Lyötkö naista?

Oletko lyönyt naista?

• Olen, useasti

Äänet: 8 9,0%
  • Olen, mutta vain kerran

Äänet: 5 5,6%
  • On käynyt mielessä, mutta hillitsin itseni

Äänet: 20 22,5%
  • En koskaan!

Äänet: 46 51,7%
  • Olen nainen

Äänet: 10 11,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    89

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Kylla itsellekin tuo laralle tarkoitettu kommentti enemman negatiiviselta vaikutti, mutta kaipa se on sun toimintatapa, kuten em. kommentissa... :doubtful:
Joo mut jos joku asia on huonossa parisuhteessa hyvä niin se että nahka kasvaa ja paksuksi. Siinä oppi kuulemaan alhaisimmat nimitykset mitä ei osaa edes kuvitella. Ei mun venettä noin vaan enää heilutella.

Mangelo

Well-known member
Joo niin mäkin itelleni vakuuttelin.
Mutta noissa tilanteissa kun tämä toinen osapuoli on jo onnistutnut kukistamaan itsetunnon jo niin alas että sitä ei enää tiedä olevansa olemassa ilman toista.
Vaikeita tilanteita ovat nuo. Ja mitä muuta sitä tekee paljas jaloin yöpaidassa - 20 asteen pakkasessa kun kääntyy ja anelee toista päästämään takaisin sisään yhteiseen kotiin. Kyllä siinä tulee myös semmonen olo et ei mua voi noin vaan omasta kotoa pois heittää.

Sen vielä sanon että koskaan en oo ketään lyönyt. Puolustukseksi jouduin silloin potkimaan ja toki tönittyä tuli mutta vain silloin kun joku on töninyt ensin tai tulee 5 sentin päähän huutamaan. Siinä tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa. Joko alsitua tai huutaa takaisin mikä yleensä johtaa siihen että väkivaltaisen miehen itsetunto ei kestä naista joka on henkisesti voimakkaampi.
Otan osaa. Ihmettelen vaan mitä hemmettiä ihmiset tekee yhessä jotka vihaa toisiaan eniten maailmassa. Vai onko se vihaa vai omistus- ja määräämishalua.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Otan osaa. Ihmettelen vaan mitä hemmettiä ihmiset tekee yhessä jotka vihaa toisiaan eniten maailmassa. Vai onko se vihaa vai omistus- ja määräämishalua.
Ei me vihattu toisia. En mä osaa sitä selittää eikä siihen tarvi osaa ottaa...itteppä olin liian heikko lähtemään.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
En mä kyllä muista miestäkään lyöneeni tosissani naamaan ja noin muutenkin vältän tappeluihin ajautumista. Kersana kyllä oon mäiskinyt ja oon mä tyttöjenkin kanssa tainnut tapella. En muista löinkö naamaan. No oli miten oli, niin kyllä sen verran tasa-arvoinen pitää olla, ettei sukupuoli vaikuta mitn, jos on tarve mäiskäistä nyrkillä päin näköä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Olen lyönyt naista - tai tarkemmin sanottuna tyttöä - useampaankin kertaan. Teininä oli paha tapa ratkaista asiat niin, kun verbaaliset lahjat eivät kovin pitkälle riittäneet. :dunno: Tätä nykyä olen onneksi oppinut hyödyntämään vaihtoehtoisiakin keinoja.

Parisuhteessa en hyväksy henkistä enkä fyysistä väkivaltaa sekuntiakaan, kumpaankaan suuntaan. Vieraampaa ihmistä varmaan löisin vieläkin itsepuolustustilanteessa, kenties myös jos tarpeeksi pahasti tultaisiin loukkaamaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ei yleensä ole tapana lyödä ketään, mutta on ollu joskus tilanteita, että olis tehny vähän mieli avaria tarjoilla. Ei niinkään satuuttaakseen, vaan lähinnä sellaisia "Rauhotu nyt saatana" plittejä, sellaisten puol kännisten hysteria kohtausten rauhoittamiseen.

Kieltämättä joskus on kyllä hihat palanu jonkun kanssa niin pahasti, ettei voi mennä vannomaan, etteikö koskaan löisi ketään, vaikka nainen olisikin kyseessä.