Mikä on Jasusen mielipide?
hieno ehdotus. Innolla odotan kun myyntimiehet esitteineen ja mallikappaleineen odottelee myöhässä olevaa junaa.Mikä on jaskan mielipide?
Taksimiehet hierovat käsiään odotellen myyntitoopeja juna-asemalla. 5-6 tunnin taksimaksun voi sitten lähettää liikenneministerille.hieno ehdotus. Innolla odotan kun myyntimiehet esitteineen ja mallikappaleineen odottelee myöhässä olevaa junaa.
Varmasti kannattaa kaikille.
Tämähän on toimiva ratkaisu jo pääkaupunkiseudullakin, jos on muutamakin asiakaskäynti päivän aikana. 40 € taksiin päivässä on jo oikein kannattavaa. :thumbup:Taksimiehet hierovat käsiään odotellen myyntitoopeja juna-asemalla. 5-6 tunnin taksimaksun voi sitten lähettää liikenneministerille.
Mulla oli ykköshaaveena kaivinkoneenkuljettajan ura. Olis kyllä ihan hieno duuni. Ja hyvä palkka eikä kohdeltaisi kuin koiraa, kuten tässä hommassa.Pienenä poikana halusin mm. taksitoopeksi.
Kylkyl. Hyväesimerkki perjantai iltapäivältä. Asiakas pyysi auttamaan myymälähyllyjen siirrossa. Tottakai myönnyin ja kysyin millä viikolla ko. operaatio oikein on? "Eikun heti huomenna lauantaina. Ja sunnuntaina voit jatkaa".
Mie halusin olla Mehe Rienarsuo.Mä halusin pienenä poikana markojiksi.
Mä muuten haluan töihin siihen instanssiin joka määrittelee näitä "Julkinen toimisi sinulle, maksa enemmän" -viestejä. Kyllönenhän esittelee tässä ja esitteli ruuhkamaksujensa yhteydessä että maksetaan enemmän alueilla joissa julkinen toimisi. Kun tämä on jopa Helsingissä hyvinkin aluekohtaista, niin tekemistä riittäisi.Kyllönen on täysin pihalla kulukorvauksista. Ensinnäkin ehdotus eri suuruisista km-korvauksista ns. ruuhkaseudulla ja erämaissa on siinä suhteessa järjetön, että maantieajossa polttoainetta kuluu vähemmän ja myöskin auto rasittuu vähemmän kuin kaupunkiajossa. Tuolla perusteella kulukorvauksen tulisi olla juuri päinvastainen kuin Kyllänen esittää.
Kilometrikorvaushan perustellaan kulukorvauksena, eli sillä maksetaan mukamas todellinen auton käyttö ja kulumiskustannukset. Miten helvetissä siihen voi mitenkään liittyä vaihtoehtoiset liikkumismuodot?
Jos km-korvaus on suurempi kuin kulut, niin silloin se on hallinnollisesti päätetty liian suureksi. Kymmenkunta vuotta sitten verottaja oli suuressa viisaudessaan päättänyt, että ns. henkilöyhtiössä auto kului noin puolta vähemmän kuin palkkatöissä tai Oy-pohjaisessa yrittämisessä samoin päivärahat olivat pienemmät, eli verottajan näkökulmasta tuolloin yrittäjä pystyi sekä ajamaan autoa, että syömaan noin puolta pienemmin kustannuksin kuin muuten. Sittemin tuo kummallisuus korjattiin.
Sekä lehmän hermot, mitä tulee työasioihin.Voiks Mossea pyytää muuttoavuksi? Toi kestävyysurheilutausta vois olla eduksi.
a) Miksi ihmeessä asiakas pyytää myyntiedustajaa avuksi hyllyjen siirtämisessä?Kylkyl. Hyväesimerkki perjantai iltapäivältä. Asiakas pyysi auttamaan myymälähyllyjen siirrossa. Tottakai myönnyin ja kysyin millä viikolla ko. operaatio oikein on? "Eikun heti huomenna lauantaina. Ja sunnuntaina voit jatkaa".