Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIkausi '08-'09

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Astraali

Well-known member
Sijainti
Elefanttien hautausmaa
No olen käsittänyt että vapaan puoli on nimenomaan sitä varten, että voi avautua kun joku asia viiltää sydäntä angstisen teinin veitsen lailla. :eek!:

Mutta kyllä, typerä uhoaminen, ja järjetön teko saivat oikean päätöksen kyseisen henkilön kohdalta. Tietysti läheiset ovat eri asia, heille tuottaa suurta tuskaa, mutta silti: olisiko kannattanut herätä siitä "meidän Nora on kiltti tyttö!" fantasiasta, ja tarkkailla vähän nuoren likan tekemisiä? Ja todella, jos syy oli se mitä huhutaan eli että tytölle oltiin sanottu ettei sinusta mallia tule, niin todennäköisesti halusi itse tappaa itsensä. Tai sitten oli ku murrosiän puuska, ja kapina vanhempia vastaan jonka tarkoituksena oli palata vielä kotiin, ja sanella ehdot porukoille.

Ei lisättävää.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
.
Voi hellallettas, kylläpä meitä nyt varjellaan ja suojellaan pahalta.

Bye, bye kaurismäen leffat, bye Kummisedät, x-files ja Hill Street blues sekä moni muu.
Tuo on kyllä jo liioittelua... mites, poistetaanko tupakit digitaalisesti elokuvista kun ne tuodaan leffateattereista televisioihin, vai kuinka?

Kiinalaiset turistithan ovat jo todenneet ettei Suomessa ole ihmisoikeuksia kun ei aina edes tiedä missä saa polttaa ja missä ei. Ja tämä sellaisilta jotka asuvat maassa jossa ei ole sananvapautta tms.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
No olen käsittänyt että vapaan puoli on nimenomaan sitä varten, että voi avautua kun joku asia viiltää sydäntä angstisen teinin veitsen lailla. :eek!:

Mutta kyllä, typerä uhoaminen, ja järjetön teko saivat oikean päätöksen kyseisen henkilön kohdalta. Tietysti läheiset ovat eri asia, heille tuottaa suurta tuskaa, mutta silti: olisiko kannattanut herätä siitä "meidän Nora on kiltti tyttö!" fantasiasta, ja tarkkailla vähän nuoren likan tekemisiä? Ja todella, jos syy oli se mitä huhutaan eli että tytölle oltiin sanottu ettei sinusta mallia tule, niin todennäköisesti halusi itse tappaa itsensä. Tai sitten oli ku murrosiän puuska, ja kapina vanhempia vastaan jonka tarkoituksena oli palata vielä kotiin, ja sanella ehdot porukoille.

Ei lisättävää.
Mä en tiedä asiasta mitään, kun en lue lehtiä. Tai tiedän: 14 v. tyttö, kateissa viikon, löydetty kuolleena vodkapullo vieressä ulkoa.

Mulle on aivan sama mitä syitä taustalla on. Mun mielestä toi on joka tapauksessa pelkästään helvetin surullista ja kauhee paikka omaisille.

WebSlave

Trackman
Mutta kyllä, typerä uhoaminen, ja järjetön teko saivat oikean päätöksen kyseisen henkilön kohdalta.
Aika raadollinen maailmanuva, mokista joutaa kuolla.

Oikea päätös olisi sellainen, että tyttö olisi oppinut jotain. Nyt jäi oppimatta.

Astraali

Well-known member
Sijainti
Elefanttien hautausmaa
Tämähän on vain minun mielipiteeni. Mikä asiasta tekee surullisen paitsi itsestäänselvä omaisten suru, ja tuska? Se, että tyttö oli kaunis, ja suosittu? Ikä kenties? Jos kyseessä olisikin ollut 35v rekkakuskimies, itkisikö koko Suomi kilpaa, ja olisivatko monet nettifoorumit keränneet etsintäpartioita ympäri Suomea etsimään häntä? Nah.

Läheisten suru, ja tuska, tottakai surullinen juttu. Ihmisen kuolema, ei tietysti koskaan hirvittävän kivaa. 14v teinin angstipuuska, joka päättyi joko tietoiseen itsemurhaan, tai sitten muuten vain kuoli, vaatisi kyllä todella pikkuiset aivot jos kuvittelisi selviävänsä pullollisen kasikymppistä vetäneenä, pakkashangessa. Tässä pätee se vanha tuttu "mieti ennen kuin teet".

Ace17

Acenteella

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Tämähän on vain minun mielipiteeni. Mikä asiasta tekee surullisen paitsi itsestäänselvä omaisten suru, ja tuska? Ikä kenties?
Tottakai. Aika kylmä täytyy olla, ettei nuoren ihmisen kuolema edes jollakin lailla kosketa.

Astraali

Well-known member
Sijainti
Elefanttien hautausmaa
Mjaha.

EDIT: Koskettihan se, lähinnä huvitti. Ja eipä sen suurempaa draamaa liittynyt jota tarvitsisi kauhistella, hankeen sammuminen viinapäissäänhän ei ole erityisen paha tapa lähteä.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Mjaha.

EDIT: Koskettihan se, lähinnä huvitti. Ja eipä sen suurempaa draamaa liittynyt jota tarvitsisi kauhistella, hankeen sammuminen viinapäissäänhän ei ole erityisen paha tapa lähteä.
Huh huh. Eipä ole moista yksilöä ennen tullut vastaan.:nope:

Astraali

Well-known member
Sijainti
Elefanttien hautausmaa
Tai sitten minua oikeasti korkeintaan huvittaa se, että teini veti itkukännit metsässä, ja sai palkkansa?

Mallipissis tai ei, pitää sitä nyt sen verran olla järkeä päässä, että tajuaa 80-volttisen kanssa läträtessä, että ei nyt sentään ulkona aleta juomaan. Anteeksi nyt hirvittävästi kun en yhdy suruliputukseen, eivätkä mielipiteeni ole yhteisen linjan mukaisia. :eek:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.