Lyötkö naista?

Oletko lyönyt naista?

• Olen, useasti

Äänet: 8 9,0%
  • Olen, mutta vain kerran

Äänet: 5 5,6%
  • On käynyt mielessä, mutta hillitsin itseni

Äänet: 20 22,5%
  • En koskaan!

Äänet: 46 51,7%
  • Olen nainen

Äänet: 10 11,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    89

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On tätä täällä kysytty aiemminkin. En voi lyödä, ei ollut edes lähellä silloinkaan, kun eksä suutuspäissään mätki minua nyrkeillä. Suuttui rauhallisuudestani entisestään :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
On tätä täällä kysytty aiemminkin. En voi lyödä, ei ollut edes lähellä silloinkaan, kun eksä suutuspäissään mätki minua nyrkeillä. Suuttui rauhallisuudestani entisestään :D
Joo, se kyllä yleensä suututtaa vastapuolta vaan enemmän kun pysyy tyynenä ja vilauttaa vähän hymyä sekaan. :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olen saanut kaksi kertaa turpaan naiselta ja silloin lahinna nauratti. Toisella kerralla meni leuka kylla sijoiltaan ja silloin olin niin aiman kakena ettan totesin naiselle. Joo haista sakin paska ja lahdin pois.

Kerran minua on eksa lyonyt ja kuristi mustelmat kaulaan ja useasti han retuutti mut pihalle yopaidassa keskella talvea tai nakkeli pitkin kamppaa..
Oli siina vaantamista. 4 vuotta sita kesti
ja viidennen aikana muutin tanne...Onneksi.

Nykyaan etsin itselleni sankaria. Jolla riittaa henkinen voima ennen ku pitaa alkaa heikompaa fyysisesti vakivalloin kohtelemaan.

Nykyaan ollaan hyvia kavereita eksan kanssa. Oli siina mullakin osa syy kun en koskaan ymmartanyt lopettaa. Ja jos joku mua satuttaa niin adrenaliini ajaa kylla aika pitkalle puoltamaan omaa mielipidetta.
Pitää olla suurta rakkautta tai jotain, että voi sietää tuollaista vuosikausia. Olen ilmeisesti erilainen tyyppi, mutta minulla ensimmäinen kerta on myös viimeinen.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
En oo koskaan lyönyt ketään.
Tähän asti oon pärjännyt muutenkin.

WebSlave

Trackman
En pystyisi lyömään. En todistettavasti lyö miestäkään, vaikka kimppuuni käydään (tapahtunut kahdesti).

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En ole lyönyt, mutta peesaan knoukkaria siinä, että en voi mitenkään sanoa ettenkö ikinä voisi lyödä.. mistäs sitä koskaan tietää mitä elämässä tapahtuu.. Esim. Jos vaikka joku nainen käy päälle ja alkaa lyömään, niin kyllä siinä varmaan jollain tavalla itseään puolustaa..

Perusperiaatteeni on kuitenkin selvitä erilaisista ristiriidoista ilman väkivaltaa.

elle

-------
En ole lyönyt, vaikka joku hyväkäs väittääkin, että vyön alle.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En oo koskaan saanut nyrkista onneks, pari kertaa on kylla liipannu tosi lahelta. JOS joskus kavis niin etta joku vetais turpiin niin voi olla etta mulla naksahtais paassa ja vetaisin takasin ilman etta miettisin mita siita seurais. Riippuu tosin ihan tilanteesta. Kerran teki mieli kayttaa vakivaltaa, mutta osasin sanoilla iskea oikeeseen kohtaan. Sais kylla olla tosi isosta jutusta kyse etta lahtisin ite lyomaan ekana, enka usko etta niin tulee koskaan kaymaankaan.
Paitti et pistin sua turpaan niin paljon, ettei sun aivot enää ees tunnista muotoja! :ahem:

Archie

Well-known member
Joskus pari kymppisenä oli hillitön riita silloisen naisen kanssa. Loppuhuipennus oli, kun muija vetäisi minua päin näköä ja minä reagoin läimäyttämällä takaisin.

Vaikka tuosta on jo aikaa reilut toistakymmentä vuotta, niin enpä uskalla varmaksi vannoa etteikö tilanne voisi toistua. Tosin edelleen harmittaa sellainen maltinmenetys.

Nicole

Well-known member
Luojan kiitos ei ole nyrkeillä lyöty koskaan tai nostettu seinään, otan osaa Lara!

