Vellu
Kuninkaalleninen
Niinhän mä VOISIN!Voisit pistää vielä epätoivoisten listan, eli niiden joiden aikaisempaa veikkausta ei hyödynnetä.
Niinhän mä VOISIN!Voisit pistää vielä epätoivoisten listan, eli niiden joiden aikaisempaa veikkausta ei hyödynnetä.
Minä en moisia julkaise. Jos ovat niin ornareita, etteivät muistaneet edelliselläkään kierroksella veikata, niin siinäpähän ovat.Voisit pistää vielä epätoivoisten listan, eli niiden joiden aikaisempaa veikkausta ei hyödynnetä.
Hyvä pojat.Poliisi sanoi:Pikkupojat myymälävarkaissa Joensuussa
Keskiviikkona klo 13.50 oli Joensuun Torikadulla sijaitsevassa tavaratalo Anttilassa jäänyt myymälävarkaudesta kiinni kaksi 11-vuotiasta poikaa. Kaupan vartija oli kiinnittänyt huomiota poikien epämääräiseen hääräilyyn hyllyjen luona. Kun pojat olivat yhtäkkiä poistuneet kaupasta oli vartija seurannut heitä ja tavoittanut heidät parkkihallin puolelta.. Tarkastuksessa ilmeni, että pojat olivat anastaneet asusteisiinsa piilottamalla yhteensä kolme pakkausta kondomeita myyntiarvoltaan noin 28 euron edestä. Kondomit oli saatu pojilta pois mutta pakkaukset eivät enää olleet myyntikuntoisia.
...Karl Popperin esittämän tieteen tunnusmerkin: jotta väite olisi tieteellinen, se pitää olla osoitettavissa vääräksi. Samaa testiä voivat kaikki käyttää omiin uskomuksiinsa. Missä tapauksessa lakkaisit uskomasta siihen, että geenitekninen kasvinjalostus on pahasta? Mitkä todisteet saisivat sinut vakuuttumaan, että ilmastonmuutos uhkaa? Milloin rokotteen ottaminen olisi turvallista?
Jos minkäänlainen näyttö ei voisi kääntää päätäsi, olet pysyvästi uskossa.
Kokoomuksen johto tiesi kansanedustaja Marja Tiuran loikkausaikeista keskustaan vaalien jälkeen.
Yksi kokoomuksen hallitusneuvottelijoista sanoi Tiuran ”uhitelleen” tai ”kiristäneen” loikkauksella, jos ei pääse ministeriksi. Lähde ei halua julkisuuteen.
Tiuran aikeista tiesi laaja joukko kokoomuslaisia ja keskustalaisia.
Tiura kertoi keskiviikkona lehtihaastattelussa, että keskusta kosiskeli häntä röyhkeästi loikkaamaan.
Keskustan ryhmäjohtaja Timo Kalli tiesi aikeista.
”Se oli meille kiusallista. Matti Vanhanen oli asiassa passiivinen. Hän veti juuri hallitusneuvotteluja, kun sai kuulla asiasta. Loikkaus olisi jättänyt jälkensä hyvään kumppanuuteen”, Kalli sanoi.
Tiura esitti keskiviikon lehtihaastattelussa vastakkaisen tarinan keskustan aktiivisuudesta.
Kokoomuksen Verkkouutisille Tiura ilmoitti pysyvänsä sanojen takana.
Tiura piti mahdollisena, että ”joku on puhunut nimissäni”, mutta ei hänen puolestaan.
”Olen Snellmanin sukua. Olen syntynyt kokoomuslaiseksi ja olen aina ollut ylpeä siitä”, hän määritteli.
Ryhmäjohtaja Pekka Ravi (kok) ei halunnut sanoa asiasta mitään.
Tiuran kiinnostuksesta loikkaukseen kertoi keskustalle liikemies Arto Merisalo.
Hän lähetti tapahtumista keskiviikkona sähköpostilla selvityksen kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Kataiselle, ministeri Jyri Häkämiehelle, puoluesihteeri Taru Tujuselle ja Raville.
Merisalo avasi viestinsä näin: ”Olen suunnattoman pahoillani, että Marja Tiura ei osaa pitää suutaan kiinni ja ei harkitse lausuntojaan medialle. Kuten aiemmin olemme useaan otteeseen havainneet, ei meidän kenenkään muun tarvitse lausua mitään, kun Marja oma-aloitteisesti avaa uusia keskusteluita ja aikaansaa uusia skandaaleita, jotka rasittavat meitä jokaista asianosaista ja puoluettanne”.
HS sai sähköpostin torstaina.
Merisalo kertoi olleensa Tiuraan yhteydessä ”päivittäin useaankin kertaan” loppuvuodesta 2006 ja lähes koko vuoden 2007.
”Tiura oli pettynyt siihen, ettei häntä vaalien äänikuningattarena mielestään arvostettu puoluejohdon suunnalta ja hänelle ei ollut tulossa ministerin tehtävää”, Merisalo sanoi.
