kohtaan ennemmin kuin että olisivat itse kokeneet jotain oikeaa kärsimystä taikka kidutusta.

Näin siis etädiagnosoin tietämättä taustoista yhtään sen enempää. :alppu:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.