En tarkoittanut loukata.Kiitti hei...Kai...
En tarkoittanut loukata.Kiitti hei...Kai...
Millä tavalla, SANO SAATANA ÄÄNEEN!Miusta tuo tulos on jotenkin epäilyttävä, valitettavasti.
Että tuo ei vastaa tilastoja, mut ehkä täällä on vaan niin kunnollista porukkaa.Millä tavalla, SANO SAATANA ÄÄNEEN!
Kylla itsellekin tuo laralle tarkoitettu kommentti enemman negatiiviselta vaikutti, mutta kaipa se on sun toimintatapa, kuten em. kommentissa... :doubtful:Millä tavalla, SANO SAATANA ÄÄNEEN!
Joo mut jos joku asia on huonossa parisuhteessa hyvä niin se että nahka kasvaa ja paksuksi. Siinä oppi kuulemaan alhaisimmat nimitykset mitä ei osaa edes kuvitella. Ei mun venettä noin vaan enää heilutella.Kylla itsellekin tuo laralle tarkoitettu kommentti enemman negatiiviselta vaikutti, mutta kaipa se on sun toimintatapa, kuten em. kommentissa... :doubtful:
Ai no.... hmh... perhana. Emmie pahalla. :frown:Kylla itsellekin tuo laralle tarkoitettu kommentti enemman negatiiviselta vaikutti, mutta kaipa se on sun toimintatapa, kuten em. kommentissa... :doubtful:
Joo etpä pahalla mullekkaan. Ihme laukomista ilman järkevää syytäkään.Ai no.... hmh... perhana. Emmie pahalla. :frown:
Otan osaa. Ihmettelen vaan mitä hemmettiä ihmiset tekee yhessä jotka vihaa toisiaan eniten maailmassa. Vai onko se vihaa vai omistus- ja määräämishalua.Joo niin mäkin itelleni vakuuttelin.
Mutta noissa tilanteissa kun tämä toinen osapuoli on jo onnistutnut kukistamaan itsetunnon jo niin alas että sitä ei enää tiedä olevansa olemassa ilman toista.
Vaikeita tilanteita ovat nuo. Ja mitä muuta sitä tekee paljas jaloin yöpaidassa - 20 asteen pakkasessa kun kääntyy ja anelee toista päästämään takaisin sisään yhteiseen kotiin. Kyllä siinä tulee myös semmonen olo et ei mua voi noin vaan omasta kotoa pois heittää.
Sen vielä sanon että koskaan en oo ketään lyönyt. Puolustukseksi jouduin silloin potkimaan ja toki tönittyä tuli mutta vain silloin kun joku on töninyt ensin tai tulee 5 sentin päähän huutamaan. Siinä tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa. Joko alsitua tai huutaa takaisin mikä yleensä johtaa siihen että väkivaltaisen miehen itsetunto ei kestä naista joka on henkisesti voimakkaampi.
Ei me vihattu toisia. En mä osaa sitä selittää eikä siihen tarvi osaa ottaa...itteppä olin liian heikko lähtemään.Otan osaa. Ihmettelen vaan mitä hemmettiä ihmiset tekee yhessä jotka vihaa toisiaan eniten maailmassa. Vai onko se vihaa vai omistus- ja määräämishalua.
Kuules, Joni. HAISTA SINÄ VITTU!Joo etpä pahalla mullekkaan. Ihme laukomista ilman järkevää syytäkään.
Tais suomiviina vähä mekkaloida sun päätä yöllä?Mikäs mekkala täällä on!
Lisko on ystävä!Tais suomiviina vähä mekkaloida sun päätä yöllä?