K.Yrjola
Well-known member
Esinahka?
ok, kiitos vinkistä, täytyy käydä etsimässä käsiini nuo samanlaiset opukset.Sam sanoi:Ostin tällä viikolla Anttilasta hintaan 4x6,95€.
Millä NIMELLÄ tilasit sen?jps sanoi:Mä tilasin esikoiselle Aku Ankan jo muutama kuukausi ennen esikoisen syntymää.
Nii just! Ja hälyttävää on se kuinka VÄKIVALTAISIA pelejä LAPSILLE tehdään. Tämäkin GTA.. siinähän TAPETAAN IHMISIÄ kuin kärpäsiä. Voi maailman rappiota! :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Sarjakuvat on tarkoitettu LAPSILLE ja minä en LASTEN LEHTIÄ lue. Sama homma kuin videopelien suhteen, että ne on tarkoitettu vain lapsille eikä normaali aikuinen niihin koske muuta kuin antaakseen sen lapselle.
Mä olen kuullut luotettavalta taholta, että lapsille ois tarjolla semmosia pelejä joissa TAPETAAN PIENIÄ VAUVOJA!!Ylen Sankia Priha sanoi:Nii just! Ja hälyttävää on se kuinka VÄKIVALTAISIA pelejä LAPSILLE tehdään. Tämäkin GTA.. siinähän TAPETAAN IHMISIÄ kuin kärpäsiä. Voi maailman rappiota! :nope:
No eihän tuo ole mitään, mutta mie olen kuullut että joissakin peleissä JUODAAN VIINAA, ja mikä pahinta, POLTETAAN TUPAKKAA!!! :mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:Mä olen kuullut luotettavalta taholta, että lapsille ois tarjolla semmosia pelejä joissa TAPETAAN PIENIÄ VAUVOJA!!
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Ylen Sankia Priha sanoi:No eihän tuo ole mitään, mutta mie olen kuullut että joissakin peleissä JUODAAN VIINAA, ja mikä pahinta, POLTETAAN TUPAKKAA!!! :mad_old:
Mä teen tota in reel laif. Vähänks oon kovis.Ylen Sankia Priha sanoi:No eihän tuo ole mitään, mutta mie olen kuullut että joissakin peleissä JUODAAN VIINAA, ja mikä pahinta, POLTETAAN TUPAKKAA!!! :mad_old:
Hähähähäh, tuskin teet!!! Koitat vaan esittää kansainvälisen luokan kovanaamaa nyt!!burb sanoi:Mä teen tota in reel laif. Vähänks oon kovis.
Runar ja Kyllikki sanoi:Hähähähäh, tuskin teet!!! Koitat vaan esittää kansainvälisen luokan kovanaamaa nyt!!
Yks Eki sanoit, että joit puolikkaan pilsnerin ja vedit poskareita kun sait yhestä sätkästä jämät. :doubtful:burb sanoi:
Olinhan mä viime perjantaina taas ihan päissään vittu ainaskin kaheksantoista kaljaa join vittu tai sikspäkki vai mikä se on vittu pari vittu kaljaa ainaskin tai siis mä katoin kun yks jannu vittu joi ne ja mä vedin vittu röökii ihan vitusti vittu vittu tai emmä viittinyt sytyttää vittu sitä röökii kun oisin vittu kuitenkin taas vittu oksentanut.
Joo, mä oon aivan rappiolla.Runar ja Kyllikki sanoi:Yks Eki sanoit, että joit puolikkaan pilsnerin ja vedit poskareita kun sait yhestä sätkästä jämät. :doubtful:
Yks Pete taas sano ettei se mitään pilsua ollu vaan muumilimppaa pilsupullossaRunar ja Kyllikki sanoi:Yks Eki sanoit, että joit puolikkaan pilsnerin ja vedit poskareita kun sait yhestä sätkästä jämät. :doubtful:
Niin, tai aattele jos joku aikuinen pelais jollain pleikkarilla autopelejä!Runar ja Kyllikki sanoi:Sarjakuvat on tarkoitettu LAPSILLE ja minä en LASTEN LEHTIÄ lue. Sama homma kuin videopelien suhteen, että ne on tarkoitettu vain lapsille eikä normaali aikuinen niihin koske muuta kuin antaakseen sen lapselle.