Olga
.
Aika mielenkiintoinen tilanne! :dunno:MITÄ VITTUA??? Tuossa paidassa on mun aikoinaan 2000-luvun alussa tekemä kuva ihan toiseen yhteyteen. Tekijänoikeudet firmalla kunnossa...
Aika mielenkiintoinen tilanne! :dunno:MITÄ VITTUA??? Tuossa paidassa on mun aikoinaan 2000-luvun alussa tekemä kuva ihan toiseen yhteyteen. Tekijänoikeudet firmalla kunnossa...
Mitä? Eikö kuvia ja musiikkia saa varastaa ilmaiseksi netistä? Kansalaisoikeuksiani on loukattu. Kohta kielletään piraattituotteiden myynti ja osto.Infosin työnantajaani, joka kuvan omistaa.
Jos näin on, niin kannattaiskohan pirauttaa?Oikeesti Capu ei oo tehnyt mitään muuta kuin isot maissijöötit verryttelyhuoneen välinevaraston lattialle.
Jos näin on, niin kannattaiskohan pirauttaa?Alppu täräytti niin, että minä tirautin.
Ehdotuksesi on rekistöröity.Jos näin on, niin kannattaiskohan pirauttaa?
:thumbup:Ehdotuksesi on rekistöröity.
Tallinnan satamassa noita on ainakin näkynyt myynnissä.MITÄ VITTUA??? Tuossa paidassa on mun aikoinaan 2000-luvun alussa tekemä kuva ihan toiseen yhteyteen. Tekijänoikeudet firmalla kunnossa...
Tottakai. Muutenhan petokalaparalle tulee ummetus.haista paska.
Hävytöntäh. Moon tehny Tero V:n kanssa hiekkakakkuja. Oikeasti.Ihan ensteks: haista, Alppu, paska. Ja toistekstektenkin.
Niin englanniksi The ThingAi... SE? SE, jostakin?