Lancer
Realisti
Kuin myös.elle sanoi:En maksa laskujani. Joku ne maksaa..
Kuin myös.elle sanoi:En maksa laskujani. Joku ne maksaa..
Käytän samaa systeemiä.burb sanoi:Mä en tee eroa laskuttajien välillä, jos jotain olen velkaa niin maksan kunhan vaan nettipankkiin ennätän. Nuo lipsahtamiset on mulla semmoisia että joku lasku vaan unohtuu pöydänkulmalle tai luulin sen jo maksaneeni tai jotain vastaavaa.
Sama.burb sanoi:Mä en tee eroa laskuttajien välillä, jos jotain olen velkaa niin maksan kunhan vaan nettipankkiin ennätän.
Sama täällä Muut eräpäivänä. Viimeksi lasku mennyt yli eräpäivän varmaan kymmenen vuotta sitten. Jos silloinkaan. Lähes sairaalloinen suhde maksamiseen ajoissa.PuoliPöhkö sanoi:Itse maksan sellaiset laskut heti, jotka menevät jonkun pienyrittäjän tai yksityisen ammatinharjoittajan tilille. Se on suora palkka tekijälle.
:ahem:sooda sanoi:Sama suhde työntekoon. Pitää tehdä niin ettei kukaan pääse puraisemaan. Vaikka niinhän se kyllä on että tekevälle sattuu ja niille jotka ei tee mitään ei tule virheitäkään.
Sähän oot mun KILPALIJA!!!!! Pistin toiminimen pystyyn tossa vuodenvaihteessa. Tai tosin oon kyllä tehnyt enemmän tai vähemmän näitä yksityisenä elinkeinoharjoittajana jo vuodesta 98 asti, mutta nyt olen ihan alvivelvollinen ym. Ja samat jutut on tuttuja kuin sullakin. Isoilla asiakkailla on byrokratiaa enemmän, joten yksi lasku saattaa pyöriä kauankin rattaissa.Kaktus sanoi:Itse pienyrittäjänä olen huomannut, että yksityiset henkilöt ovat maksaneet tunnollisesti. Isot yritykset sen sijaan tuntuvat olevan hitaita ja kankeita laskutettavia. Yksikään lasku ei ole jäänyt maksamatta kyllä vielä, mutta tänään oli ison projektin laskutuksen eräpäivä, mutta vielä ei näy mitään. Toinen iso firma lähetti viikko sitten pyynnön lähettää laskun uudestaan jostain syystä... jostain sössivät sen paperin kanssa
Kaikesta huolimatta teen yhteistyötä mielummin yritysten kanssa. Se on rutiinia niille, kontaktihenkilöt helpompia ja työtehtävät mielekkäämpiä, myös rahallisesti.