OoPee
Nuori ikäisekseen
Puutarhavajalla vai ilman?burb sanoi:Sytytä vaikka grilli.
Puutarhavajalla vai ilman?burb sanoi:Sytytä vaikka grilli.
Ihan sama mulle, tee niinkuin olet tottunut...OoPee sanoi:Puutarhavajalla vai ilman?
Mehe Rienarsuo sanoi:Kaktus muistuttaa kylläkin mua! Nimittäin siitä, että tervettä miestä pitääkin pikkasen panettaa.
Juu, mulla on niin paljon ja niin paljon suurempia hyveitä kuin tuo, ettei se laskujen maksaminen ajallaan edes TUNNU hyveeltä enää lain.:thumbfh:Mehe Rienarsuo sanoi:Laskujen maksaminen eräpäivään mennessä ei ole suurimpia hyveitäni.
Vaatimattomuus on hyve. Oletkos sitä saanut maistaa?:doubtful:burb sanoi:Mä en oo ikinä syönyt omenahyvettä. Tuli vaan mieleen.
Minähän olen itse maailman vaatimattomin!Moe Szyslak sanoi:Vaatimattomuus on hyve. Oletkos sitä saanut maistaa?:doubtful:
Hyve hyve!burb sanoi:Minähän olen itse maailman vaatimattomin!
Ej haitaa. Mä voi korjata keilipoppivihreet,.Moe Szyslak sanoi:Hyve hyve!
Hoono soomi, mut eikkai se mittee?
*kuivaa monitoria*Mehe Rienarsuo sanoi:Kaktus muistuttaa kylläkin mua! Nimittäin siitä, että tervettä miestä pitääkin pikkasen panettaa.
Noin vastasin joskus keväällä ja olen edelleen samaa mieltä. Tuota taustaa vastaan varmaan uskotte, että tuli 'lievä' raivonpuuska tänään, kun huomasin saaneeni toisen karhukirjeen samasta paikasta. Aiheetta. Annoin huhtikuussa ko. maksun suoraveloitukseen ja sen jälkeen on kaikki mennyt pieleen. Kyseessä ei ole Sampo-pankki. Laskuissa lukee, että maksu on suoraveloituksessa. Maksut eivät kuitenkaan ole menneet perille. Tilillä on sen verran rahaa, että ko. laskut voi hoitaa. :doubtful:Olga sanoi:Aina. Olen sairaalloisen säntillinen. :ahem:
Tule meille Sampo-Danske-Perse-pankkiin, niin unohtuvat noin pienet murheet! Tänään tuli kirjattu kirje ulosottoviranomaiselta.. tosin eivät nuo edelliset virkkeet ole toisiinsa millään tavalla kytköksissäOlga sanoi:Noin vastasin joskus keväällä ja olen edelleen samaa mieltä. Tuota taustaa vastaan varmaan uskotte, että tuli 'lievä' raivonpuuska tänään, kun huomasin saaneeni toisen karhukirjeen samasta paikasta. Aiheetta. Annoin huhtikuussa ko. maksun suoraveloitukseen ja sen jälkeen on kaikki mennyt pieleen. Kyseessä ei ole Sampo-pankki. Laskuissa lukee, että maksu on suoraveloituksessa. Maksut eivät kuitenkaan ole menneet perille. Tilillä on sen verran rahaa, että ko. laskut voi hoitaa. :doubtful:
Yritin soittaa laskutukseen, mutta jouduin jonoon. Lähtipä sitten pari tulikivenkatkuista mailia - toinen pankkiin, toinen laskuttajalle. :mad_old:
Heh. Hyvin yhdistelty!jupla sanoi:Tule meille Sampo-Danske-Perse-pankkiin, niin unohtuvat noin pienet murheet! Tänään tuli kirjattu kirje ulosottoviranomaiselta.. tosin eivät nuo edelliset virkkeet ole toisiinsa millään tavalla kytköksissä