Lotus F1 Team kaudella 2013

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Revolt

Lead Singer
Ihan esteettisenä huomiona; tuo ponttooneihin ja pariin muuhun kohtaan läimitty punaväri ei toimi sitten ollenkaan. Tulee McLarenin Vodafone-mainokset mieleen. Ja kyllähän tuossa nyt on viimeistään se JPS Lotus -illuusio rikottu. Numero näyttää myös rumalta.
Täysin samaa mieltä. Todella huonoon suuntaan mennyt. Joltain pitäisi katkoa värikynät.

IsoAhven

Well-known member
Täysin samaa mieltä. Todella huonoon suuntaan mennyt. Joltain pitäisi katkoa värikynät.
En kyllä itsekään ymmärrä, mut geniihän maalaa autonsa vaikka pinkiksi, jos näkevät sen tuovan nimeään paremmin esille tai muuten auttavan omia bisneksiään.

Mangelo

Well-known member
Ihan esteettisenä huomiona; tuo ponttooneihin ja pariin muuhun kohtaan läimitty punaväri ei toimi sitten ollenkaan. Tulee McLarenin Vodafone-mainokset mieleen. Ja kyllähän tuossa nyt on viimeistään se JPS Lotus -illuusio rikottu. Numero näyttää myös rumalta.
Ihan hyvä etteivät yritä olla mikään 'aito lotus' vaan oma nykyinen itsensä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Katsoin esittelyä 3 minuuttiia, kunnes homman vetäjä alkoi vituttaa sen verran, että oli pakko pistää kiinni. Mistä ne repii noita mukamas hauskoja läppiä heittäviä ääliöitä? "Like your catchphrase Kimi, leave me alone, i know what im doing". VMP. :wall:

oldez

Well-known member
Eiköhän tuo punainen väri ole laitettu Honeywelliä odotellessa:

IWE

Well-known member
Mistä ne repii noita mukamas hauskoja läppiä heittäviä ääliöitä? "Like your catchphrase Kimi, leave me alone, i know what im doing". VMP. :wall:
Kimistä irtoaa jotain muka hauskaa kerran 30 vuoteen, niin pakkohan ne läpät on kuluttaa puhki.

Betelgeuze

Well-known member
Tuon tietokonekuvan auton sivuponttoonit muistuttavat melkoisesti Lotuksen kauden 2010 autoa. Ei ole tuollaisia ponttoneita enää vuoden 2005 jälkeen näkynyt missään muussa autossa. Kenties yrittävät vain harhauttaa kilpakumppaneita?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ihan sulle VilleH tiedoksi, että jos joku ei tykkää Kimistä, niin se ei tarkoita kyseisen henkilön olevan Alonso fani. Lopeta.

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
Ihan sulle VilleH tiedoksi, että jos joku ei tykkää Kimistä, niin se ei tarkoita kyseisen henkilön olevan Alonso fani. Lopeta.
Mitä sä höpötät ? Otappa vaikka lääkkeet eka ja lue sit teksti uusiksi. Tiedä vaikka hoksaisit viestin "idean". Keskustelupalsta ja täälä joku leikkii poliisia ja neuvoo kuinka ihmisten tulisi kirjoittaa täällä ? Eikö se ole vaan rikkaus jos ihmiset kirjoittavat eri tyyliin ja eri asioista ? Toki pelkkä trollaus ja muu on todella perseestä. Mutta että ruetaan ohjailemaan mitä kirjoittaa menee jo todella lujaa yli vaikka olisit kuj herroi

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
En ymmärrä miten sinä sait tosta teskstistäni vedettyä esiin sen että olisin kaveria ollut liittämässä Alonso faneihin ? tiedä vaikka onkii vaikkei liity aisiaan sitten mitenkään ? Alonsohan nyt vaan on helvetin koomikko kaikkine samurai ja muine älyttömine lausuntoineen. Tosin vahingossa. Kimissä se "koomisuus" johtuu ihan siitä et se on vaa nii perus jamppa ettei paljo kelaile mitä suusta päästää. Toiset miettii todella tarkkaan et uskoltaakohan sitä oikean mielipiteensä sanoa vai ei ? Ja suurinosa ei uskolla kuten olemme nähneet. Hiiriä on liikaa.

Ja Alonsosta sen verran et toivottavasti kaveri tulevalla kaudella ei hauku taas autoa paskaksi ja hehkuta itseään kuinka hän on samurai mestari ja katanalla muokkasi aerodynamiikkaa oikein sulavaksi suun muuta sontaa. Kaveri osaa ajaa sen varmaan kaikki tietää mut se itsensä yli-kehuminen on todella kuvottavaa. Kukaan muu ei tee sellaista. Luultavasti se johtuu TODELLA huonosta ITSETUNNOSTA. Ei sitä oikein muu selitä

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
Toki, mutta asioille on omat ketjunsa.

Väärä ketju.
Katoppa kuinka monessa muussa ketjussa kirjoitetaan väärästä asiasta. Puuttusit helvetti joskus muittenkii kirjottamiseen etkä natseilis mun kanssa vaan ? Mä voin antaa mun puh numeron ni voit soittaa mulle ja kertoa pahasta olosta

edit: enkä ollut eka joka veti sen nimen esiin tässä ketjussa. Mutta ketäs muistutettiin taas ? no kukalie... hommaa kaveri elämä

Red Evil

Well-known member
Katoppa kuinka monessa muussa ketjussa kirjoitetaan väärästä asiasta. Puuttusit helvetti joskus muittenkii kirjottamiseen etkä natseilis mun kanssa vaan ? Mä voin antaa mun puh numeron ni voit soittaa mulle ja kertoa pahasta olosta

edit: enkä ollut eka joka veti sen nimen esiin tässä ketjussa. Mutta ketäs muistutettiin taas ? no kukalie... hommaa kaveri elämä
:D:thumbup:

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
;) Mut joo itse autosta vähä sit...

Toivottavasti kavereilla toimisi nyt kunnolla se heidän oma virityksensä tupla drs:stä vai mikä se oli ? Joku rakettimoottori mut lailinen kummiskii ? Olisi aika mahtavaa jos kausi sujuisi paremmin kuin edellinen. Siihen on mielestäni olemassa mahdollisuudet kaiken järjen mukaan. Säännöt eivät hirveästi muuttuneet ? ja auto ei viime kaudellakaan ollut huono. Kunhan saisivat ne gummit toimimaan "suuremmassa" ikkunassa ja yhtä tehokkaasti kuin välillä huomasimme. Jos kaikki menee kuten elokuvissa ni tästä kaudesta voi tulla aivan loistavakii :) Joka tapauksessa hyvä kausi kun on kaksi suomalaista ajamassa pisteistä varmasti ! Näin itse uskon vahvasti

ps. pelottaa vielä toi edellinen viesti et olikohan se asiaton. En tarkoittanut siksi sitä. Vain palautetta ja sehän on aina hyvästä oli se sitten positiivist/negatiivist tai jotain ihan muuta.

anteeksi avautuminen mutta se johtuu mielentilastani

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Ainakaan minua tuo Lotuksen kyhmy ei isommin haittaa koska se kuitenkin aika leppoisasti ja pehmeästi istuu tuohon autoon. Toista ääripäätä edustaa vaikkapa viime vuoden Ferrari, joka näytti legopalikalta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.