kouvotsvoni
Banjottu
Tilanne. Kävelet pitkin katua ja kuralätäkössä näkyy raha. Minkä kokoinen rahan pitäisi arvoltaan olla, että noukkisit sen ja pistäisit putsattuasi taskuun (tai veisit löytötavaratoimistoon tms)?
Lisäsin toimeksiantoon sanan "arvoltaan".Sen kokoinen, että sen ylipäätään huomaa sieltä lätäköstä.
Lisäsin toimeksiantoon sanan "arvoltaan".
20cnt, ne kun käyvät pelikoneisiin ja parkkimittareihin.
Sit tuon heikomman aineksen suhteen pidän joskus hauskaa. Ne juoksevat pienten prikkojenkin perässä.
Heh. Itse olen noita ihan pikkukolikoita ottanut talteen osittain sillä ajatuksella, että jos joskus tarvitsee prikkaa, niin voi sellaiseen hiluun porata reiän ja viola, prikka on valmis.Sit tuon heikomman aineksen suhteen pidän joskus hauskaa. Ne juoksevat pienten prikkojenkin perässä.
Niin se rahantaju on mulla näemmä hämärtynyt euron myötä. Kyllä mä markka-aikaan sentään vaivauduin kympinkin nostamaan jos sellanen maassa näky. Nyt ei kyllä kakseuronen kiinnostais lain.
Kahvikuppikin maksoi ennen viis markkaa ja nyt Pyryfille heitit samanmoisesta 200 euroa. Mitälie mummon markkoina.Uijjumalauta.
Tajusin just että pieni moottoripyörä maksaa yli 70 000 mummoa.
Ei v***u! Seitkööt donaa!
Mieti mitä sillä sai markka-aikaan!
Teekkö koskaan niin, että kun pultsari pyytää euroa, sanot sille että "Saat koko kakskymppisen kun syöt tuon koiranpaskan tosta"?
Tuskin se hirveän syvä on, jos raha näkyy..ja oletetaan, että se lätäkkö on kuraa eikä kirkasta vettä.Riippuu kuinka syvästä kuralätäköstä on kyse.
Niin se rahantaju on mulla näemmä hämärtynyt euron myötä. Kyllä mä markka-aikaan sentään vaivauduin kympinkin nostamaan jos sellanen maassa näky.