Luennan alla

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Bjørn Bergen "Kartalta kadonneet" oli ihan pakko ottaa. Kertoo 1840-1975 menneistä maista ympäri maapalloa, parin sivun historiikit kustakin. On kaikkea, Corrientes, Mafeking, Batumi ym ennenkuulemattomiani.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Erään tamperelaisen bändin biisin innoittamana haaveilimme nuorna miehinä palkkasoturin ammatista Nuubiassa.

Popeda
 

Örfil

Guest
Puhelinpylväältä vaaditaan virkamiehen nuhteeton tausta ja siihen ei kelpuuteta rettel'porukoissa liikuskelevaa ja lööpeissä kiroilevaa, muuten puhelinpylvästä kovinkin muistuttavaa inehmoa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Filosofiaa. Vähän tuollaista tuo Žižek.
Cut the balls,
we need to cut the balls,
we need to cut the balls,
the balls of those in power!
We need to cut the balls.
and then take the bloody shower!
Just cut the balls,
make them become Niagara falls!
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7514
Esko Valtaojan Kaiken käsikirja luettu. Pakko lukea herran muukin tuotanto. Seuraavaksi kuitenkin klassikkoteos Tuulen viemää.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olen haukannut liian ison palan.

Twin Peaksin paluun kunniaksi minulla olisi ennakkokirja Salattu historia, Laura Palmerin päiväkirja ja koko vanha sarja DVD-boksina (tulee toki Maikkariltakin). Lisäksi kollega on pari kertaa teroittanut, että Fire Walk with Me -leffa on syytä katsoa ennen kolmannen kauden alkua. Kaikki tuo odottaa vuoroaan.

Lainasin nimittäin kirjastosta koko Mauri Kunnaksen Koiramäki -sarjan odotellessani sitä, että saan uusimman kirjan, Suomen historian luettavakseni. Ensimmäinen Koiramäki-tarina on luettu ja koukuttaa vahvasti.

Tähän päälle vielä päätin uudelleen aloittaa Lucky Luke -albumien läpilukemisen piirtämisjärjestyksessä. Neljä albumia takana ja tuossa olisi kolme seuraavaa odottamassa. Jä niitähän riittää.

Pitäisi priorisoida tuo Twin Peaks nyt, mutta nuo kaksi muuta ovat niin paljon helpompaa luettavaa.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Veitikka. Mulla on tuo kirja, missä on Joe-setä ja Veitikka samojen kansien välissä. Joe-sedän luin aikoinaan aika heti sen jälkeen kun Mikkelin antikvariantista kirjan olin ostanut. Kovasti oli omistaja kauppaa silloin lopettamassa, liekkö enää paikallaan en ole käynyt katsomassa. Nyt kun olen vähän tuosta Huovisesta innostunut, niin hyllyssä oleva lukematon miehen teos pitäisi vissiin lukea.
 
Ylös