Bobakki
@f1hog
Mikäli koet tarvetta ilmaista suruasi aiheesta, on Britannian ralliotsikko pyhitetty sille tarkoitukselle.
Harrastanpa vähän itsemoderointia ja teen tälle aiheelle oman otsikon kun siitä todennäköisesti keskustelua syntyy ja tuonne toisaalle se ei sovi. Eli kuten aina kuolemaan johtaneen onnettomuuden jälkeen, nosti myös Michael Parkin onnettomuus esiin kysymyksen siitä, mitä turvallisuuden eteen tulisi tehdä. Aihetta edelsi toisessa otsikossa tällainen keskusteluntynkä:
Harrastanpa vähän itsemoderointia ja teen tälle aiheelle oman otsikon kun siitä todennäköisesti keskustelua syntyy ja tuonne toisaalle se ei sovi. Eli kuten aina kuolemaan johtaneen onnettomuuden jälkeen, nosti myös Michael Parkin onnettomuus esiin kysymyksen siitä, mitä turvallisuuden eteen tulisi tehdä. Aihetta edelsi toisessa otsikossa tällainen keskusteluntynkä:
Mikkoz sanoi:Aika järkytys kyllä oli, kun päivällä uutisen kuulin .
Saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Luulis että päättäjät herää tämmöseen. 1 Rengasvalmista ja aktiivilukot sun muuta tekniset härpäkkeet pois. Saatais ees vähän vauhteja alas. Vaarahan tosin on aina läsnä rallissa ja sitä ei saada millään pois mutta jos saatais sitä vaaraa pienemmäksi.
Toivotaan nyt että Pösö ajais loppu kauden, lienee selvää että on ihme jos Märtin pystyy rattiin ainakaan tänä vuonna.
Mitä olette mieltä, miten FIA:n tulisi onnettomuuteen reagoida? Millaisia muutoksia autoihin ja reitteihin tulisi tehdä?Bobakki sanoi:Aktiivilukkojen kielto vuodeksi 2006 on kyllä ollut tiedossa jo pitkään, kuten myös turbon imuilman jäähdytyksen kielto noin tärkeimpinä, muitakin muutoksia oli kyllä. Eivätkä ainakaan kasvata vauhteja. Toki nyt esiteltävä F1-moottoreilta vaaditun tyylinen osien käyttöikäsysteemi ei välttämättä paranna turvallisuutta, mutta yllättävän vähän asiasta kohkaavat siitä oikeasti tietävät. Tärkeintä olisi mielestäni, ettei ylireagoitaisi vaan katsottaisiin ällin kanssa, että mitä tehdään.
Kohkaamiseen liittyen aiheesta kertonut Ruutulippu-lähetys sai kyllä allekirjoittaneen pulssin nousemaan. Itse tapahtumista oli kyllä kerrottu ihan fiksuun sävyyn, mutta sen jälkeinen WRC-autojen tulevaisuuden pohtiminen sillä perusteella, että Henkan kuollessa B-ryhmän autot kiellettiin, sai kyllä ensin hämmästymään ja sitten vihastumaan (Toki taustatyökin oli tehty niin hyvin, että väitettiin Henkan ja Sergio Creston olleen edelliset kuolonuhrit... jos minä muistan Roger Freethin niin voisi sitä arvon toimittajiltakin vaatia). Samaten Vanhasen parhaat WRC-kaadot-tyylinen koostevideo oli lähinnä mauton ja koko homman kruunasi lopun muistopätkien taustalla soitettu "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie". Yäk.
Viimeksi muokattu: