Lyötkö naista?

Oletko lyönyt naista?

• Olen, useasti

Äänet: 8 9,0%
  • Olen, mutta vain kerran

Äänet: 5 5,6%
  • On käynyt mielessä, mutta hillitsin itseni

Äänet: 20 22,5%
  • En koskaan!

Äänet: 46 51,7%
  • Olen nainen

Äänet: 10 11,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    89

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
En ole lyönyt, tuskin ikinä tulen lyömäänkään. Olen kyllä tarttunut naista käsivarsista kiinni ja pidellyt tiukasti kiinni. Syynä tosin oli, että näinen oli hyökännyt kimppuuni pyrkien lyömään ja raapimaan naamaa.
Täsmälleen näin kävi ex-avon kanssa vuonna 1990.

Onneksi tapasin hieman myöhemmin elämäni naisen, rakkaan vaimoni, eikä moista tilannetta ole sen jälkeen tarvinnut kokea. Ikävämmistä puhumattakaan.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Nyt on pakko mainita ettei kaikilla joukossamme ole kaikki inkkarit kanootissa. :nope:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Munaton mies lyö naista. Samaan alhaisimpaan kategoriaan laittaisin raiskaajat, murhaajat ja perheväkivaltaa harrastavat lierot.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
tuli tuossa kännihuuruissa mieleen, kun on joskus tullut VOIMAKAS tunnes läpäyttää n. 20 vuotiasta naisihimistä kasvoille, mutta olen täysin hillinnyt itseni ja osittain tästä syysät jätän jatkossa yökerhot välini, koska alkaa meinaan nuppi ahistaa siellä.

Eli oletko lyönyt naista (kasvoihin, tosissaan) tai ajatellut lyömistä, mutta hillinnyt itsesi. Vai oletko sen verran kova jätkä, ETTEI OLE KÄYNYT EDES MIELESSÄ.
Kun tässä oikeasti ajattelee, niin on käynyt mielessä.. Silloin kun minua on nainen lyönyt tai ollut muuten saatanasta.. En ole lyönyt, mutta minusta ihan tervehenkistä, että moinen käy mielessä väkivaltaa tai äärimmäistä vittumaisuutta kohdatessaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei nyt jaksa alkaa kännissä tutkia kuka hahmon "Veli" takana... Astraalin jutut taasen.. Tulin tuttavapariskunnan luokse ja ihan kuin mies kohta löisi naista, voi elämän karut kävyt.

Mangelo

Well-known member
Ellei yhteistä linjaa löydy niin sitten se laitetaan löytymään vaikka väkisin :alppu: :rolleyes:

Ketään en ole täysi-ikäisenä lyönyt, eikä ole tehnyt mielikään (lukuunottamatta mölyäviä örvelöjuoppoja). Alaikäisenä teki mieli, mutta harvemmin uskalsin toteuttaa mielitekojani.

Viimeksi muokattu: