Albert Oil
Hippi ja juntti
*odottaa Mossen Mannos-kommenttia*
c) Turkuun tulee nykyään tekopohjavettä. Virttaalta, heh, jos en väärin muista. Ei se siten paskalta haise. Jos ei sitten muulta...Niin, legendahan kertoo että Turussa juodaan tanperelaisten paskomaa, mutta muka puhdistettua vettä.
Itte en oo jaksanu edes ottaa selvää, mutta empiiriset tutkimukseni osoittavat että vesi maistui paskalle Turkuun muutettuani muttei maistu enää.
Johtopäätökset tästä ovat:
A) Vedessä ei ole enää ainakaan niin paljon kakkapartikkeleita kuin silloin kun 2005 muutin Turkuun
B) Olen tottunut tanperelaisten paskaan
Nitrometaanilta. Kyyneleet silmissä tiskatessa.Jos ei sitten muulta...
Mitä haluat kuulla mun kommenteista? Sen että sen silmät pyörii kuin hedelmä peli, tai että puhe on todella jäykkää ja muodollista.*odottaa Mossen Mannos-kommenttia*
Kuules ny. Mette on hunajaa.Mitä haluat kuulla mun kommenteista? Sen että sen silmät pyörii kuin hedelmä peli, tai että puhe on todella jäykkää ja muodollista.
En pidä. Piste.Kuules ny. Mette on hunajaa.
Niinpäs oli. Raikas ilmestys.Sara Forsberg Aamu-Tv:ssä. Ei paha lain. Aika siniset silmät.
Soon kielinainen :frank:Sara Forsberg Aamu-Tv:ssä. Ei paha lain. Aika siniset silmät.
Eiku sen, että hedelmäpeli on yhdyssana.Mitä haluat kuulla mun kommenteista? Sen että sen silmät pyörii kuin hedelmä peli, tai että puhe on todella jäykkää ja muodollista.
Kerttu Kotakorpi for evö!!!:ahem::thumbup:
Jätkä, vanha letku muna, meni ansaan.Eiku sen, että hedelmäpeli on yhdyssana.
Ei haittais lain, jos pääsis käsipäivää pitemmälle.Soon kielinainen :frank:
KOMP!Kuules ny. Mette on hunajaa.
Soon ihQ.Sara Forsberg Aamu-Tv:ssä. Ei paha lain. Aika siniset silmät.