Dallaran urkuri
Well-known member
Miehen jalkaa, ei omaa?Ai mitä että?
Miehen jalkaa, ei omaa?Ai mitä että?
Olisikin muuten mahtavaa, jos mies palaisi takaisin juurilleen ja laatuelokuvien pariin niistä JRRT-pompööseiluistaan.Peter Jacksonille uutta käsikirjoitusmatskua seuraavaan Bad Tasteen.
Merisäänkin olen kuullut radiosta, vaikka Utøyn tuulilukemilla en paljoa ole tehnytkään.Lakimies vastasi kun toimittaja kysyi. Juttu vaan on ihan turha.
Oli joo.Oliko Iljalla muuta?
Kuules Albert, sekoitat nyt johonkin toiseen ohjaajaan. Nimittäin Hupsis-ukot ja Postimies-Pate eivät ole Peter Jacksonin tuotantoa!Olisikin muuten mahtavaa, jos mies palaisi takaisin juurilleen ja laatuelokuvien pariin niistä JRRT-pompööseiluistaan.
No nyt on sitäkin römpsää venetetty.:frown:IS: Iina Kuustonen sai pojan
- Arvaa mitä äsken kävi. Olin laittanut Cokis Zeron pakkaseen ja sinnehän mä unohdin sen! Zero räjähti ja nyt mä olen ihan Cokisessa, lattia myös, Rostedt sanoo.
No on tuokin hankala tilanne. Mitä se ois tehny, jos ois saanu sällin kiinni? Väkisinkään voi kotiin viedä ja lukkojen taakse laittaa 16-vuotiasta. Liekö sitten julkisuus auttaa.Isän mukaan poliisi ei ole kuitenkaan tehnyt asialle paljoakaan, koska Patrikin katoamiseen ei liity rikosta, ja hänen tiedetään olevan kunnossa.
- Poliisi on terävöittänyt otettaan päivien kuluessa, mutta esimerkiksi lauantai-iltana kun tiesin missä Patrik on, poliisit eivät suostuneet sinne menemään.
Isä meni lopulta itse sunnuntaina Tampereen Hervannassa nuoren miehen asunnolle, jossa hän tiesi poikansa oleskelevan. Oven läpi hän kuuli poikansa äänen.
Ovelle tuli muita nuoria eikä Patrikia näkynyt. Asunnossa oli Palkorannan arvion mukaan viitisentoista enimmäkseen teini-ikäistä nuorta.
- Nuoret väittivät minulle, etteivät he ole nähneet Patrikia muutamaan päivään. Lähdin soittamaan hätäkeskukseen, ja samaan aikaan nuoria pakeni asunnosta. Poikani oli heidän joukossaan. Juoksin perässä, mutta poikani ei kuunnellut minua enkä saanut häntä kiinni.
- Nuoret tytöt siellä kannustivat poikaani juoksemaan.
Toisen kerran isä näki poikansa Hervannassa maanantai-iltana.
- Näin hänet kadulla kahden nuoren kanssa. Huusin kadun toiselta puolelta hänen nimeään, jolloin hän lähti karkuun. Ei olisi pitänyt huutaa ensin, isä harmittelee.
Itävallassa ainakin tota on kokeiltu.No on tuokin hankala tilanne. Mitä se ois tehny, jos ois saanu sällin kiinni? Väkisinkään voi kotiin viedä ja lukkojen taakse laittaa 16-vuotiasta.