Kai nyt kun mä ja Pyryf joka möötessä skeidataan sun oraaliin.B) Olen tottunut tanperelaisten paskaan
Putin valmistelee hyökkäystä heikentämällä Suomen puolustuskykyä paskataudilla. Lähetti Suomeen joukon vattatautisia venäläisiä turisteja paskomaan järvet täyteen.
Eiköhän homoseksuaalisuus ole ylellä melko plussaa, varsinkin jos sen tuo esiin ja pääjohtaja vetää syrjinnän vastaiset toimenpiteet.Siinä nuoret näyttelijät poltti sillan takanaan aika merkittävään työnantajaan.
Kovin kuulostaa siltä että joku haluaa diktaattoriksi.“I don’t think that our European Union membership precludes us from building an illiberal new state based on national foundations,” Orban said, according to the video of his speech on the government’s website. He listed Russia, Turkey and China as examples of “successful” nations, “none of which is liberal and some of which aren’t even democracies.”
Toisin sanottuna, kesäillan hieman viilennyttyä kannattaa avata ikkuna. Tuuletin asetetaan puhaltamaan ikkunasta ulospäin, ei sisään. Näin laite imee sisältä kuumaa ilmaa, ja tilalle valuu ikkunasta helpottavaa viilennystä. Asunnon viilenemiseen ei näin mene koko yötä.
Mitäs vittua professori? :mad_old:Kikka toimii toisinkin päin. Tuulettimen voi asettaa puhaltamaan sisälle päin avoimen ikkunan eteen. Mikäli ulkona on viileämpää ilmaa, tuuletin imee sitä sisälle ja viilentää asuntoa.
Soot tyhmempi kuin roffa.....
Unkarissa poliittinen kehitys ja ilmapiiri on muutenkin melko huolestuttavaa...Orban Says He Seeks to End Liberal Democracy in Hungary
Kovin kuulostaa siltä että joku haluaa diktaattoriksi.
Foorumia ei lasketa.Kyllä se on. Mahdotonta.
aina kannattaa vaihtaa parempaanMun mielestä naisilla on paremmat perseet.
Jos tällaisia artikkeleita tulee ihmisten luettaviksi useamminkin, niin se on pirun hyvä.Vaikka itse olen ollut aina luonnontieteissä jokseenkin kädetön, mulla on aina ollut naispuoleisia ystäviä jotka olivat jo koulussa niissä selvästi keskiverto-oppilasta parempia, ja tätä nykyä rustaavat väitöskirjoja kuka orgaanisesta kemiasta, kuka bioteknologiasta. Sen takia aina jotenkin huvittanut tuo "matikka on pojille, kielet tytöille" -asenne. Omat havainot eivät myöskään puhu sen puolesta että verbaalinen ilmaisu olisi pojille/miehille jotenkin mahdotonta.