Maagisuudesta.

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mulla on maaginen anaalireikä. Se tekee just sitä, mitä sen ei ikinä olettais tekevän ja paikoissa, joissa sen ei halua tapahtuvan.

Sulkijalihaksen maagisuudesta voidaan väitellä faktojen pohjalta.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
No nyt siellä kohta kehotetaan miettimään tuhmia ja palkintopallia. No voihan nekin toteutua kyllä. (Siirappipiparia mussuttaa, jakkaralla istuen katselee varikolta A-finaalia hän....)
Löydät itsesi DTM:n jatkoilta katsomassa kun siirappipiparia lipaistaan ja palkintopalli lähestuu A-finaaliasi. Jakkarakin löytyy asetelmasta.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mulla on maaginen anaalireikä. Se tekee just sitä, mitä sen ei ikinä olettais tekevän ja paikoissa, joissa sen ei halua tapahtuvan.

Sulkijalihaksen maagisuudesta voidaan väitellä faktojen pohjalta.
Ihmeeks meni pelit eilen ihan päin anaalia. Äijä tuuletti :mad_old:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Mulla on sisäänrakennettu herätyskello. Esimerkki maanantailta: olin laittanut illalla herätyksen kahdeksalta. Heräsin noin 7:55 ilman ulkoisia herätyksiä, ja laitoin herätyksen pois päältä.

On käynyt aiemminkin mm. Australian F1-viikonlopussa harjoituksia varten herätessä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Löydät itsesi DTM:n jatkoilta katsomassa kun siirappipiparia lipaistaan ja palkintopalli lähestuu A-finaaliasi. Jakkarakin löytyy asetelmasta.
Jää KIC väliin, joten jatkotkin...no en pääse paikalle. Pahoittelen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mulla on ajoittain lähestulkoot pelottavankin maaginen kyky onnistua vilkaisemaan kelloa juuri, kun se näyttää lukemaa 22:22. Ajoittain siksi, että tämä maaginen kyky esiintyy jaksoissa. Tulee "kausia", jolloin tuntuu, että joka helvetin ilta onnistun vilkaisemaan kelloa juuri tuolla mainitulla hetkellä, täysin alitajuisesti ja nimenomaan niin, että edellisestä kellonvilkaisusta on mahdollisesti kulunut jo tunteja (eli siis en vilkuile kelloa minuutin välein) ja myös eri huoneissa ollessani (makkari, keittiö, olkkari..) . Tuo ei myöskään selity millään toistuvalla arkirutiinilla (esim. päivittäin seuraamani sarja päättyy klo 22:20 tms.).

Olen selittänyt itselleni asian sillä, että vaikken aktiivisesti kelloa katselekaan, rekisteröi silmä ja aivot näkokentän alueella olevan kellon ja tuo symmetrinen 22:22 tulee huomioitua tahtomattakin, mikä taasen saa mut vilkaisemaan kellon näyttöä. Tätä tukee myös se, että tuota ilmiötä en ole koskaan kokenut viisarikellon kanssa vaan ainoastaan, jos kellossa on digitaalinen ja selkeästi luettava näyttö.

Miten vaan, jos mä olisin Stephen King, niin olisin jo aikapäiviä sitten kirjoittanut teoksen nimeltään "22:22", mutta koska en ole hän, tyydyn vain mainitsemaan asiasta F1-forumilla :dunno:
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mun maagiset kyvyt rajoittuvat kassajonojen väärään valintaan. Teinpä mitä tahansa, niin estäjä sattuu valitsemaani jonoon. Silloin jos jonoa ei ole ollenkaan, niin estäjä on pistänyt kuittirullan jumiin tai maksujärjestelmä alas.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Molin itku kurkussa, kun en saanu sitä toimimaan. En tiedä vieläkään miksi!
Oliko sulla sama ongelma kun mulla, eli niin paljon liimaa veneessä että sillä painolla se ei olis noussu kilollakaan samariinia :D
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oliko sulla sama ongelma kun mulla, eli niin paljon liimaa veneessä että sillä painolla se ei olis noussu kilollakaan samariinia :D
En mä muista. Joku siinä sakkas ja se yhä kaivelee mieltä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tämä on muuten aihe, jota forumin nuoriso lukee ihmetyksen vallassa, suut kunnioituksen sekaisesta äimistyksestä ammollaan. Sukellusveneitä, jippoja, samariinia, robottikouria. Märkäkorvat on että mitä vittua, nyt puhuu äijät agenttitarinoita, että huhhuh miten kovaa jengiä.
 

Örfil

Guest
Juspani luulee että kun nimessä on J niin se on joku Jammu Page!
Mutta toisaaltanhan Juspani on ainoa, joka on tehnyt dippatyön mustasta raamatusta. Ei mennyt läpi kun ikiliikkuja hajosi 5 min ennen esityksen alkua. Saatanan huono säkä ....

Juspanin makia taitaa olla läheisen videovuokraamon karkkilaarissa.
Joka on Hervannassa muuten aika kallis - tuli huomattua!
 
Ylös