Sam
Muumipappa
On tätä täällä kysytty aiemminkin. En voi lyödä, ei ollut edes lähellä silloinkaan, kun eksä suutuspäissään mätki minua nyrkeillä. Suuttui rauhallisuudestani entisestään
Joo, se kyllä yleensä suututtaa vastapuolta vaan enemmän kun pysyy tyynenä ja vilauttaa vähän hymyä sekaan.On tätä täällä kysytty aiemminkin. En voi lyödä, ei ollut edes lähellä silloinkaan, kun eksä suutuspäissään mätki minua nyrkeillä. Suuttui rauhallisuudestani entisestään
Pitää olla suurta rakkautta tai jotain, että voi sietää tuollaista vuosikausia. Olen ilmeisesti erilainen tyyppi, mutta minulla ensimmäinen kerta on myös viimeinen.Olen saanut kaksi kertaa turpaan naiselta ja silloin lahinna nauratti. Toisella kerralla meni leuka kylla sijoiltaan ja silloin olin niin aiman kakena ettan totesin naiselle. Joo haista sakin paska ja lahdin pois.
Kerran minua on eksa lyonyt ja kuristi mustelmat kaulaan ja useasti han retuutti mut pihalle yopaidassa keskella talvea tai nakkeli pitkin kamppaa..
Oli siina vaantamista. 4 vuotta sita kesti ja viidennen aikana muutin tanne...Onneksi.
Nykyaan etsin itselleni sankaria. Jolla riittaa henkinen voima ennen ku pitaa alkaa heikompaa fyysisesti vakivalloin kohtelemaan.
Nykyaan ollaan hyvia kavereita eksan kanssa. Oli siina mullakin osa syy kun en koskaan ymmartanyt lopettaa. Ja jos joku mua satuttaa niin adrenaliini ajaa kylla aika pitkalle puoltamaan omaa mielipidetta.
Burb ois just tollainen, tiedoksi.Nykyaan etsin itselleni sankaria. Jolla riittaa henkinen voima ennen ku pitaa alkaa heikompaa fyysisesti vakivalloin kohtelemaan.
Paitti et pistin sua turpaan niin paljon, ettei sun aivot enää ees tunnista muotoja! :ahem:En oo koskaan saanut nyrkista onneks, pari kertaa on kylla liipannu tosi lahelta. JOS joskus kavis niin etta joku vetais turpiin niin voi olla etta mulla naksahtais paassa ja vetaisin takasin ilman etta miettisin mita siita seurais. Riippuu tosin ihan tilanteesta. Kerran teki mieli kayttaa vakivaltaa, mutta osasin sanoilla iskea oikeeseen kohtaan. Sais kylla olla tosi isosta jutusta kyse etta lahtisin ite lyomaan ekana, enka usko etta niin tulee koskaan kaymaankaan.
Rusakkokin vaan polki jalkaa ja puri!Paitti et pistin sua turpaan niin paljon, ettei sun aivot enää ees tunnista muotoja! :ahem:
Joo niin mäkin itelleni vakuuttelin.Pitää olla suurta rakkautta tai jotain, että voi sietää tuollaista vuosikausia. Olen ilmeisesti erilainen tyyppi, mutta minulla ensimmäinen kerta on myös viimeinen.
Pelimiehen merkki.Loistavaa, että mies aloitti tällaisen ketjun :thumbup:
Joo, tosi lahelta: nyt on uusi paiva, niin hyva alusta aloittamiseenTarkottaaks Thyella toi sun sigus "Nú er nýr dagur, svo góður til að byrja upp á nýtt." jotain tämänkaltaista: Nyt on uusi päivä, joten hyvä aloittaa alusta.
Alan ymmärtää sua paremmin.Joo niin mäkin itelleni vakuuttelin.
Mutta noissa tilanteissa kun tämä toinen osapuoli on jo onnistutnut kukistamaan itsetunnon jo niin alas että sitä ei enää tiedä olevansa olemassa ilman toista.
Vaikeita tilanteita ovat nuo. Ja mitä muuta sitä tekee paljas jaloin yöpaidassa - 20 asteen pakkasessa kun kääntyy ja anelee toista päästämään takaisin sisään yhteiseen kotiin. Kyllä siinä tulee myös semmonen olo et ei mua voi noin vaan omasta kotoa pois heittää.
Sen vielä sanon että koskaan en oo ketään lyönyt. Puolustukseksi jouduin silloin potkimaan ja toki tönittyä tuli mutta vain silloin kun joku on töninyt ensin tai tulee 5 sentin päähän huutamaan. Siinä tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa. Joko alsitua tai huutaa takaisin mikä yleensä johtaa siihen että väkivaltaisen miehen itsetunto ei kestä naista joka on henkisesti voimakkaampi.
Kiitti hei...Kai...Alan ymmärtää sua paremmin.
Kuulostaa Nykaselta...Olen kyllä kuullut tarinoita siitä miten nainen on lyönyt miestä toistuvasti ja sen yhden kerran kun mies on lyönyt takaisin on nainen kutsunut poliisin paikalle.