Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2016

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Sikäli on, että joskus fanaatikkoja lipsahtaa myös päättäviin toimiin.
Mm. sukupuolineutraalin avioliittolain valmistelussa tuli monesti esiin Jumala, Raamattu ja uskonto.
Ja että Räsäsen Päivi "kehotti ihmisiä seuraamaan elämässään Raamattua, vaikka se olisi ristiriidassa lain kanssa". Vuonna 2013. Oli silloin sisäministerinä.
Yhteiskunnallisina päättäjinä tällaiset fanaatikot voi olla joskus tuhoisiakin. Silloin se on sultakin pois.
Aika monille se on ihan ok että tuollaisia räsäsiä toimii lääkärinä, ministerinä ym. Jos julkisesti kertoisi päänsisäisistä äänistään ja kiristävästä vanteesta otsallaan olis varmasti vaikeampi päästä ministeriks kuin jumaluskoaan julistavan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä noudatan Raamatun oppeja - en esim. aio mennä koskaan miehen kanssa naimisiin. Pidän myös orjia.
Itse en ole käynyt uhraamassa viime aikoina, kun löytyy nuo kaikki viat.
16 Herra sanoi Moosekselle: 17 "Sano Aaronille: Kukaan jälkeläisesi, jolla on jokin ruumiinvamma, ei saa milloinkaan tulla uhraamaan ruokaa Jumalalle. 18 Uhraamaan ei saa tulla kukaan, joka on sokea, rampa tai kasvoiltaan tai ruumiiltaan epämuodostunut, 19 kukaan, jolta on katkennut jalka tai käsi, 20 joka on kyttyräselkäinen tai kitukasvuinen, jonka silmäterä on samentunut tai jolla on ihottuma, rupitauti tai vialliset kivekset. 21 Kukaan pappi Aaronin suvun jäsen, jolla on jokin vamma, ei saa astua uhraamaan Herralle kuuluvia tuliuhreja; vammansa takia hän on kelpaamaton uhraamaan ruokaa Jumalalle. 22 Hän saa silti syödä Jumalan ruokaa, sekä erityisen pyhää että pyhää, 23 mutta väliverhon luo tai alttarin ääreen hän ei saa vammansa vuoksi astua, ettei hän häpäisisi mitään, minkä minä, Herra, olen julistanut pyhäksi."

24 Näin Mooses puhui Aaronille, hänen pojilleen ja kaikille israelilaisille.
 

Örfil

Guest
Itse en ole käynyt uhraamassa viime aikoina, kun löytyy nuo kaikki viat.
Tässä on oikein tyyppiesimerkki detaljeihin uppoamisesta, eikä nähdä asioita kokonaisuuksina tai osana isompia kokonaisuuksia. Takerrutaan johonkin aivan epäoleelliseen höpöön.

Semmonen on valitettavaa ja kyllä hyvin yleistä. Argumentointipuuhasteluahan tuommoisessa riittää, maailmassa kun sanoja riittää. Tuulimylly, taistelu, ja makaava kasi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tässä on oikein tyyppiesimerkki detaljeihin uppoamisesta, eikä nähdä asioita kokonaisuuksina tai osana isompia kokonaisuuksia. Takerrutaan johonkin aivan epäoleelliseen höpöön.

Semmonen on valitettavaa ja kyllä hyvin yleistä. Argumentointipuuhasteluahan tuommoisessa riittää, maailmassa kun sanoja riittää. Tuulimylly, taistelu, ja makaava kasi.
Vanha testamentti on melkoista sieniukkojen huruilua. Suosikkini Raamatusta on Johanneksen ilmestys, kun Keinonen vapautuu raudoistaan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jantterit unohti Fingerporin! Fingerporissa on koko maailmankaikkeus helposti ymmärrettävässä muodossa. On politiikkaa, natseja, seksiä ja munansaannoksia.:ahem:



 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tiukka uskontovastaisuus on ihan sama asia kuin jyrkkä fanittaminen. Ja yhtä rakentavaa. Ja samoin uskonnon nimissä tappaminen aivan yhtä tuomittavaa kuin HIFK-HJK matsissa toistensa päähän hakkaaminen.

LET THE JARNA BEGIN
Näinhän se toki. Itse vastustan uskontoa raivoisasti aina silloin kun joku alkaa omaansa mulle tuputtamaan. Se ei ole sitten kaunista, mutta itsepähän aloitti.

Noin muuten ihan sama mihin keijuihin kukakin uskoo, kunhan antaa muiden ihmisten olla rauhassa.
 

Örfil

Guest
Vanha testamentti on melkoista sieniukkojen huruilua. Suosikkini Raamatusta on Johanneksen ilmestys, kun Keinonen vapautuu raudoistaan.
Joillekin ei ymmärrystä suoda, vaikka kädestä pitäen näyttäisi.

Sen kanssa on elettävä ja elänhän minä. Joku lukee Vanhaa testamenttia ja toinen Marxia yhtä tosissaan. Lopputulos on ihan sama.
 

Örfil

Guest
Uskonto on vähän kuin kikkeli. Ihan kiva olla olemassa mutta ei sitä kenenkään naamaan saa väkisin mennä tunkemaan.
Riippuu siitä, että tulkitaanko se tieto, että jollakin on kikkeli housuissaan jo sellaisenaan naamaan tunkemiseksi. Näyttää siltä, että monella on juurikin tämä ongelma.
 

Örfil

Guest
Heh, burbilla on kokki.

Liekö tällainen lordi-miespalvelija -tyyppinen miespari?

Tarkoitan tässä lordilla burbin tomiputaansuumaisuutta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös