Lyötkö naista?

Oletko lyönyt naista?

• Olen, useasti

Äänet: 8 9,0%
  • Olen, mutta vain kerran

Äänet: 5 5,6%
  • On käynyt mielessä, mutta hillitsin itseni

Äänet: 20 22,5%
  • En koskaan!

Äänet: 46 51,7%
  • Olen nainen

Äänet: 10 11,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    89

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
tuli tuossa kännihuuruissa mieleen, kun on joskus tullut VOIMAKAS tunnes läpäyttää n. 20 vuotiasta naisihimistä kasvoille, mutta olen täysin hillinnyt itseni ja osittain tästä syysät jätän jatkossa yökerhot välini, koska alkaa meinaan nuppi ahistaa siellä.

Eli oletko lyönyt naista (kasvoihin, tosissaan) tai ajatellut lyömistä, mutta hillinnyt itsesi. Vai oletko sen verran kova jätkä, ETTEI OLE KÄYNYT EDES MIELESSÄ.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
On niitä pahoinpitelyn tapoja muitakin kuin lyöminen... Oletko nostanut rinnuksista seinälle, oletko retuuttanut tukasta, oletko rusentanut käsivarsista...

No, kuiteskin. Teiniajan poikaystävän isä oli pahoinpidellyt hänen äitiään lasten nähden tän tyypin ollessa pieni. Onneksi sitten äitinsä oli rohjennut erota miehestä. Kuitenkin tämä tyyppi vihasi isäänsä sen vuoksi, mitä tämä oli tehnyt hänen äidilleen. Ja sitten sama tyyppi sanoi aivain pokkana: "No kyllä sitä muijaa voi vähän kurittaa, jos ei se käyttäydy." :eek: Samoihin aikoihin tää herra nosti minut rinnuksista seinälle, joten suhde päättyi kyllä hyvin nopeasti.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
En ole lyönyt, tuskin ikinä tulen lyömäänkään. Olen kyllä tarttunut naista käsivarsista kiinni ja pidellyt tiukasti kiinni. Syynä tosin oli, että näinen oli hyökännyt kimppuuni pyrkien lyömään ja raapimaan naamaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
En ole lyönyt, eikä ole tullut mieleenkään. Kerran olen lieviä pakkokeinoja käyttänyt, mutta vaihtoehtona olisi ollut antaa sen likan hypätä parvekkeelta.. aattelin että pienempi paha.

Knoukka

Well-known member
Helvetin helppo sanoa, että ei lyö ikinä. Kun hermo loppuu ja ihminen väsyy niin kaikkea voi sattua. Mulla oli aikanaan väkivaltainen ja ongelmainen nainen. Nakkasin sen kerran komeron ovien läpi- lujaa. Ja lähdin saman tien menemään yhteisestä kodista- enkä palannut. Mutta senkin ihmisen kanssa asiat aikanaan selvitettiin ja luottoystävä nykyään on hän.

Ja miestä olen lyönyt itsepuolustustarkoituksessa kahdesti- kahta miestä kerralla. Niin ja teininä enon kanssa nyrkkitappelu kännipäissään. :eek:

Ja kirjaimellisesti jos otetaan niin olen lyönyt, potkinut, vääntänyt, heittänyt ja sitonut naista. Tatamilla meinaan.

Väkivalta on aina väärin.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Naista en ole lyonyt, kuristanut, potkinut tahi heittanyt muuta kuin tatamilla (hyva etta Knoukkis mainitsi, muuten ois tullut valhe).

Verbaalisesti olen kayttanyt rankkoja sanoja, ja huonona tapana on todella suuttuessa (mies, nainen, mikalie) lyoda nyrkilla seinaan tai muuhun mahdollisimman kovaan kohtaan.
Pari kertaa olen rikkonut rystyseni, ja kerran lyonyt nyrkin oven lapi (yha vanhempien luona asuessa, tuli huutia) ja kerran seinaan reian.
Astioita ja muuta tavaraa en ole heitellyt, mutta olen joutunut vaistelemaan. Myos puukosta olen saanut kammensyrjaan rauhoittaessani kiihtyneessa tilassa ollut naishenkiloa. Mutta en lyonyt, otin puukon pois.

Knoukka

Well-known member
Verbaalisesti olen kayttanyt rankkoja sanoja, ja huonona tapana on todella suuttuessa (mies, nainen, mikalie) lyoda nyrkilla seinaan tai muuhun mahdollisimman kovaan kohtaan.
Pari kertaa olen rikkonut rystyseni, ja kerran lyonyt nyrkin oven lapi (yha vanhempien luona asuessa, tuli huutia) ja kerran seinaan reian.
Sama vika. Fyysisenä ja temperamenttisena persoonana puran suuttumuksen tolla lailla. Toki olen vuosien myötä oppinut sen, että en sitä muiden nähden mieluusti tee. Ei ole reilua ja on pirun pelottavaa oudosta. Mutta esmes maalla noissa remonttihommissa kaiken vastustaessa oli hyvinkin joka viikkoista, että puu- ja muutakin tavaraa lenteli pitkin mettiä. Joita sitten nolona keräilin pois... :eek: rystysiä ja seiniä en ala enää hajottamaan... nuorempana tehnyt senkin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Olen tuntenut Dompparin kuvailemaa aggressiota kerran - miestä kohtaan. Tyyppi esiteltiin minulle illan aikana ja vaikka hänessä oli jotain hyvin ärsyttäviä piirteitä, tajusin jo tapahtumahetkellä, että tunne lähtee itsestäni ja omasta voimakkaasta humalatilastani. Tarjolla oli tuolloin ilmaista viinaa ja tuon tapauksen jälkeen olen tietoisesti hillinnyt juomistani vastaavanlaisissa tilaisuuksissa. Eikä tunne ole toistunut.

Mutta siis: vaikken itseäni varsinaisena luomakunnan kruununa pidäkään, vielä tähän päivään mennessä en ole kokenut sellaista riittämättömyyden tunnetta, että olisi tehnyt mieli ruveta naista hakkaamaan, edes humalassa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Olen saanut kaksi kertaa turpaan naiselta ja silloin lahinna nauratti. Toisella kerralla meni leuka kylla sijoiltaan ja silloin olin niin aiman kakena ettan totesin naiselle. Joo haista sakin paska ja lahdin pois.

Kerran minua on eksa lyonyt ja kuristi mustelmat kaulaan ja useasti han retuutti mut pihalle yopaidassa keskella talvea tai nakkeli pitkin kamppaa..
Oli siina vaantamista. 4 vuotta sita kesti ja viidennen aikana muutin tanne...Onneksi.

Nykyaan etsin itselleni sankaria. Jolla riittaa henkinen voima ennen ku pitaa alkaa heikompaa fyysisesti vakivalloin kohtelemaan.

Nykyaan ollaan hyvia kavereita eksan kanssa. Oli siina mullakin osa syy kun en koskaan ymmartanyt lopettaa. Ja jos joku mua satuttaa niin adrenaliini ajaa kylla aika pitkalle puoltamaan omaa mielipidetta.

Joni

Well-known member
En enkä ikinä aio. Ainoa ketä voisin lyödä on sitä joka pahoinpitelee naista.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
En enkä ikinä aio. Ainoa ketä voisin lyödä on sitä joka pahoinpitelee naista.
Nykissa kaveri joutui teholle tollasesta. Kundi oli laiskinyt muijaa vasemmalta ja oikealta, ja frendi meni valiin ja taputteli hiukka kundia. Heras sitten sairaalasta, se muija oli lyonyt jollain paahan ja partateralla viillellyt sen selan ja kaulan taysin auki. Ilman nahkatakkia olis kuulemma henki lahtenyt...

Itsekin olen varsinkin pirssiaikoina joutunut menemaan noihin valiin, nyt katson tarkkaan pyydanko muualta apua vaiko otanko itse ohjat kasiin. Kandee olla varovainen, rajahdysherkkia tilanteita nuo... :nope:

Joni

Well-known member
Joo onhan se totta. Jos siellä on vastassa joku Arskan kokoinen mies niin sit on pakko kysyä jo apua paikalle.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
En oo koskaan saanut nyrkista onneks, pari kertaa on kylla liipannu tosi lahelta. JOS joskus kavis niin etta joku vetais turpiin niin voi olla etta mulla naksahtais paassa ja vetaisin takasin ilman etta miettisin mita siita seurais. Riippuu tosin ihan tilanteesta. Kerran teki mieli kayttaa vakivaltaa, mutta osasin sanoilla iskea oikeeseen kohtaan. Sais kylla olla tosi isosta jutusta kyse etta lahtisin ite lyomaan ekana, enka usko etta niin tulee koskaan kaymaankaan.