Seksuaalisen väkivallan uhriksi olen joutunut kahdesti. Olen 155 cm ja painan 45 kg niin ymmärsin olla pistämättä hanttiin. Ehkä siksi ei kukaan ole lyönytkään kun olen niin pieni enkä yleensä suututa ketään. Toivottavasti en suututakaan koskaan.

Olen kyllä kuullut tarinoita siitä miten nainen on lyönyt miestä toistuvasti ja sen yhden kerran kun mies on lyönyt takaisin on nainen kutsunut poliisin paikalle.

Joten ei kai se niin mustavalkoista ole.

Olen kyllä seurustellut sellaisten kanssa jotka jossakin vaiheessa humalatilaa pimahtavat totaalisesti, tulee se toinen puoli esiin. Ei ole kyllä lyöty silloinkaan, ainoastaan estetty lähtemästä pois ja uhkailtu kasvojen silpomisella mutta vain uhkailtu.

Mutta asia erikseen on tietty ne krooniset pahoinpitelijät, joista olen kuullut. On kuulemma aivan sama miten päin on niin kuitenkin tulee nyrkkiä naamaan.

Loistavaa, että mies aloitti tällaisen ketjun :thumbup:

Sijainti
Oslo
Tarkottaaks Thyella toi sun sigus "Nú er nýr dagur, svo góður til að byrja upp á nýtt." jotain tämänkaltaista: Nyt on uusi päivä, joten hyvä aloittaa alusta.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Pitää olla suurta rakkautta tai jotain, että voi sietää tuollaista vuosikausia. Olen ilmeisesti erilainen tyyppi, mutta minulla ensimmäinen kerta on myös viimeinen.
Joo niin mäkin itelleni vakuuttelin.
Mutta noissa tilanteissa kun tämä toinen osapuoli on jo onnistutnut kukistamaan itsetunnon jo niin alas että sitä ei enää tiedä olevansa olemassa ilman toista.
Vaikeita tilanteita ovat nuo. Ja mitä muuta sitä tekee paljas jaloin yöpaidassa - 20 asteen pakkasessa kun kääntyy ja anelee toista päästämään takaisin sisään yhteiseen kotiin. Kyllä siinä tulee myös semmonen olo et ei mua voi noin vaan omasta kotoa pois heittää.

Sen vielä sanon että koskaan en oo ketään lyönyt. Puolustukseksi jouduin silloin potkimaan ja toki tönittyä tuli mutta vain silloin kun joku on töninyt ensin tai tulee 5 sentin päähän huutamaan. Siinä tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa. Joko alsitua tai huutaa takaisin mikä yleensä johtaa siihen että väkivaltaisen miehen itsetunto ei kestä naista joka on henkisesti voimakkaampi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Joo niin mäkin itelleni vakuuttelin.
Mutta noissa tilanteissa kun tämä toinen osapuoli on jo onnistutnut kukistamaan itsetunnon jo niin alas että sitä ei enää tiedä olevansa olemassa ilman toista.
Vaikeita tilanteita ovat nuo. Ja mitä muuta sitä tekee paljas jaloin yöpaidassa - 20 asteen pakkasessa kun kääntyy ja anelee toista päästämään takaisin sisään yhteiseen kotiin. Kyllä siinä tulee myös semmonen olo et ei mua voi noin vaan omasta kotoa pois heittää.

Sen vielä sanon että koskaan en oo ketään lyönyt. Puolustukseksi jouduin silloin potkimaan ja toki tönittyä tuli mutta vain silloin kun joku on töninyt ensin tai tulee 5 sentin päähän huutamaan. Siinä tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa. Joko alsitua tai huutaa takaisin mikä yleensä johtaa siihen että väkivaltaisen miehen itsetunto ei kestä naista joka on henkisesti voimakkaampi.
Alan ymmärtää sua paremmin.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olen kyllä kuullut tarinoita siitä miten nainen on lyönyt miestä toistuvasti ja sen yhden kerran kun mies on lyönyt takaisin on nainen kutsunut poliisin paikalle.
Kuulostaa Nykaselta...

Joka tapauksessa omasta mielesta naisen tulee aina kutsua poliisi miehen lyodessa. Yleisesti ottaen miehen lyonnissa on paljon enemman voimaa, paitsi Nykasilla ja talla forumilla... :eek: