Luetko edelleen Aku Ankkaa?

Luetko Kalle Donaldia?

  • KYLLÄ!

    Äänet: 26 55,3%
  • EI!

    Äänet: 19 40,4%
  • Jallupillutettu polli

    Äänet: 2 4,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    47
  • Äänestys suljettu. .

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Satunnaisesti tulee luettua edelleen. Eniten niissä viehättää piirrosjälki ja miten sarjakuvien tehokeinoja käytetään hyväksi. Mulla nyt on muutenkin vähän omituinen huumorintaju ja saan joskus vähän paheksuvia katseita kun monet "lapsille" tarkoitetut asiat naurattaa. Väärissä kohtaa tietty :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sarjakuvat on tarkoitettu LAPSILLE ja minä en LASTEN LEHTIÄ lue. Sama homma kuin videopelien suhteen, että ne on tarkoitettu vain lapsille eikä normaali aikuinen niihin koske muuta kuin antaakseen sen lapselle.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kyllähän sitä junnuna (12-14v) tuli luettua, mutta sittemmin jäänyt kuin nalle kalliolle. Ei jaksa kiinnostaa enää.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sarjakuvat on tarkoitettu LAPSILLE ja minä en LASTEN LEHTIÄ lue. Sama homma kuin videopelien suhteen, että ne on tarkoitettu vain lapsille eikä normaali aikuinen niihin koske muuta kuin antaakseen sen lapselle.
Nii just! Ja hälyttävää on se kuinka VÄKIVALTAISIA pelejä LAPSILLE tehdään. Tämäkin GTA.. siinähän TAPETAAN IHMISIÄ kuin kärpäsiä. Voi maailman rappiota! :nope:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ja kyllä luen Akuja edelleen.. mainiota scheisselukemista tosiaan ja muutenkin. Ei tosin kotiin tule mutta vanhoja Akuja on jonkinlainen pino tallessa ja taskareita ostelen säännöllisen epäsäännöllisesti.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ylen Sankia Priha sanoi:
Nii just! Ja hälyttävää on se kuinka VÄKIVALTAISIA pelejä LAPSILLE tehdään. Tämäkin GTA.. siinähän TAPETAAN IHMISIÄ kuin kärpäsiä. Voi maailman rappiota! :nope:
Mä olen kuullut luotettavalta taholta, että lapsille ois tarjolla semmosia pelejä joissa TAPETAAN PIENIÄ VAUVOJA!!
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olen kuullut luotettavalta taholta, että lapsille ois tarjolla semmosia pelejä joissa TAPETAAN PIENIÄ VAUVOJA!!
No eihän tuo ole mitään, mutta mie olen kuullut että joissakin peleissä JUODAAN VIINAA, ja mikä pahinta, POLTETAAN TUPAKKAA!!! :mad_old:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ylen Sankia Priha sanoi:
No eihän tuo ole mitään, mutta mie olen kuullut että joissakin peleissä JUODAAN VIINAA, ja mikä pahinta, POLTETAAN TUPAKKAA!!! :mad_old:
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ylen Sankia Priha sanoi:
No eihän tuo ole mitään, mutta mie olen kuullut että joissakin peleissä JUODAAN VIINAA, ja mikä pahinta, POLTETAAN TUPAKKAA!!! :mad_old:
Mä teen tota in reel laif. Vähänks oon kovis.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hähähähäh, tuskin teet!!! :D :D Koitat vaan esittää kansainvälisen luokan kovanaamaa nyt!!
:(

Olinhan mä viime perjantaina taas ihan päissään vittu ainaskin kaheksantoista kaljaa join vittu tai sikspäkki vai mikä se on vittu pari vittu kaljaa ainaskin tai siis mä katoin kun yks jannu vittu joi ne ja mä vedin vittu röökii ihan vitusti vittu vittu tai emmä viittinyt sytyttää vittu sitä röökii kun oisin vittu kuitenkin taas vittu oksentanut.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
:(

Olinhan mä viime perjantaina taas ihan päissään vittu ainaskin kaheksantoista kaljaa join vittu tai sikspäkki vai mikä se on vittu pari vittu kaljaa ainaskin tai siis mä katoin kun yks jannu vittu joi ne ja mä vedin vittu röökii ihan vitusti vittu vittu tai emmä viittinyt sytyttää vittu sitä röökii kun oisin vittu kuitenkin taas vittu oksentanut.
Yks Eki sanoit, että joit puolikkaan pilsnerin ja vedit poskareita kun sait yhestä sätkästä jämät. :doubtful:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Yks Eki sanoit, että joit puolikkaan pilsnerin ja vedit poskareita kun sait yhestä sätkästä jämät. :doubtful:
Joo, mä oon aivan rappiolla.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Yks Eki sanoit, että joit puolikkaan pilsnerin ja vedit poskareita kun sait yhestä sätkästä jämät. :doubtful:
Yks Pete taas sano ettei se mitään pilsua ollu vaan muumilimppaa pilsupullossa
 

Makkonen

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sarjakuvat on tarkoitettu LAPSILLE ja minä en LASTEN LEHTIÄ lue. Sama homma kuin videopelien suhteen, että ne on tarkoitettu vain lapsille eikä normaali aikuinen niihin koske muuta kuin antaakseen sen lapselle.
Niin, tai aattele jos joku aikuinen pelais jollain pleikkarilla autopelejä!
Ois se kyllä niin onnetonta! HÄHÄÄÄ!
 
Ylös