Kattoga jätkät, elefantti tulee!*venyttää kassia suoraksi*
Kattoga jätkät, elefantti tulee!*venyttää kassia suoraksi*
Kattoga jätkät, elefantti tulee!
Voittaa joku vastoin todennäköisyyksiä lotossakin miljoonia. Mutuilen, ettei tuon (vanhemman kuvan) nähnyt vartavasten yrittäisi mahdollisimman useaa yksityiskohtaa myöten plagioida. Noh, se ja sama mulle kumminkin.No ei voi, katos tarkemmin.
Lääkkeet loppu?
Helkkari, lääkärin odotushuoneessa hekottelen. Mitä nuo muut oikein tuijottaa?
Kummasta sä muuten oot siellä Marimekolla vastuussa, PR:stä vaiko lakiasioista? :frank:Voittaa joku vastoin todennäköisyyksiä lotossakin miljoonia. Mutuilen, ettei tuon (vanhemman kuvan) nähnyt vartavasten yrittäisi mahdollisimman useaa yksityiskohtaa myöten plagioida. Noh, se ja sama mulle kumminkin.
Ihme juttu.Guggenheimin säätiön tiistaina esittelemä uusi idea korostaa museon talousvaikutuksia. Kulttuuritilastoihin perehtynyt Tilastokeskuksen yliaktuaari Aku Alanen pitää säätiön uusia laskelmia kuitenkin epärealistisina.
"Uusi esitys ei vakuuta ainakaan minua. Ihmettelen, mihin laskelmat perustuvat", Alanen sanoo.
Pahimmin pielessä ovat arviot museon talousvaikutuksista, Alanen sanoo.
Tämän burbin viestin ansioista F1-Forumin mainosmiljoonatulot kasvavat arviolta noin 25000 %, jolloin päädytään noin 250 000 €:n vuosimainostuloihin. Tällä rahalla ostetaan markoj'lle uusi gif-avatar.
Jos Forumilla olisi Sergei Sirotkinille perustettu toikki niin tänne tulisi 200 miljoonaa venäläistä asiakirjoittajaa välittömästi ja ne kaikki klikkailisivat kaikkia mainoksia ja ostelisivat vippejä.Tämän burbin viestin ansioista F1-Forumin mainosmiljoonatulot kasvavat arviolta noin 25000 %, jolloin päädytään noin 250 000 €:n vuosimainostuloihin. Tällä rahalla ostetaan markoj'lle uusi gif-avatar.
Toisaalta ei ole ollut vissiin (en ainakaan nähnyt) kukaan "kassitaiteilja" vinkumassa, että Marimekko kopioi. Eikä toisaalta kyseisen Marimekkokuosin suunnittelija sanonut, etteikö olisi aikasemminkin tuotoksiaan jonnekkin koittanu myydä. Joku Barkkeloonan kauppakujan jantteri kattonu. että tuossapa mukavan näkönen piirustuksen kyhäelmä, mitä voi surutta käyttää noissa kassin ruhjakkeissaNäkee sen tostakin ihan selkeästi. Katso vaikka tota autoa etualalla, etenkin renkaita ja siinä edessä olevia ihmisiä ja heidän jalkojaan. Toi ei oo vähän sinnepäin vaan 1:1-kopio.
Ei tietenkään takaa, mutta kun ottaa huomioon nuo muut vastaavat "Marimekkoskandaalit" ja sen että ko. laukku on ilmeisesti hankittu jo paria vuotta aiemmin kuin kuosi julkaistiin...![]()
Tuo kaupunkijuttu on hyvin lähellä, mutta ei sentään ihan 1:1'een kopio, mutta hyvin lähelle. Toisaalta väite laukun hankkimisesta paria vuotta aiemmin ei ole välttämättä täysin paikkansa pitävä.Näkee sen tostakin ihan selkeästi. Katso vaikka tota autoa etualalla, etenkin renkaita ja siinä edessä olevia ihmisiä ja heidän jalkojaan. Toi ei oo vähän sinnepäin vaan 1:1-kopio.
Tiedätkö mitä aktuaarin toimenkuvaan kuuluu?Olen Forumin yliaktuaari. Vähintään.
Ei mitään käryä.Tiedätkö mitä aktuaarin toimenkuvaan kuuluu?
Sitä mä vähän ounastelinkin.Ei mitään käryä.
Niin mäkin. Mutta yliaktuaari kepittää ylittömän noin 107-0.Sitä mä vähän ounastelinkin.
Suomalaiset yhtä varakkaita kuin kreikkalaiset ja espanjalaiset
REUTERS/Leonhard Foeger
Suomalaiset kotitaloudet eivät ole erityisen varakkaita. Sen huomasi saksalainen vakuutusyhtiö Allianz, joka vertasi keskimääräistä varallisuutta eri maissa.
Taloussanomat
25.9.2013 16:56
Nettovarallisuutta katsottaessa suomalaiset yltävät sijalle 21 ja bruttovarallisuutta katsottaessa sijalle 20.
Bruttovarallisuutta suomalaisilla kotitalouksilla oli viime vuoden lopulla 43 744 euroa. Bruttovarallisuus sisältää esimerkiksi pankkitalletukset, arvopaperisijoitukset ja eläkevakuutukset.
Suomalaisten kotitalouksien nettovarallisuus on keskimäärin 18 714 euroa. Nettovarallisuus saadaan, kun bruttovarallisuudesta vähennetään velat.
Maailman varakkaimpia ovat sveitsiläiset kotitaloudet, katsottiin sitten niiden brutto- tai nettotuloja. Nettovarallisuutta sveitsiläisillä kotitalouksilla on keskimäärin 141 895 euroa ja bruttovarallisuutta 218 100 euroa.
Nettovarallisuudeltaan toisiksi rikkaimpia ovat yhdysvaltalaiset ja kolmanneksi rikkaimpia japanilaiset. Yhdysvaltalaiset seuraavat sveitsiläisiä myös bruttovarallisuudessa, perässään alankomaalaiset.
Joudunkohan maanpetoksesta syytteeseen, jos totean tuonkin Marimekko-kuosin olevan aivan saatanan ruma?
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.Joudunkohan maanpetoksesta syytteeseen, jos totean tuonkin Marimekko-kuosin olevan aivan saatanan ruma?
Sanotaanko nyt vaikka niin, etten sulkisi pois sitäkään vaihtoehtoa, että noin 70-vuoden kuluttua jollain keskusteluforumilla joku perustaisi otsikon nimeltään "Oliko jjv:n ampuminen väärin?".Joudunkohan maanpetoksesta syytteeseen, jos totean tuonkin Marimekko-kuosin olevan aivan saatanan ruma?