Maagisuudesta.

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Eihän teillä kellään ollu mitään maagisuuksia! Mun oli ainoo ja sitten te vielä yrititte vähätellä sitä. Senkin KURJAT HOUKAT! Kirjaimellisesti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tämä toikki hakee vertaistaan sitä löytämättä.

Mun maaginen kykyni on huomata aika pienistä merkeistä, ketkä 3:lme Vapaan kirjoittelijaa ovat henkisen parantolan partaalla ja täten täysremontin tarpeessa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Albert Oil on 'maagisien kykyjensä' vuoksi suljettu Kilpisjärven tunturin alla sijaitsevaan pakkohoitolaitokseen. Onneksi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tämä toikki hakee vertaistaan sitä löytämättä.
Itsekin yritin sitä maagisilla kyvyilläni etsiä. En löytänyt.

Heti kun näin tämän toikin aiheen tuli sellainen tejavuu, että hetkinen tämähän on wanha.

Omistan maakisen kyvyn kirjoittaa kommentteja f1-voorumille puhumatta itsekseen.
 

Makkonen

Guest
Ostin tänään Rainbow:n Salmiakki Mix purukumi-pussin.
Otin sieltä kolme purkkaa ja kaikki olivat erivärisiä! Uskomattoman maagista! Miksei sieltä tullut kahta harmaata ja yksi valkoinen?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kuulemma yksi tyyppi Italiassa on pystynyt kerran heittämään silmäluvun kuusi nopalla ja sanomaan sen etukäteen ääneen. Ihme mies.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Voin kertoa teille hieman lisää maagisista kyvyistäni:
Pystyn hyväksymään ketkä pääsevät laskemaan mäkeä ORF-ski challengessa.

Mutta ei siitä "sen enempää".
 

TheStig

Tame Racing Driver
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
200
Sijainti
Pimennossa
Mulla on maaginen kyky, ihan oikeesti. Pystyn ajatuksen voimalla estämään (valitettavasti vain itseltäni) aivastuksen, vaikka se olisi jo iiihan juuri nenän päässä. Samoin pystyn ajatuksen voimalla lopettamaan hikan juuri sillon kuin huvittaa.

Nyt vaan kuittaamaan miljoona Randilta..
 

Makkonen

Guest
Mulla on maaginen kyky, ihan oikeesti. Pystyn ajatuksen voimalla estämään (valitettavasti vain itseltäni) aivastuksen, vaikka se olisi jo iiihan juuri nenän päässä. Samoin pystyn ajatuksen voimalla lopettamaan hikan juuri sillon kuin huvittaa.

Nyt vaan kuittaamaan miljoona Randilta..
Mite sulta sujuu Dunsfold Parkin radan kiertäminen?
Maagisesti? ;)
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mäenhyppäyskilpailun tv-selostaja lausui hetki sitten lauseen, jonka oletan viittaavan joihinkin luonnossa esiintyviin maagisiin seikkoihin.

"Luonnossa tapahtuu tällä hetkellä asioita jotka voivat vaikuttaa kilpailuun."
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mäenhyppäyskilpailun tv-selostaja lausui hetki sitten lauseen, jonka oletan viittaavan joihinkin luonnossa esiintyviin maagisiin seikkoihin.

"Luonnossa tapahtuu tällä hetkellä asioita jotka voivat vaikuttaa kilpailuun."
Voi olla että mulla oli äsken nuo "meteoriittihommat" meneillään, eli saatoin vahingossa vaikuttaa. En tiennyt, että niillä oli kisa kesken.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
En tedä sit, kuinka maagista tämä on. Jokatapauksessa itsellä on valehtelematta viikottain sellainen, että saatan ajatella jotain esinettä tai asiaa ja päivän parin päästä se on nenän edessä ja täysin sattumalta. Yleensä kyse on jostain jo nähdystä TV-ohjelmasta, lehtijutusta, tai vaikka auton sulakkeesta.

No nyt siellä kohta kehotetaan miettimään tuhmia ja palkintopallia. No voihan nekin toteutua kyllä. (Siirappipiparia mussuttaa, jakkaralla istuen katselee varikolta A-finaalia hän....)
 
Ylös