Maksatko laskusi ajallaan?

Kaktus

Well-known member
Captain Howdy sanoi:
Sähän oot mun KILPALIJA!!!!! Pistin toiminimen pystyyn tossa vuodenvaihteessa. Tai tosin oon kyllä tehnyt enemmän tai vähemmän näitä yksityisenä elinkeinoharjoittajana jo vuodesta 98 asti, mutta nyt olen ihan alvivelvollinen ym. Ja samat jutut on tuttuja kuin sullakin. Isoilla asiakkailla on byrokratiaa enemmän, joten yksi lasku saattaa pyöriä kauankin rattaissa.

Luottotappioita ei silti ole vielä tullut.
Katsos katos. Hienoa. Eli pyörität omia kuvioitasi kokopäivätyön ohella? Aikas hyvin.
Täytyy itse katsoa valmistuttuani keväällä lähteäkö sitä kokopäiväisesti oman yrityksen kanssa puuhailemaan vaiko ottaa koko- tai osa-aikatyö siihen rinnalle. Kaikista mielekkäintä olisi tehdä freelance-hommia, jolloin voi vähän päättääkin minkälaisia asiakassuhteita haluaa luoda.

Captain Howdy

Well-known member
Kaktus sanoi:
Katsos katos. Hienoa. Eli pyörität omia kuvioitasi kokopäivätyön ohella? Aikas hyvin.
Täytyy itse katsoa valmistuttuani keväällä lähteäkö sitä kokopäiväisesti oman yrityksen kanssa puuhailemaan vaiko ottaa koko- tai osa-aikatyö siihen rinnalle. Kaikista mielekkäintä olisi tehdä freelance-hommia, jolloin voi vähän päättääkin minkälaisia asiakassuhteita haluaa luoda.
Sehän se olis parasta, jos vois pelkästään tehdä noita freehommia, mutta kun tää nyt on niin saamarin suhdanneherkkäala... siis ainakin mainospuolella. Paras kombinaatio –ainakin mulle– on tälläinen päivätyö + kivat hommat illalla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kaktus sanoi:
Zori, tää ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka monta kertaa sulle on muuten jo kerrottu, että sä muistutat ulkoisesti Amy Winehousea, etkä välttämättä edes ihan vähän? :eek:

Captain Howdy

Well-known member
OoPee sanoi:
Zori, tää ei liity mitenkään tähän, mutta kuinka monta kertaa sulle on muuten jo kerrottu, että sä muistutat ulkoisesti Amy Winehousea, etkä välttämättä edes ihan vähän? :eek:
No ei muuten edes muistuta!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Ai niinku sillai ku on vetäny viinaa ja huumeita?

burb

.
Siitä on vissiin vain kuukausi kun ekaa kertaa kuulin Amy Winehousen laulavan. Rehab-biisiä en pidä mitenkään erityisen hyvänä enkä yhdy Amyn lauluäänen palvomiseen. Aika iso pettymys oli kaiken sen kehumisen jälkeen.

Captain Howdy

Well-known member
burb sanoi:
Siitä on vissiin vain kuukausi kun ekaa kertaa kuulin Amy Winehousen laulavan. Rehab-biisiä en pidä mitenkään erityisen hyvänä enkä yhdy Amyn lauluäänen palvomiseen. Aika iso pettymys oli kaiken sen kehumisen jälkeen.
No äänihän sillä on kuin Fazerin sinistä söis, eli mielettömän hieno. Mutta että Kaktus = Viinitalo... :nope: :nope: :nope:

burb

.
OoPee sanoi:
Ruoskikaa ja polttakaa roviolla :doubtful:
Ok.
Tai voisitkos mitenkään hoitaa ton ruoskimisen itse, on sen verran tuota välimatkaa että ehkä helpompi niin. Ja oikeestaan tuon roviohommankin. Sytytä vaikka grilli.