Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2015-2016

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Konstit on monet, sano...
Poliisi on selvittänyt naisia kiusanneen puhelinhäirikön henkilölisyyden Kajaanissa. Mies on kajaanilainen ja häirinnyt seksuaalissävytteisillä puheluilla ja tekstiviesteillä useiden vuosien ajan kajaanilaisia naisia.

Tutkinnassa selvisi myös häirikkösoittoja Oulun ja pääkaupunkiseudun alueen naisille. Häiriköinnin uhrit ovat valikoituneet sattumanvaraisesti kaupoista, lehtijutuista tai televisiosta. Yksi uhreista on alaikäinen. Mies käytti häiriköinnissä prepaid - puhelinliittymiä.

Poliisi on ottanut kiinni 1960-luvulla syntyneen kajaanilaismiehen. Mies on kuulusteluissa tunnustanut häiriköineensä puhelimitse naisia usean vuoden ajan. Asiaa tutkitaan kotirauhan rikkomisina, viestintärauhan rikkomisina, vainoamisena, kunnianloukkauksena ja lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Konstit on monet, sano...
Uskaltaisiko tässä jatkossa enää vastata puhelimeen, jos puhelinmyyjähäirikkö on, niin rupeaisi kuolaamaan ja kyselee vaatteiden perään, pyytelee vaatteet pois ja alkaa itse vähän temppuilemaan?

EDIT: Koska en tykkää myyjistä, niin sanon kylmästi ei kiitos. Mutta jos tämä inttää, niin pitäisikö alkaa kiihottua?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Uskaltaisiko tässä jatkossa enää vastata puhelimeen, jos puhelinmyyjähäirikkö on, niin rupeaisi kuolaamaan ja kyselee vaatteiden perään, pyytelee vaatteet pois ja alkaa itse vähän temppuilemaan?

EDIT: Koska en tykkää myyjistä, niin sanon kylmästi ei kiitos. Mutta jos tämä inttää, niin pitäisikö alkaa kiihottua?
Riskillähän siinä vedeltäisiin. Alaikäisiäkin telemarkkinoitsijoitakin kun on.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
-Kerro vielä kerran se sähkötarjous
-Kuuden kuukauden hintakatto kiinteällä hinnalla, aina vähintään viisi prosenttia edullisempaa kulutussähköä kuin paikallisella toimijalla ja ensimmäisen kuukauden käyttösähköt TÄYSIN veloituksetta
-AIEEEEEEEE *splorts* vitun sähkösuoraaaaah
-Tunnustatteko, herra Thunder olevanne toinen henkilö tällä ääninauhalla 15 vuotiaan Sannin, aka. sähköhuoran lisäksi?
-Saanko kilauttaa kaverille?
-Pitäkää nyt vaan ne kädet näkyillä.

Thunder

Vihan aiheuttaja
-Tunnustatteko, herra Thunder olevanne toinen henkilö tällä ääninauhalla 15 vuotiaan Sannin, aka. sähköhuoran lisäksi?
-Saanko kilauttaa kaverille?
-Pitäkää nyt vaan ne kädet näkyillä.
Hyvä yritys, muttei naurahtanut. Minua on hiukan vaikea saada nauramaan.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minulla mitkään videot, streamit toimi tuossa Dubain hotellin palosta. Palaisi myllis tänne ja laittaisi videomatskua.

jjv

Arschloch
Minulla mitkään videot, streamit toimi tuossa Dubain hotellin palosta.
Palo on sammutettu, siellä orjat jo rakentaa kiireellä aamiaishuonetta kuntoon, kaikki pitää olla tiptop kun herrasväki muutaman tunnin päästä saapuu nokkimaan aamukaviaarinsa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.