Luetko edelleen Aku Ankkaa?

Luetko Kalle Donaldia?

• KYLLÄ!

Äänet: 26 55,3%
  • EI!

Äänet: 19 40,4%
  • Jallupillutettu polli

Äänet: 2 4,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    47
  • Äänestys suljettu. .

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Harvoin tulee luettua. Äitille tulee edelleen Aku (kaikki lehdet vuodesta 71 nätisti kansioissa ja 50-60 luvun lehdet näköispainoskirjoina kun alkuperäiset ovat enolla), joten kotona käydessä tulee toisinaan muutama lukaistua, mutta valtaosa jää kyllä väliin.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Jussi sanoi:
Lakkasin lukemasta sarjakuvia n. 16 -vuotiaana ja siirryin miestenlehtiin. Se vaan loppui kuin seinään, vaikka siihen saakka luin niitä sarjiksia päivittäin.
Sama, mutta tapahtu mulla jotain muutama vuos nuorempana.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Faija tilasi Akkaria joskus seitkytäluvulla. Edelleen on suuri osa tallella, mutta ne ovat enemmän tai vähemmän palasina - joihinkin olen jopa töhertänyt kaikkea p*skaa joskus alle 10-vuotiaana. :eek:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Vanhoja lueskelen, kun tuli tilaus lopetettua muistaakseni viime vuonna. Vuodesta 1992 asti oli tullut sitä ennen. 90-luvun sarjat ovat tosiaan huomattavasti nykyisiä mielenkiintoisempia.

haju

Banned
Tilattuna on kyseinen lehti tullut kotiin jo useamman vuoden ajan. En muista koskaan tuota tilattua lehteä itse lukeneeni. Lapsena kyllä kävin Akun Ankan säännöllisesti kirjastossa tavaamassa. Tämän keskustelun innoittamana luin tänään viimeisimmän numeron ensimmäisen jutun läpi. Ei tehnyt vaikutusta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Nuista olis saannu jo varmaan rahaakin (etenkin jos oli täydet ja suhtkoht hyväkuntoiset vuosikerrat kansioissa), ei miljuunia, mutta sen verran, ettei niitä olis roskiin kannattanu raahata. Ei oo iso vaiva pistää ilmoa jonnekin huuto.netiin :wink:
Varsinkin kun viimeisenä iltana tyhjentää autotallia ja tekee löydön tai paremminkin löytöjä.:D :jaska: :jaska:

Meni 1520 kiloa tavaraa autotallista jätelavalle.:thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mutku sanoi:
Ja kun ei ole pikkurahasta puute...:wink:
Joo, yleensä, kun joku sattuu kysymään, että olisko mulla heittää pikkurahaa, vastaan, että eihän mulla muuta olekaan :(

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Nosto vapaan sivulta 107

Kyllä luen taskareita ja pidän aina silloin tällöin niistä Sarjakuvativoja...

Makkonen

Guest
Korruptiolahjana saatu Aku Ankan puolivuotistilaus päättyi n. kuukausi sitten.
Eipä niitä juurikaan tullut luettua.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En lue, enkä ole koskaan lukenutkaan mitään sarjakuva lehtiä.

Jotenkin huvittaa jos aikuisena joku nuita vielä lukisi, mie oon ihan pienestä pitäen lukenut asia lehtiä enkä mitään "piirrettyjä".