Albert Oil
Hippi ja juntti
Suomen urheilutiedon moninkertainen Suomen mestari.Onko tämä Peltola joku kenet pitäisi tietää, kun Yle on näin isosti noteerannut?
Suomen urheilutiedon moninkertainen Suomen mestari.Onko tämä Peltola joku kenet pitäisi tietää, kun Yle on näin isosti noteerannut?
Lähes sankari siis itsekin.Suomen urheilutiedon moninkertainen Suomen mestari.
Poliisi on selvittänyt naisia kiusanneen puhelinhäirikön henkilölisyyden Kajaanissa. Mies on kajaanilainen ja häirinnyt seksuaalissävytteisillä puheluilla ja tekstiviesteillä useiden vuosien ajan kajaanilaisia naisia.
Tutkinnassa selvisi myös häirikkösoittoja Oulun ja pääkaupunkiseudun alueen naisille. Häiriköinnin uhrit ovat valikoituneet sattumanvaraisesti kaupoista, lehtijutuista tai televisiosta. Yksi uhreista on alaikäinen. Mies käytti häiriköinnissä prepaid - puhelinliittymiä.
Poliisi on ottanut kiinni 1960-luvulla syntyneen kajaanilaismiehen. Mies on kuulusteluissa tunnustanut häiriköineensä puhelimitse naisia usean vuoden ajan. Asiaa tutkitaan kotirauhan rikkomisina, viestintärauhan rikkomisina, vainoamisena, kunnianloukkauksena ja lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä.
Uskaltaisiko tässä jatkossa enää vastata puhelimeen, jos puhelinmyyjähäirikkö on, niin rupeaisi kuolaamaan ja kyselee vaatteiden perään, pyytelee vaatteet pois ja alkaa itse vähän temppuilemaan?Konstit on monet, sano...
Riskillähän siinä vedeltäisiin. Alaikäisiäkin telemarkkinoitsijoitakin kun on.Uskaltaisiko tässä jatkossa enää vastata puhelimeen, jos puhelinmyyjähäirikkö on, niin rupeaisi kuolaamaan ja kyselee vaatteiden perään, pyytelee vaatteet pois ja alkaa itse vähän temppuilemaan?
EDIT: Koska en tykkää myyjistä, niin sanon kylmästi ei kiitos. Mutta jos tämä inttää, niin pitäisikö alkaa kiihottua?
-Tunnustatteko, herra Thunder olevanne toinen henkilö tällä ääninauhalla 15 vuotiaan Sannin, aka. sähköhuoran lisäksi?-Kerro vielä kerran se sähkötarjous
-Kuuden kuukauden hintakatto kiinteällä hinnalla, aina vähintään viisi prosenttia edullisempaa kulutussähköä kuin paikallisella toimijalla ja ensimmäisen kuukauden käyttösähköt TÄYSIN veloituksetta
-AIEEEEEEEE *splorts* vitun sähkösuoraaaaah
Hyvä yritys, muttei naurahtanut. Minua on hiukan vaikea saada nauramaan.-Tunnustatteko, herra Thunder olevanne toinen henkilö tällä ääninauhalla 15 vuotiaan Sannin, aka. sähköhuoran lisäksi?
-Saanko kilauttaa kaverille?
-Pitäkää nyt vaan ne kädet näkyillä.
Ole hyvä. Ei sen väliä.Hyvä yritys, muttei naurahtanut. Minua on hiukan vaikea saada nauramaan.
Tuomion jälkeenkin tuo konsti tulee paljon halvemmaksi kuin yhtä monta soittoa Marjatan seksipuhelimeen.Konstit on monet, sano...
Myllis katselee tuota kokkoa tuolla paikanpäällä parhaillaan.Dubaissa liekehtii hotelli:
https://www.periscope.tv/w/1OyKAaomEezKb?%3Abroadcastid=1OyKAaomEezKb&
On se kova!Myllis katselee tuota kokkoa tuolla paikanpäällä parhaillaan.
Palo on sammutettu, siellä orjat jo rakentaa kiireellä aamiaishuonetta kuntoon, kaikki pitää olla tiptop kun herrasväki muutaman tunnin päästä saapuu nokkimaan aamukaviaarinsa.Minulla mitkään videot, streamit toimi tuossa Dubain hotellin palosta.
Tämä video toimii:Palo on sammutettu, siellä orjat jo rakentaa kiireellä aamiaishuonetta kuntoon, kaikki pitää olla tiptop kun herrasväki muutaman tunnin päästä saapuu nokkimaan aamukaviaarinsa.
Mitäpäs jos alkaisit jatkamaan F1-eeposta, kun viimeksi sanoit pidätteleväsi pieruasi kunnes...? Kato vaikka Uuden Vuoden toivotustani:Samoin tämä.