Maksatko laskusi ajallaan?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mehe Rienarsuo sanoi:
Laskujen maksaminen eräpäivään mennessä ei ole suurimpia hyveitäni.
Juu, mulla on niin paljon ja niin paljon suurempia hyveitä kuin tuo, ettei se laskujen maksaminen ajallaan edes TUNNU hyveeltä enää lain.:thumbfh:

burb

.
Mä en oo ikinä syönyt omenahyvettä. Tuli vaan mieleen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Maksanko laskuni ajallaan???

Olga sanoi:
Aina. Olen sairaalloisen säntillinen. :ahem:
Noin vastasin joskus keväällä ja olen edelleen samaa mieltä. Tuota taustaa vastaan varmaan uskotte, että tuli 'lievä' raivonpuuska tänään, kun huomasin saaneeni toisen karhukirjeen samasta paikasta. Aiheetta. Annoin huhtikuussa ko. maksun suoraveloitukseen ja sen jälkeen on kaikki mennyt pieleen. Kyseessä ei ole Sampo-pankki. Laskuissa lukee, että maksu on suoraveloituksessa. Maksut eivät kuitenkaan ole menneet perille. Tilillä on sen verran rahaa, että ko. laskut voi hoitaa. :doubtful:

Yritin soittaa laskutukseen, mutta jouduin jonoon. Lähtipä sitten pari tulikivenkatkuista mailia - toinen pankkiin, toinen laskuttajalle. :mad_old:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
Noin vastasin joskus keväällä ja olen edelleen samaa mieltä. Tuota taustaa vastaan varmaan uskotte, että tuli 'lievä' raivonpuuska tänään, kun huomasin saaneeni toisen karhukirjeen samasta paikasta. Aiheetta. Annoin huhtikuussa ko. maksun suoraveloitukseen ja sen jälkeen on kaikki mennyt pieleen. Kyseessä ei ole Sampo-pankki. Laskuissa lukee, että maksu on suoraveloituksessa. Maksut eivät kuitenkaan ole menneet perille. Tilillä on sen verran rahaa, että ko. laskut voi hoitaa. :doubtful:

Yritin soittaa laskutukseen, mutta jouduin jonoon. Lähtipä sitten pari tulikivenkatkuista mailia - toinen pankkiin, toinen laskuttajalle. :mad_old:
Tule meille Sampo-Danske-Perse-pankkiin, niin unohtuvat noin pienet murheet! Tänään tuli kirjattu kirje ulosottoviranomaiselta.. tosin eivät nuo edelliset virkkeet ole toisiinsa millään tavalla kytköksissä

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Tule meille Sampo-Danske-Perse-pankkiin, niin unohtuvat noin pienet murheet! Tänään tuli kirjattu kirje ulosottoviranomaiselta.. tosin eivät nuo edelliset virkkeet ole toisiinsa millään tavalla kytköksissä
Heh. :cool: Hyvin yhdistelty!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kiitos muistutuksesta. Olis pitänyt maksaa jo alkuviikosta, muttei oo kerinnyt eikä jaksanut eikä muistanut.

*säntää verkkopankkiin*

Vesku

Maatalousneuvos
Maksoin aamulla vanhempien laskuja heidän tililtään, kylä-yhdistyksen laskun yhdistyksen tililtä ja sitten huomasin, että hyllynnurkalla on yksi oma lasku vajaa pari viikko yliajalla, sekin vaan omana lähetyksenään... Pientä kiirettä askareisiin, tympi hieman, että lasku myöhässä, vaimo "revitteli" pianoa viereisessä huoneessa, yritin tunnistaa samalla kappaleita....
Sinne meni sekin 46 ja rapian euron ilmoituslasku....
EI HELVETI!!:jaska: :eek!: :yuck: :frank: :eek: :mad_old:
Pieni pilkkuvirhe, summa olikin 4620 euroa, mikä lähtisi tililtä puolen tunnin päästä:(

No, pankille soitto, ja sitten OKOlle tai Pohjolalle nykyää ja nappasivat sen pois maksatuslistoilta... :p

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Heh, mulla on tullut pari mokaa siten että olen pistänyt rahat lähtemään väärältä tililtä.

Meillä on yks yhteinen tili, sitten on oma käyttötilii ja sitten pitkäaikainen 'korkeakorkoinen:rolleyes: ' tili. Pitänyt maksaa jotain rautakauppalaskua omalta, niin on lipsahtanut yhteiseltä, kun on tallennettu maksupohja sillä tavalla.:nope: :thumbfh: