Luonnon ihmeellisyydet, -ilmiöt, -uutiset ja jutskat

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pelastin äsken siilin varmalta kuololta Hatanpäällä. Oli aivan väkisin tunkemassa vilkasliikenteiselle, nelikaistaiselle tielle se mutta tämäpä ei Al-sedälle sopinut. Ajoin pyöränrenkaan ihan kiinni piikkikaverin nenään ja hetken siinä ihmeteltyään kääntyi kuin kääntyikin öttiäinen kannoillaan.

Sen verran uteliaasti siinä nurmikkoalueen puolella vielä vilkaisi 'vastarannalle', että pelkäänpä siitä takaisin yöllä ajellessani näkeväni kaistalla liiskaantuneen piikkimaton.

burb

.
Teit väärin.

1. Siili kiinni
2. Selfieitä siilin kanssa
3. Facebookiin päivitys: Aivan hurja juttu! Pelastin siilin! En mä tässä mitään sankarin viittaa kaipaa, kuka tahansa olisi tehnyt vastaavassa tilanteessa samoin. Mut vähän vois ihmiset miettii. Saa jakaa.
4. Siili olan yli hus mäkeen
5. Nimetön vinkki Iltalehteen että joku pelasti siilin, linkki omaan facepäivitykseen
6. Valmistautuminen IL:n haastatteluun: En olisi voinut kuvitella saavani noin paljon tykkäyksiä. Siis aivan kreisii!

Örfil

Guest
Kiitos kiitos, olihan se ihan kivaa. Eka kerta tänä vuonna.

Örfil

Guest
Eikös Salmisilla vietetä joulua? Saanko mä sun lahjat tänä vuonna eli känsäviila, reumavoide ja uudet huopalistat keinutuoliin tuleekin mulle?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eikös Salmisilla vietetä joulua? Saanko mä sun lahjat tänä vuonna eli känsäviila, reumavoide ja uudet huopalistat keinutuoliin tuleekin mulle?
Ei tuo mikään vuoden kohokohta ole, kun mutsi on jouluna kuollut. Lahjat nyt ei varmaan liity uskonnolliseen jouluun lain?

Mutjoo, aika monta joulua ollut poissa kotoa jossain reissussa. Ruotsinlaivasta New Yorkiin. Ahdistavaa aikaa himassa ollut aina.

Örfil

Guest
Forumistien joulukokemuksia lienee laidasta laitaan.

Kysyn uteliaisuuttani: mikäpä on Salmisten perheen vuoden kohokohta?