Captain Howdy
Well-known member
Lännen nopein graafikko Will... eiku Archie?Archie sanoi:Arvatkaas kuka liittyy joukkoon reilun kuukauden päästä..
Lännen nopein graafikko Will... eiku Archie?Archie sanoi:Arvatkaas kuka liittyy joukkoon reilun kuukauden päästä..
Grapheja saattaa syntyä.. mutta grafiikat jää ammattilaisille.Captain Howdy sanoi:Lännen nopein graafikko Will... eiku Archie?
Katsos katos. Hienoa. Eli pyörität omia kuvioitasi kokopäivätyön ohella? Aikas hyvin.Captain Howdy sanoi:Sähän oot mun KILPALIJA!!!!! Pistin toiminimen pystyyn tossa vuodenvaihteessa. Tai tosin oon kyllä tehnyt enemmän tai vähemmän näitä yksityisenä elinkeinoharjoittajana jo vuodesta 98 asti, mutta nyt olen ihan alvivelvollinen ym. Ja samat jutut on tuttuja kuin sullakin. Isoilla asiakkailla on byrokratiaa enemmän, joten yksi lasku saattaa pyöriä kauankin rattaissa.
Luottotappioita ei silti ole vielä tullut.
Sehän se olis parasta, jos vois pelkästään tehdä noita freehommia, mutta kun tää nyt on niin saamarin suhdanneherkkäala... siis ainakin mainospuolella. Paras kombinaatio –ainakin mulle– on tälläinen päivätyö + kivat hommat illalla.Kaktus sanoi:Katsos katos. Hienoa. Eli pyörität omia kuvioitasi kokopäivätyön ohella? Aikas hyvin.
Täytyy itse katsoa valmistuttuani keväällä lähteäkö sitä kokopäiväisesti oman yrityksen kanssa puuhailemaan vaiko ottaa koko- tai osa-aikatyö siihen rinnalle. Kaikista mielekkäintä olisi tehdä freelance-hommia, jolloin voi vähän päättääkin minkälaisia asiakassuhteita haluaa luoda.
Zori, tää ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka monta kertaa sulle on muuten jo kerrottu, että sä muistutat ulkoisesti Amy Winehousea, etkä välttämättä edes ihan vähän?Kaktus sanoi:Katsos katos. Hienoa. Eli pyörität omia kuvioitasi kokopäivätyön ohella? Aikas hyvin.
Täytyy itse katsoa valmistuttuani keväällä lähteäkö sitä kokopäiväisesti oman yrityksen kanssa puuhailemaan vaiko ottaa koko- tai osa-aikatyö siihen rinnalle. Kaikista mielekkäintä olisi tehdä freelance-hommia, jolloin voi vähän päättääkin minkälaisia asiakassuhteita haluaa luoda.
No ei muuten edes muistuta!OoPee sanoi:Zori, tää ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka monta kertaa sulle on muuten jo kerrottu, että sä muistutat ulkoisesti Amy Winehousea, etkä välttämättä edes ihan vähän?
OoPee sanoi:Zori, tää ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka monta kertaa sulle on muuten jo kerrottu, että sä muistutat ulkoisesti Amy Winehousea, etkä välttämättä edes ihan vähän?
Ai niinku sillai ku on vetäny viinaa ja huumeita?OoPee sanoi:Zori, tää ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka monta kertaa sulle on muuten jo kerrottu, että sä muistutat ulkoisesti Amy Winehousea, etkä välttämättä edes ihan vähän?
No äänihän sillä on kuin Fazerin sinistä söis, eli mielettömän hieno. Mutta että Kaktus = Viinitalo... :nope: :nope: :nope:burb sanoi:Siitä on vissiin vain kuukausi kun ekaa kertaa kuulin Amy Winehousen laulavan. Rehab-biisiä en pidä mitenkään erityisen hyvänä enkä yhdy Amyn lauluäänen palvomiseen. Aika iso pettymys oli kaiken sen kehumisen jälkeen.
Muistuttaapas :doubtful:Captain Howdy sanoi:No ei muuten edes muistuta!
tarkotakko sä nyt mua vaiko Kaktusta?jps sanoi:Ai niinku sillai ku on vetäny viinaa ja huumeita?
Ruoskikaa ja polttakaa roviolla :doubtful:Captain Howdy sanoi:Minusta OoPee syyllistyi nyt jonkinsortin pyhäinhäväistykseen.
Tarkoitan.OoPee sanoi:tarkotakko sä nyt mua vaiko Kaktusta?
*ruoskii ja polttaa roviolla*OoPee sanoi:Ruoskikaa ja polttakaa roviolla :doubtful:
No jos tarpeeks sekaisin vetää nupin, niin kyllä säkin muistutat Susan Ruususta :frank:jps sanoi:Tarkoitan.
Ok.OoPee sanoi:Ruoskikaa ja polttakaa roviolla :doubtful:
Tärkeintä, että maksat laskut ajallaan! :thumbdownCaptain Howdy sanoi:*ruoskii ja polttaa roviolla*