azly
Well-known member
eeikäku kattelin vaa että tässa toikissa on niin paljon noita baarimikonkuvia tossa sivussa, että tein päätelmiä.Ööö, missä mä olen jo halunut eläkkeelle päästä?:doubtful:
eeikäku kattelin vaa että tässa toikissa on niin paljon noita baarimikonkuvia tossa sivussa, että tein päätelmiä.Ööö, missä mä olen jo halunut eläkkeelle päästä?:doubtful:
Mutta sillä on Jacqun urhea kroppa!:thumbup:eeikäku kattelin vaa että tässa toikissa on niin paljon noita baarimikonkuvia tossa sivussa, että tein päätelmiä.
niijoo, se kyllä jaksaa painaa duunia.Mutta sillä on Jacqun urhea kroppa!:thumbup:
Mun uus pomo, kun jäin kipeänä kotiin esittelypäivästä, oli sitä mieltä että voi tehdä töitä myös kipiänä.:eek!:Ikääntyneen työssäolon jaksaminen on ollut aina ongelma. Työsuojelu taas on nyt nähtävästi laskenut jonkin verran. Mietiskelinkin sitä, että maksaako valtio tai joku muu taho sairaaloille leikkauskuluista työtapaturmista johtuvia kustannuksia? Entä jos parannettaisiin siten, että itse yritys joutuu maksamaan kaikki nämä kustannukset työsuojelun laiminlyönnistä, jos osoittautuu syylliseksi ja valtio ei maksa yhtään mitään? Mahtaisiko pelote tehota, että aletaan tarkemmin pitämään työntekijöistä huolta? Koskisi kaikkia 18-63-vuotiaita tai samantein 100-vuotiaita? Nostaisiko tämä ikääntyneiden työllistymistä vai ei?
Hoitsuilta sairaslomat kiellettävä ensi nenässäMun uus pomo, kun jäin kipeänä kotiin esittelypäivästä, oli sitä mieltä että voi tehdä töitä myös kipiänä.:eek!:
Mun mielestä on edesvastuutonta olla tartuttamassa toisia ihmisiä jossakin kaupassa. Nääntyneenä ja heikkovointisena.:nope::thumbfh:
Mun uus pomo, kun jäin kipeänä kotiin esittelypäivästä, oli sitä mieltä että voi tehdä töitä myös kipiänä.:eek!:
Mun mielestä on edesvastuutonta olla tartuttamassa toisia ihmisiä jossakin kaupassa. Nääntyneenä ja heikkovointisena.:nope::thumbfh:
Hallitus oli kaiketi pyytänyt työmarkkinajärjestöiltä ehdotuksia viime syksynä, että kuinka työuria saadaan pidennettyä. Kun sillä rintamalla oli hiljaista niin hallitus päätti ottaa ohjat käsiinsä. Ihan luonnollista, että hallitus otti asian esille. Eläkeasiat kuuluu kuitenkin eduskunnan luottamuksesta toimivan hallituksen tontille. Jos eläkeikää olisi nostettu kahdella vuodella, niin olisi ollut vielä paljon yksityiskohtia joista olisi sitten sovittu yhdessä työmarkkinaosapuolten kanssa.Kyllä, näin tulee juuri toimia. Ja on toimittukin. 2005 on kolmikantaisesti solmittu sosiaalitupo, jonka tavoitteena on parantaa työoloja ja pidentää työuraa 3 vuotta.
En vaan käsitä tätä Vanhasen irtiottoa?:thumbfh: Hommaa on puskettu ja on ollut tarkoitus puskea edelleen, kun tämä höyrypää tulee sitten ja vetää kaiken vessasta alas. Tai ainakin yritti tehdä sen.
Tärkeintä on sorvata kullekin mahdollisimman tehokas ja 'nautittava' työura. Ei puristeta kaikkea ulos lyhyessä ajassa, vaan jopa lähellä eläkeikää saisi tehdä tarpeeksi haastavaa, mutta kuitenkin soveltuvaa työtä.
Tuo oli munkin mielestä hyvä asia tässä, että saatiin keskustelua aikaan. Ehkä tämä oli sitten ihan tarkoituksellista hallitukselta, että saavat niitä konkreettisia ehdotuksia?Menettelytapa oli väärä, mutta toisaalta olisiko asiasta saatu kunnon keskustelua ilman tätä avausta?
Onko sulla oikein sisäpiirin tietoa, vai mistä tuollaisen keksit. Kai pääministeri olisi voinut pohjustaa julkisesti, että niitä ehdotuksia kaivataan nyt ja jos ei niitä ala kuulumaan, niin hallitus tekee jotain ratkaisevaa.Hallitus oli kaiketi pyytänyt työmarkkinajärjestöiltä ehdotuksia viime syksynä, että kuinka työuria saadaan pidennettyä. Kun sillä rintamalla oli hiljaista niin hallitus päätti ottaa ohjat käsiinsä. Ihan luonnollista, että hallitus otti asian esille. Eläkeasiat kuuluu kuitenkin eduskunnan luottamuksesta toimivan hallituksen tontille. Jos eläkeikää olisi nostettu kahdella vuodella, niin olisi ollut vielä paljon yksityiskohtia joista olisi sitten sovittu yhdessä työmarkkinaosapuolten kanssa.
Ampui muuten sen napin otsaansa ihan itse, poliisin luoti osui jalkaan.Juuripa näin. Hengissä otetaan jos on mahdollista, mutta ei sen takia jäädä sivusta katsomaan kun jätkä lahtaa ihmisiä. Nappi otsaan vaan ja näkemiin.
Joo. Illalla tuli jossain uutisissa, että oli sitten onnistunu kuitenkin itse päättää päivänsäAmpui muuten sen napin otsaansa ihan itse, poliisin luoti osui jalkaan.
Ehtikö kukaan nähdä tai onko joku saanut kuvankaappauksen Soneran nettisivusta eilen iltapäivältä.Ulosmarsseilla vastustetaan vähennyksiä
Sonera vähentää liki 320 työntekijää laajakaistasta
Digitoday.Tohon liittyen
Ehtikö kukaan nähdä tai onko joku saanut kuvankaappauksen Soneran nettisivusta eilen iltapäivältä.
Radiossa vaan tuli, että siellä oli lukenu hetken aikaa etusivulla tyyliin
"Soneran palvelut ovat aivan ylihinnoiteltuja, käyttäkää mielummin DNA:n tai Elisan palveluja"
Kännykässä oma nimimerkki, jotta esim kommenttia per sivu -asetus on järkevämpi mobiililaitteeseen. Ja tietokoneessa tietty omansa, jotta kyseinen asetus voi olla se 40 kommenttia / sivu.btw. Miksi Moe kommentoi kahdella nimimerkillä?
Eli olet Patun kanssa sitä mieltä, että Vanhanen tahallaan kurasi oman ja puolueensa maineensa, vain jotta saadaan keskustelua aikaan? Ja Kokkareille enemmän etumatkaa?Tuo oli munkin mielestä hyvä asia tässä, että saatiin keskustelua aikaan. Ehkä tämä oli sitten ihan tarkoituksellista hallitukselta, että saavat niitä konkreettisia ehdotuksia?
Jahs.. ei sitten ollut menossa vankilaan.Ampui muuten sen napin otsaansa ihan itse, poliisin luoti osui jalkaan.
Kuten ei kukaan muukaan vastaavista tapauksista.Jahs.. ei sitten ollut menossa vankilaan.