HS tavoitti Tiuran myöhään torstai-iltana kommentoimaan tarinoiden eroavuuksia.
Tiura kertoi Helsingin Sanomille, ettei hän ole halukas kommentoimaan Kallin, keskustan puoluesihteeri Jarmo Korhosen tai Arto Merisalon julkisuudessa antamia lausuntoja.
Tiura kuitenkin korosti, että ei aio perääntyä: ”Olen valmis puolustamaan itseäni, mutta rohkenen kysyä, onko hyökkääjä sen arvoinen. Tulen nimillä [julkisuuteen], kun tulee nimiä. Olemattoman pilven syytöksiin on hankala vastata. Kokoomus on sinistä ja valkoista, ei mustaa ja pimeää.”.
HS
Aloittanut vaalikampanjan hyvissä ajoinUskomaton ääliö, tajuaakohan jättäytyä sivuun seuraavissa vaaleissa.
Oonpa mäkin miettinyt, jotta jättäisin julkaisematta, mutta yleensä aina tuon huomautuksen jälkeen (varsinkin tällaisina kisaviikonloppuina, jolloin veikkausaika loppuu perjantaina hyvin aikaisessa vaiheessa), niitä veikkauksia tulee tuon kehotuksen jälkeen. Ehkä ne tulis muutenkin jossain välissä, mutta ainakin näissä alkukauden kisoissa näkisin noista olleen jonkin verran hyötyä.Minä en moisia julkaise. Jos ovat niin ornareita, etteivät muistaneet edelliselläkään kierroksella veikata, niin siinäpähän ovat.
Mie taas aatellut, että jos ei edelliseen kisaan veikannut ja sai armeliaisuudestani rivinsä uusittua, niin tuskinpa tätä kiinnostaa enää osallistua loppukautena..siis jos ei hihkaise jotain veikkausajan päätyttyä. Mutta hyvä, jotta on tuollainen "kerran uusitaan"-systeemi. Ei ainakaan haukkuja ole tuosta pykälästä tullut yksi ylistys.Oonpa mäkin miettinyt, jotta jättäisin julkaisematta, mutta yleensä aina tuon huomautuksen jälkeen (varsinkin tällaisina kisaviikonloppuina, jolloin veikkausaika loppuu perjantaina hyvin aikaisessa vaiheessa), niitä veikkauksia tulee tuon kehotuksen jälkeen. Ehkä ne tulis muutenkin jossain välissä, mutta ainakin näissä alkukauden kisoissa näkisin noista olleen jonkin verran hyötyä.
Huomauttakaa, jos niiden julkaisu ärsyttää tai niitä pitäisi olla vähempi.
Alkup. uutinen : Aamulehti
327 läjää koiranpaskaa 100 metrin matkalla!
Tampereen keskustassa asuvat Liisamaija ja Seppo ovat ihan vitun kyllästyneitä maassa lojuviin koiran jätöksiin.
Paskaan kyrpiintynyt pariskunta tarttuikin rautalapioon ja jätesäkkiin, ja siisti Hämeenpuiston koiranpaskasta sadan metrin pituudelta väliltä Satamakatu-Hallituskatu. Tasaisesti ripoteltuna Hämeenpuistossa oli siis koiranpaskaläjä 30,6 cm:n välein. Kiiltonahkakenkiä ikäsvästi tahraavaa koiranpaskaa oli 100 metrin matkalla neljä jätesäkillistä.
Pariskunta liikkuu paljon keskustassa. Taskuissa on luonnollisesti aina kakkapusseja.
Itse olin tänään koiralenkillä, ja näin aivan vitun kyllästyneenä sikamaisten ihmisten heittämiä roskia kaupan piha-alueen täynnä Sitten koirat kävivätkin tarpeillaan muutaman metrin päässä tiestä, metikössä.Näin Tampereella.
Esimerkillistä toimintaa.Itse olin tänään koiralenkillä, ja näin aivan vitun kyllästyneenä sikamaisten ihmisten heittämiä roskia kaupan piha-alueen täynnä Sitten koirat kävivätkin tarpeillaan muutaman metrin päässä tiestä, metikössä.
1 suunsoittaja-koiranvihaaja-äijä, tuossa lähellä kerrostalossa, huuteleekin tai jupisee koiranulkoilutusohjeita. Vittuilen aika suoraan takaisin koska en anna kerrostalonsa pihalle koirien vääntääkään.
Thanks.Esimerkillistä toimintaa.
nii-in. Luulis, että tosta tulis nurmikko paskemmaksi.Sitten levitetään kanankakkaa, jotta nurmikko olisi parsempi. Ihme touhua.
Sitten levitetään kanankakkaa, jotta nurmikko olisi parsempi. Ihme touhua.
Tästä on helppo tehdä suoraan kääntäen verrannollinen logiikkayhtälö:nii-in. Luulis, että tosta tulis nurmikko paskemmaksi.